Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

tıravesti porno video izle Etiketi


tıravesti porno video izle tiravesti_porno_video_izle
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Erkek Kuzenimin Bacaklari
Erkek kuzenimin bacakları ben parlak erkek çocukların bacaklarına çok tahrik olur onlara dokunup okşamak için içimde dayanılmaz bir arzu duyarım neys
3521
seks hikayeleri
dügünün gecesinde
Ben Sertan Koyde Dayımın Dugunu Wardı aıLeCk Koye gıttık neyse dugun basLadı gozume Bı kzı Kestırdım neyse bakısmalar felan derken kolumdaoyamaya basl
7136
seks hikayeleri
Teyzemin KIZını
Merhabalar.ben 15 yaşında bir lise öğrencisiyim.bu yaz muğla fethiyeye gitmiştik.annemin babasının orada yazlığı vardır.teyzemler fransada oturduğu iç
3406
seks hikayeleri
Telekız Çağırmaya Karar Verdik
Geçen yaz bi arkadaşımın evi boştu arkadaşımla , bi we arkadasımın telefon defterinde hatırı sayılır bi yeri olan bir kızı çağırdık. Bu kızla daa önc
1944
seks hikayeleri
SEViL Ve ZEYNEPLE GuZEL DAKiKALAR
SEVİL ve ZEYNEPLE GÜZEL DAKİKALAR Merhaba sexhikayesi okurları.Ben Kemal 30 yaşında KUŞADASI nda yaşamaktayım.Burada bir otelde çalışıyorum Geçen haf
6886
seks hikayeleri
evli komşuma sarhoşken çakmışım
Merhabalar şimdi nerden başlayacağım. Onu bile düşünüyorum. Şu an bu satırları yazarken hala düşünme içerisindeyim. Neyse işte ben 24 yaşında karayağı
5853
seks hikayeleri
Alper Ve Ablası
iyi günler ben size başımdan geçen birolayı anlatacam alper benimliseden arkadaşım ve komşumuzoldıgundan alperlere fazlaca gidip geliyordum.birkeresin
3842
seks hikayeleri
intikamın böylesi
Geçen yaz sürekli beraber tatil yaptigimiz en candan arkadaslarimizla beraber 3 aile ekonomik bir tatil yapmak üzere kas ta bir apart otel ayarladik.
4068
seks hikayeleri
manitanın annesiyle
bu olay gercek yasanmıştır asla sanal yalan fantazi degildir ben 35 yaşında yaşınayım 2 yıl once tanıstıgım bi bayan arkadasımın annesiyle yasadım ilk
3057
seks hikayeleri
Yengemi Çatır Çutur
Meraba ben istanbuldan yazıorum isim vermek istemediğim için gerçek isimleri kullanmıycam.Benim adım eren yengeminki ise tuğba...Herneyse olanların he
9664
seks hikayeleri
Ilk Bulusma
| Nevizadede sohbet ediyorduk, rakı eşliğinde. Çakırkeyif olmuştum ağırdan, onun sohbeti keyfime keyif katıyordu. Her konuda konuşacak birşeyleri var
1236
seks hikayeleri
Esime Yaptigim Plan
Selam arkadaslar ben selin hatirlarsaniz sizlere daha onceki ( yabanci erkekler kocamin boslugunu doldurdu ) basligi altindaki yasadigim olayi anlatmi
8134
seks hikayeleri
Duygunun Kölesi Oldum
Mrb ben hemen konuya gireyim bizim bi alt komşumuzuzn kızının adı duyguydu ben duygunun ayaklarını hep yalamak istemişimdir bir gün duygunun ayakkabıs
9077
seks hikayeleri
Iftar Vakti
İftar Vakti.............. Slm adım murat daha öncede birçok kez sizlerle hikayelerimi paylaşmıştım geçen pazar günü oruç tutmadım tek nedeni ise ifta
0
seks hikayeleri
komşunun oglunu baştan çıkardım
40 yaşındayım ama yaşıma göre gençlere taş çıkaracak düzgün bir vücudum ve deli dolu bir tarzım var. Komşunun 18 yaşında çok yakışıklı bir oğlu var. Ç
1794
seks hikayeleri
Genç Erkekle Harika Bir Sex Yaşadım..
Merhaba adım asuman 47 yaşındayım eşimi kaybedeli yıllar oldu anlayacağınız bekarım dul da deniliyor bir değişle. Arkadaşlar arasında bilirsiniz kadın
7542
seks hikayeleri
Bayram Ziyaretlerim
Geçen bayramda havalar soğuk olduğu için çoluk çocuğu evde bırakıp akraba ziyaretlerine tek başıma gitmeye karar verdim. Bir yandan da "Yahu bu bayram
3682
seks hikayeleri
abimin manitasına kaydım
Slmlar ben 21 yaşında siyah saçlı mavi gözlü beyaz tenli seximi sexi ve güzel ateşli genç bir kız olmam nedeniyle dul bir hemşire olan annem ve benden
4289
seks hikayeleri
Annemin Külotu Ve Götü
Size anneme olan ilgimin nasıl ilişkiye dönüştüğünü anlatıcam..annem 165 boyunda 73 kilo beyaz tenli 36 yaşında bir kadındır.erken evlendiği için üç ç
11566
seks hikayeleri
İRİ GÖGÜSLER
SELAM BEN SİZE 2006 NIN TEMMUZ AYIMDA YAŞADIGIM Bİ OLAYI ANLATACAGIM BEN 25 YAŞINDA SEKS YAŞANDISI İYİ OLAN YAKISIKLI 190 CM BOYUNDA 88 KİLO YAKIŞIKLI
2781
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :