Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

teyzemin götü Etiketi


teyzemin götü teyzemin_gotu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
yamayacak yer arıyordu
selam arkadaşlar hikayem oldugu gıbı yasanmıstır 2009 avustos ayında işyerınden bır iş için ayrılmıstım işimi halledıp donerken oturdugum semtten gecı
3121
seks hikayeleri
Acimasiz Kiz
Acımasız Kız.. Bir kızla bir bahise girmiştik.Bahisi o kazanırsa bana dilediği gibi her şeyi yapmakla serbestti.Bende onu bağırtana kadar sikecektim.
3599
seks hikayeleri
Kankiler Ve Bakireler
SELAM ben Onur yeni bir hikaye ile karsinizdayim gecen ay inanilmaz bir olay geldi basima.ben ve kankim Caglar Kusadasindaydik.oglen sicak temal havuz
1668
seks hikayeleri
Yıkamacı
Merhaba. Ben Gülsen. İstanbulda varoş sayılabilecek bir semtte yaşıyorum. Bekarken de aynı semtte yaşıyordum. Henüz 1,5 yıllık evliyim anlatacağım ola
2973
seks hikayeleri
Alperle Ilk Iliskim
Alperle ilk İlişkim Herkese merhabaBen o zamanlar 25 yaşındaydım ve ehliyetimi yeni almış caddede arabamla dolaşıp kızlara hava atıyordum.Aniden arab
4081
seks hikayeleri
teyzemle isteksizce
merhaba ben 25 yaşında adım can takma ismim 4 kişil bir aileyiz ve en küçüğüyüm üniversiyeti yeni bitirdim ve iş bakıyordum annem babam ve abim çalışı
2893
seks hikayeleri
Köpek Hamile Bırakamaz
30 yaşında güzel bir kadınım; kocamdan ayrıldıktan sonra on yaşındaki oğlum Tolga`yla birlikte kalmaya başladık. İyi bir işim var, iyi bir evde oturuy
0
seks hikayeleri
yalnizim
24 yasindayim 177 ,75. samimi gizlilik hijenik birıyim ful aktifim ankara ve cevresi evli cift ariyorum mailim [email protected]İsim : tarikMail
974
seks hikayeleri
KUZENLE MUHTEsEM GECE 1
KUZENLE MUHTEŞEM GECE - 1 Size kuzenime nasıl koydumu anlatcam. O gerçekten güzel ve vücut ölçüleri müthiş bir kadın. Daha 16 yaşında idi. kadın diyo
3635
seks hikayeleri
İLK DENEYİM
ben 20 yasında erkeğim size ilk deneyimi mi anlatmak istiyorum bundan iki yıl önce eski evimizin alt katında oturan aytül adında 18 yasında bir kız va
1911
seks hikayeleri
SİNEMADA BAŞLADI
 Merhaba ben özgür size yasadıgım tüm gercek anılarımı anlatmaya devam ediyorum...eee nede olsa istanbulluyuz...Bundan 2 yıl önceydi. O zamanlar
2071
seks hikayeleri
Harika Bir Geceydi
Harika bir geceydi tekrardan herkeze merhaba başlamışken devam etmek istedim ve 2sene önce başımdan geçen bir olayı da paylaşmak istedim umarım beyen
1640
seks hikayeleri
Küçük Harem
Selamlar...Sitenize yaklaşık bir yıldır giriyorum ve bütün hikayelerinizi okudum ancak şimdiye kadar çok istememe rağmen böyle bir ilişkim olmamıştı t
6331
seks hikayeleri
Komşumu 2 Kere Boşalttım
Biz 3 kız aynıu evde kalıyoruz. 56 yaşında bir komşumuz var 4. eşiyle evli eşi 33 yaşında bakışlarıyla bizi yiyşp bitiryordu. birgün eşi beni akşam o
3324
seks hikayeleri
aile baskısıyla aylin
Selam ben 19 yasinda yurt disinda yasiyan genc bi kizim, size yasadigim ve halen etkisi altinda oldugum bi olayi anlatmak icin yaziyorum. Neyse basliy
14636
seks hikayeleri
Seks Yapmakla Cinsiyetim Degisti
Seks yapmakla cinsiyetim değişti Ben her gün seks yapmak isterdim. Internet sitelerinde her gün biriyle tanışırdım. Hepsinede dedimki benim le seks y
2129
seks hikayeleri
BilGi İşlem
Slm bu gerçek olay daha çok yeni çalıştığım resmi dairenin bilgi işlem departmanındayım bizim dairede çalışan evli bir bayan arkadaş vardı msn adresi
1786
seks hikayeleri
Türkanı Ormanda Dağıttım
Benim hikayem 3 ay önce başımdan geçti bizim muhitte türkan adında 23 yaşında hafif balık etinde güzel bir kız vardı.bütün erkekler bunun peşindeydi.
6861
seks hikayeleri
Halamın Kızını Ağlattım
Bir gün halamlara gittimiştim, herzamanki gibi bilgisayarla oyun oynuyordum ben 21 yasindayim halamın kızı 19 yasında cok güzel sexsi bir vucudu var g
5483
seks hikayeleri
eşimin hastalığı beni ensest yaptı...
şimdi okuycanız hıkaye tamami ile gerçek ve hayal sizdir ben ozamanlar 25 eşim fe ise 20 yasındaydı çok güzel geçen evliligimiz ve sexs hayatımız
33076
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :