Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

tum pono Etiketi


tum pono tum_pono
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ah Keşke
Dantel tanga külodu giyiyorum. Siyah tanga külodun kenarlarından kalçalarım loş ışıkta ay gibi parlıyorlar. Başımı çevirerek aynadan onları seyrediyor
1883
seks hikayeleri
beden egitimi dersinde
O zamanlar lise 2de okuyordum. Okulun açıldığı daha 3 hafta bile olmamıştı.Sınıfa izmirden gelen dilek isminde nefis bir sarışın vardı.Onu daha görür
2634
seks hikayeleri
Dul bayanla Yasadiklarim
selamlar saygilar ben simdi size basimdan gecen gercek bir hikayeyi anlatacam yani inanip yada inanmamak sizin elinizde gerci hikayeyi okurken ne kada
3238
seks hikayeleri
türbanlı kaşarı
Apartmanın son katına tesettürlü, biraz kilolu, oldukça güzel ve seksi bir bayan taşınmıştı. Yaklaşık 26-27 yaşlarındaydı. Adı Gülfidandı. Antepten ge
2618
seks hikayeleri
Okulun Bodrum Katında
Sınıftaki elemanlardan biriyle okulda sürekli öpüşürdük ama aramızda duygusal bir bağ yoktu.Birkaç gün ders çıkışı sınıfın önünde konuşuyorduk ortalık
3334
seks hikayeleri
süper bir olgun karı...
Selam arkadaşlar ben Cüneyt 29 yaşında 1.82 boyunda 75 kilo bir taksi şöförüyüm anlatacağım hikaye yalan veya kurgulama değildir. Ben 29 yaşında ke
2108
seks hikayeleri
Rüya Aleminde
3 Ay kadar önce nette dolaşırken cinsel içerikli ve porno sitelerde dolaşırken baya azmıştım. 40 yaşında olgun ve seksi sekste3 Ay kadar önce nette do
2204
seks hikayeleri
SIKKORUN SON SİKİŞİ
ÖNCELİKLE HERKEZE SELAM BU SON HİKAYEM OLACAK ARTIK YAZMIYACAM BENİ ÇOGU KİŞİ TANIR ZATEN ANLATMAMA GEREK YOK AMA YİNE KENDİMİ ANLATIYIM BEN 1.87 BOYU
2385
seks hikayeleri
hayal ediyordum gerçek oldu!! (uzun ama güzel)
Ben lise öğrencisiyim ve bu olay 3 hafta önce başımdan geçti. Ben 187 boyundayım ve türkiye standartlarına göre giderim vardır. Ygsye hazırlanıyodum v
2784
seks hikayeleri
Yeğenim Götünü Sikmeyi Ben Başlattım,dedem Bitirdi.
Ben köyde yaşıyorum.37 yaşındayım.Abimin 9 yaşında bir kızı var.Adı Fatma.Fatma daha çocuk gibiydi.Çok saf biriydi.Safmı aptalmı belli değildi.Öyle ki
15916
seks hikayeleri
Ogretmen Annem Ve Birlikteligimiz
Öğretmen Annem ve Birlikteliğimiz Selam size annemle yaşadığım birliktelikten bahsetmek istiyorum. Öncelikle annemi size anlatayım, annem özel okulda
13859
seks hikayeleri
Hep Hayalimizdi Hikaye
Slm ,ben 34 yaşında eşim ise 31 yaşında bir çiftiz.eşimle severek evlendik,ve ben onun ilkiyim.şuan 10 yıllık evliyiz,cinselslm ,ben 34 yaşında eşim i
2533
seks hikayeleri
Arkadaşımın abisiyle yatmıştım
Çok sevdiğim bi arkadaşımın gayet yakışıklı bi abisi vardı ilk kez yatmıyoduk onla ama size en zevkli olanını anlatıcam. Arkadaşımın evinde kalıyodum
282
seks hikayeleri
Zevkli bi başlangıç
Merhaba ben efe size 13 yaşında başımdan geçen bi olay anlatıcam bodrumda bizim bi yazlımız var ordada bi arkadaşım var cem diye bir gün evede kimse y
5804
seks hikayeleri
çiftle samimi olunca
Evlilerin arasına girip seks yapmayı severim sexhikayelerin.org ada böyle zevk aldığım anlarımdan birini anlatıyorum. En büyük zevkim evli çiftlerle ü
521
seks hikayeleri
Eniştemin Gazabı
Benim adım Hatice. 20 yaşındayım. Şu anda Bursa’ da ablam ve eniştemle birlikte yaşıyorum. Ablamlarla beraber yaklaşık 2 senedir oturuyorum. 2 sene ka
0
seks hikayeleri
Dayı Kızı
|bundan 2 sene önce dayımın kızı olan 16 yasındaki elif yeni bilgisayar almıstı ve bana telefob edip bilgisayar da bi sorujn var gelip bakarmısın dedi
0
seks hikayeleri
Ablamı Siktim
[email protected] merhaba arkadaslar bu olay gercektır ve hıkayenın soununda msn adresımı yazıcam ısteyen e maıl atsın ısteyende msne eklsın
9389
seks hikayeleri
16 Yasindaki Kizin Tecavuze Ugramasi
16 Yaşındaki kızın tecavüze uğraması İşte size bir küçük kızın nasıl siktiğimi anlataçağım size bu yaşanmış bir olay sizi keyifleteçek çılgına döneçe
43098
seks hikayeleri
Beyaz Melek Karim Nasil Mutlu Oldu
Beyaz Melek Karım Nasıl Mutlu Oldu.. ben doktor eşim ise hemşire.doğu illerinden birinin köyünde görev yaparken yaşadığımız seks dolu günler oldu...b
5939
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :