Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

turbanlı hıkayesı Etiketi


turbanlı hıkayesı turbanli_hikayesi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
2 Kişiyle
merhaba arkadaşlar ben gülsüm sizlere 1 hafta öce yediğim 2 kalın yarrağı anladıçağım elinizi sikinize götürün ve okumaya başlayın erkeklerim.ben inte
2749
seks hikayeleri
Matematik Hocam
Ben E.M.L. okuyordum ve sınıfta matematiği en iyi olan (dahadoğrusu 2 nin üzerinde olan) sadece bendim . Öss ye hazırlandığımı bildiği içindul olan b
3473
seks hikayeleri
ilk okul arkadaşımla
evet ben ve o diye hikayemi anlatıcam cunku isim vermek istemiyorum.ilk okul arkadaşım ile bayaa yakındık 7 sınıfta geldi bizim sınıfa ben su an 11 sı
9225
seks hikayeleri
Straponla Ilk Buluşma
Hikayemi size söyle ozetleyebılrm birgun nısantasında bı kafede otururken karsı masama bı bayan geldı o gelır gelmez aklım onun ayaklarında kaldı mını
4077
seks hikayeleri
AZGIN GÖTÜM
Uzun zamandır internet dışında götümü siktirmek için partner aramamıştım. Msnlerde bulmak artık rutinleşmişti. Eskiden yaptığım gibi birini ayartıp gö
6914
seks hikayeleri
Naciyenin Sehveti
Naciyenin Şehveti Merhaba;benim anlatacağım olay 6-7 yaşlarından bugüne kadar uzanan bir ilişki.Ben şu an 35 yaşında,evli bir erkeğim ama bu ilişki h
2208
seks hikayeleri
Kiracımın Memeleri ve ben
Hali vakti yerinde çevresinde sayılan ve sevilen,itibar gören bir esnafım.İstanbul’un gecekondu semtlerinden birinde kendime ait iki katlı bir e
5251
seks hikayeleri
ablamın kocasıyla yattım
merhaba ben esin. 19 yaşında çıtı pıtı bir kızım. ablam 26 yaşında ve yeni evlendi.Kocası inanılmaz derecede yakışıklı ve seksiydi. O koca aletini ha
3472
seks hikayeleri
Sinemadaki Orospu
Bir gün sinemaya gitmeye karar verdim. Ramazan sonu olduğu için hemen gimedim. yaklaşık 2 hafta bekledim.sonunda gittim ve arka sıralarda bir yere otu
12021
seks hikayeleri
Kardesimin kiz arkadasini siktim
Slm ben ahmet bu olay tamamen gercek ben yaz tatilinde avcilar mobilyada calisiyordum bir gun birinin evine dolap montalama gittik patronla eve geldik
4512
seks hikayeleri
yastığa geçirken anneme geçirdim
selam ben alper 19 yaşındayım annem 45 yaşında bi kadındır ama yaşına göre daha genç gösteren bi kadındır neyse ben direk hikayemme geçim uzatmıcam bu
113
seks hikayeleri
Ana-Kızı Zorla
Yazlık tatil mekanında yaşadığım için yaşadığım yer ilkbahar aylarında genellikle boş olurdu. Ama bu sene bir ana kızın daha ilkbaharda yazlık evlerin
4898
seks hikayeleri
Hayallerimdeki Sex Woman
mrb ben oguz 20 yaşındayım.konyadayım.bizim apartmanda 7 katta oturan selma isminde bi bayan vardı.evli ve iki çocuğu vardı ama çok gençti.ben her zam
1350
seks hikayeleri
HALAMIN TORUNUNU...
ELİFİN YAPISI :) 175 BOY 55 KG UZUN SAÇLI KUMRAL YEŞİL GÖZLÜYDÜ KUM SAATİ GİBİ BELİ VARDI MERHABA BEN İLK TECRÜBEMİ HALAMIN TORUNUNU BECERERE
3345
seks hikayeleri
hamileyim
bu anlattıklarımmın hepsi gerçek. ben 12 yaşındaydım arkadaşlar beni zorla götürdüler.tabii erkekler.orada ilk amıma verdiler.ondan sonra amımın acıma
6369
seks hikayeleri
Ilkokul
ılkokul ılkokulda nasıl basladı hatırlamıyorum . arkadasımla tuvalete gırer kapıyı kapatıp bırbırımızın poposunu ellerdık o zaman ne zevk aldıgımı ha
6944
seks hikayeleri
aşkını sikmiştim
benim adım furkan lise 3 e gidiyorum bu olay benim başımdan geçeli 1.5 sene oldu okulun son günleriydi hocalar felan derslere fazla gelmiyordu herkez
1282
seks hikayeleri
karımın götü sikmelik2
diğer hikayemin devamıdır .size karım gülün ne kadar seksi oldğunuanlatmama gerek yok bazılarınızın ağzının suyu akmış zaten.karımda yorumları okuyup
7033
seks hikayeleri
Bana Abla Deme
Üniversite pek de beklediğim gibi çıkmamıştı bende zaten pek meraklı değildim o ortama aklım nedense benden 2 yaş küçük serkanda kalmıştı.annemin bir
3685
seks hikayeleri
komşunun genç kızlarıyla
benim adım sami 18 yaşindayım 1.80 boyundayim yakısıklıyım bursalıyım gelelim sex hikayeme bizim ev 5 katliydi kuzanlerim 1. kattaydi onlara gitmiştim
2976
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :