Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türban hikayelerı Etiketi


türban hikayelerı turban_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
DOMİNANTIM
| Adım suna 1.73 boyunda esmer cok bakımlı bi kadınımdır.devlet parasız yatılı okulunda görev yapmaktayım.calıstıgım okul sehrın 20 km dısında.12-18 y
2572
seks hikayeleri
Eteğini Bilerek Açıyordu
Bundan iki yıl önce başımdan geçen bir olayı yazmak istiyorum. Bir pazarlama şirketin pazarlamacı olarak çalışıyordum. Aradan iki ay geçti. Diyarbakır
3146
seks hikayeleri
Uzaklardaki Kadın
Bu size yazacağım ilk hikayem...Su an 26 yaşımdayım ve isin enteresan tarafı bugüne kadar çevremde hiç bir zaman ne kendimle yaşıt nede benden yaşça
1368
seks hikayeleri
O Güzelim Ayaklar
BEN 20 YAŞINDA BİR GENCİM ANNEM BİR AKŞAM VE MİSAFİR ALMIŞ BENDE DIŞARIDAN GELDİM MİSAFİR BENİM HEP SİKMEK İSTEDİĞİM KOMŞUMUZDU VE EVLİYDİ 1ÇOCUĞU VAR
3016
seks hikayeleri
Geniş Am Severim
İstanbulda oturuyorum Adım Koray 24cm sikimle her kadını delirtirim bunu iddaa ediyorum. Daha önce size amca kızımı sikerken sölemiştim ben amın geniş
2876
seks hikayeleri
Eskiden Abimin Kölesiydi Şimdi Benim!!!
|Slm, maval okumayı bırakıp direkt hatırama geçiyorum. Ben fitness hocalığı yapan biriyim.Yengem de 27 yaşında çekik gözlü 175 cm boyunda dolgun göğ
7836
seks hikayeleri
Abimin Kalın Yarağı-2
Abimin kalın yarağı-2 Tekrar selam..Ben bundan önceki abimle yaşadığım anımı anlatdığım gibi sıcağı sıcağına yaşadığım anımı anlatacağım.Abim emek
17153
seks hikayeleri
Serkan`ın Kıllı Deliği
Benim adım Sinan 18 yaşındayım kendimi övmek gibi olmasın çokta yakışıklıyım bundan birkaç hafta önce ben ve arkadaşım Metin geziyorduk yolda Serkan a
2788
seks hikayeleri
Sevısmek ıstıyorum
Istanbuldan erhan olgun bayanlarla sevısmek ıstıyorum ıstedıgınız herseyı yaparım yasım 23 ıstanbulda heryere gelebılırım sızde ıstersenız numaram 053
907
seks hikayeleri
doktor füsun ile yaşadıklarım
yaklaşık üç gün önce başımdan geçen ve beni mutlu eden bir olayı paylaşmak istedim. ben bir özel firmada satış temsilcisi olarak çalışıyorum ve iş
4502
seks hikayeleri
süper konserdi
Slm ben 21 yasinda,1.80 boyunda,fazla yakisikli olmayan ama o kadarda cirkin olmayan biriyim.. Anlatacagim sey tamamen gercek olup,gecen sene
1970
seks hikayeleri
ÇİFTLE İLK DENEYİMİM
herkese mrblar.2004 şubat ayıdı ve kar yağmıştı çok kar yağmıştı ist.ey gece saat 01 idi nete yazıştığım bir çift vardı yarım saat yazıştıktan sonra
2011
seks hikayeleri
Patronum Mine
Aylarca işsiz kaldıktan sonra, bir arkadaşımın tavsiyesiyle eleman arayan bir firmaya görüşmeye gittim. Bir emlak firmasıydı. Görüşmeye benden başka ü
0
seks hikayeleri
Bir Hafta Karısı Oldum
başımdan geçen bu olay bundan yaklaşık 4 yıl önce gerçekleşti. ben kadın gibi giyinmeyi ve makyaj yapmayı çocukluğumdan beri seven ve erkeklere karşı
5917
seks hikayeleri
Düşüncelerim
4 Sene önceydi. Kız arkadasımla dısarı cıkarken iç çamaşırı giymemesini ben istemiştim. Bütün gece barda, eve dönerken de takside elim bacaklarının ar
1346
seks hikayeleri
Mersinli Lezbiyen
Merhaba. Ben Mersinden Merve.19 yaşındayım ve dayımın oğlunun dükkanında çalışıyorum.Dayımın oğlu Sedat ile küçüklükten beri kardeş gibi büyüdük. Ama
4914
seks hikayeleri
Kayınım Bülent'le Banyoda Sikiştık
Evli bayan fakat kaynım bülent,le 3 yıldır sevişiyoruz.bu ilişkimiz düğünümüzde başlamıştı.kaynım bülent daha düğünmüzde çok güzel olduğumu bir fırsat
10445
seks hikayeleri
Tuvalette Röntgen
Ben eşimden ayrıldıktan sonra tamamen cinsel bunalıma girdim ve artık kimseyle filort etmiyordum yani epeyden beri bir bayanla ilişki yaşamadım aslınd
3555
seks hikayeleri
yırtı beni becererek
Selam ben kaan 21 yasinda sexy bir p imistanbulluyum. vucudum genelde beyaz parlak ve tuysuzdur kalcalarim genis ve yuvarlak fazla kadinsi olmayan bir
6156
seks hikayeleri
tadını ala ala
Merhaba ben Ankara’dan Murat. 29 yaşında 190 cm. boyunda esmeroldukça yakışıklı bir sexe çok düşkün bir gencim. Evliyim fakat kendimi güzelve sexi bay
3178
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :