Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

travesti pornaları Etiketi


travesti pornaları travesti_pornalari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ustamin Hanimi
Ustamın hanımı Slm ben 16 yaşlarında ist gelmiştim ve küçük oldugumdan kimse iş vermiyordu sokaklarda kalmıştım ve bir sabah vakti açtım ve bir işyer
5750
seks hikayeleri
Tuğba 2
Tubayla ilk deneyimimizin ardından uzunca bir süre geçmişti. Artık haftanın belirli günlerinde Tuba beni arıyor çağırıyor ve bana isteklerini yaptırıy
2199
seks hikayeleri
Bana Soyunmamı Emretti
25 yaşında evli bir erkeğim. Kendimi bildim bileli baldızlarıma karşı hep ilgi duymuşumdur. En çokta eşimin ablası olan Şengül ablama. Benden altı yaş
3095
seks hikayeleri
Ayşe Teyzem 43 Yaşında
Teyzem Ayşe 43 yaşında bir kadındır. Boyu 1. 56 kilosu da yaklaşık 70 dir. İri memelerinin yanı sıra dünyada eşi benzeri bulunmayan büyüklükte de bir
6478
seks hikayeleri
Süperdi
Merhaba ben BAYRAM.Ben 18 yaşındayım 2 ay evvel başımdan geçen birolayı size anlatacağım.Ailemle oturduğum apartmanda üst komşumuzun kızı cansuvardı.A
1391
seks hikayeleri
Karım Ve Misafirlerim
Sizlerle hayatımıza renk katan bir anımızı paylaşıcam umarım beğenirsiniz. karımla her gecen gün fantaziler üretiyor ateşli sevişmeler yaşıyorduk. Yin
41461
seks hikayeleri
Teyzemin Kızı
Ben ara sıra köyümüze yazları gidip geliyordum. yine bir yaz gittiğimde teyzemin okuyan kızı vardı onu gördüm köyde uzun zamandır görüşmüyorduk. bu ve
3227
seks hikayeleri
ilk defa akrabayla
Slm okuyucular ben murat 18 yaşında atletik birisiyim bu hikayemem dul teyzemle geçti ben teyzemin bana karşı ilgisi olduğunu biliyordum çünkü teyzem
1959
seks hikayeleri
OLGUN BAYANLAR VE ÇİFTLERLE
EN OKAN 0531-619-12-65-İSTANBULDA (YAŞ 30 BOY 180 KİLO 80) CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MUTSUZ OLGUN B
361
seks hikayeleri
emineyi kirlettim
merhaba ben şuan 22 yaşındayımaskerligimi bartında yaptım karakoldaydım yaklaşık bir yıl oldu biteli şimdianımı anlatacam ben 5 aylık askergen görev b
1989
seks hikayeleri
müdür yardımcısı
Meehaba beb 15 yasinda bi gayim .bu sitedeki hikayelerin coguna inanmiyorum ama bu hikaye kesinlikle gercek . Ben abdurrahman nermin bilimli eml 1. S
20448
seks hikayeleri
Kuzenim X
Sizle ilk tecrübemi paylaşmak isityorum. Şu anda 19 yaşındayım 170 boyunda yeşil gözlü kahverengi saçlı oldukça yakışıklı bir gencim. Daha fazla uzatm
3548
seks hikayeleri
temizlikçi nalan
Basketbol maçında ayak bileğim burkulmuş,iç kanama olduğu için kesin yatak istirahatındaydım. O günde evde temizlik var , bende annemi nasıl gönders
2653
seks hikayeleri
sikişte yeni bir dönem başlattım
Şimdi uzun zamandır olan fantazimi gerçekleştirdim onu anlatıcam. Ben 20 yaşında üniversite öğrencisiyim. Arkadaşım hüseyin de benle aynı yaşta ve ayn
22095
seks hikayeleri
Türbanlı Baldızım
Merhaba. Öncelikle bu yazının hangi gruba gireceğini bilemedim, her ne kadar başlangıcı birebir olsa da buna bağlı diğer olaylar grup statüsünde olduğ
3985
seks hikayeleri
Dayanılmazlığın Günahı
Selam kızlar Bu hikayeyi okurken delirecek hatta kendinizi tatmin edeceksiniz Ben 20 yaşında bir kamu memuruyum Sevgilim ise 18 yaşında Çok tatlı den
2011
seks hikayeleri
Arkadaşımın türbanlı arkadaşı sonunda altımdaydı
Selamlar.Adım Batu ve sizlere yaşadığım gerçek bi olayı anlatacağım.Bigün üniversiteden arkadaşım Seher beni çalştığı şehire davet etti.Doğum günü old
2629
seks hikayeleri
Kaynanamla Termalden Donunce
Kaynanamla Termalden Dönünce termalde kaynanamla yaşadıklarımızdan sonra eve geldiğimizde kocam kayınvalidemeZevce.com da kaç tane müjde varsa hemen
10829
seks hikayeleri
Komşumuz Yaşlı Ayşe Teyze Altımda....
Selam ben murat 26 yaşındayım, boluda yaşıyorum eski komşumuz aynı zamanda aile dostumuz olan ayşe teyze çok seksi kapalı ve çok güzel iri kalçala
16231
seks hikayeleri
İMAMIN KARISI
İSMİM ALİAHMET inşaat mütahitliği yapıyorum işim gereği her yıl genelde yer değiştiriyorum. ankaranın beypazarı, ayaş ve nallıhan ilçelerinde 2014 yıl
6361
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :