Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türbanlı kadın sikiş videoları Etiketi


türbanlı kadın sikiş videoları turbanli_kadin_sikis_videolari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sürekli Tahrit Ediyordu
|ben özel bir şirkette güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum 25 yaşındayın ve biraz atletik vücudum var bir gün yine böle işe geldim ama gece nöbeti i
2167
seks hikayeleri
babam kumarda kaybedince
slm arkadaşlar ben ayşe. 21 yaşında zengin bir ailenin alımlı ve zeki kızıyım. Peşimde çok serseri koştu ama hiç birine kendimi siktirmedim. Biraz ego
2572
seks hikayeleri
Baba-oğul Yarışta
Orta boylu siyah saçlı etine dolgun ama şişman olmayan bir genç kızım. Adımtuçe. Şu an 26 yaşındayım. Bundan 2 yıl önce ben 24 yaşındayken başımdangeç
0
seks hikayeleri
Kordon Boyunda
SELAM ARKADAŞLAR BU OLAYI YAKLAŞIK BİR HAFTA ÖNCE İZMİR ALSANCAKTA SERDAR ORTAÇ KONSERİNDEN SONRA GECENİN İLERLEYEN SAATLERİNDE YAŞADIM.KONSER BİTMİŞT
1423
seks hikayeleri
üst kattaki komşumla
Merhabalar, size geçen sene başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Bizim oturduğumuz binada hemen üst katımızda Meryem isminde yüzü fazla güzel
6505
seks hikayeleri
Komşumla Minibüste
Selamlar ben seksi sadece araç olarak gören birisiyim. Ama bu olay araç olmaktan çıkıp amaca dönüştü. Ben Ankara da oturuyorum. karşı apartmanda otura
8810
seks hikayeleri
sınavdayken
Mrb. arkadaslar tekrar ben izmirli sizlere bu sefer yaklasık bir yıl once yasadıgımı anlatacagım.. ders notlarımı yukseltmek icin sınava girmiştim
1890
seks hikayeleri
facebook'da tanıştık sikiştik
geçen hafta gül ile beraber olmaya karar verdik..gül evli 3 çocuğu olan 36 yşında bi hatun..3 çocuğa rağmen fiziği yerinde balık etli kıvrak, şen şakr
6717
seks hikayeleri
Baldilarim
Baldilarim slm arkadaslar ben direk maile geciyorum Su an 22 yasindayim ve ben sizlere birkac yil onceki hikayemi anlaticam okula 18 de universte
1901
seks hikayeleri
hamileyim
bu anlattıklarımmın hepsi gerçek. ben 12 yaşındaydım arkadaşlar beni zorla götürdüler.tabii erkekler.orada ilk amıma verdiler.ondan sonra amımın acıma
6373
seks hikayeleri
Merve Ile Havuzda
Merve ile Havuzda Tüm okuyuculara slm. size kendimi tanıtiyim. 19 yaşında ist üniw kimya bölümünde okuyorm. size başımdan geçen bi olayı anlatıcm.
2404
seks hikayeleri
Temizlikçi Kadın
Selam Ben Hakan Bolu 27 yaş. Temizlikçilerden biri isten ayrilmisti..gazetedeki ilani gören bir bayan is için geldi ne olduysa onun ise almamla oldu.
16124
seks hikayeleri
Yollarda
Fışkırttıklarımın bir damlasını bile ziyan etmeden yuttu. Bayılıyorum şu menilerinin tadına. Bana doğru söyle benim olmadığım seferlerde başka kadınla
4180
seks hikayeleri
Bende Bi erkek becerdim
Selam ben size basimdan gecen bir hikayemi anlatmak istiyorum bir iki yil once benim bi mahalleden arkadasim var di. gorseniz benim senin gibi bayanla
20949
seks hikayeleri
Kız kardeşimle zevkli anlar
Merhabalar sexyblast.com okuyucuları.Uzun zamandır bu ve bu benzeri siteleri takip etmekteyim.Bende başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istedi
2235
seks hikayeleri
Hayatimin Sexsi
Hayatımın sexsi.... biz iki arkadaş jigoloyuz 181 80 sarişin kaslı yakışıklı biri 175 65 kumral yakışıklıda diyerimiz can vede cemde takma isimlerimi
1674
seks hikayeleri
Baldızım Ve Karım
Sizlere 5 yıl önce yaşadığım bir hikayeyi anlatacağım.karımla seks hayatımız pek iyi değildi.o devamlı kaçıyordu.ben ise devamlı çok istekliydim.iş ne
0
seks hikayeleri
beni büyülemişti resmen
Ben 20 yaşında 1,80 kumral ela gözlü bir gencim ismimi açıklama gereğinde bulunmuyorum ben size unutamayacağım bir dağ fantazimi anlatacağım çıktığım
1491
seks hikayeleri
erkek arkadaşım götten sikti beni
Selam ben ızmirden cansel 24 yaşındayım halen bakireyim size ilk götten nasıl sikildiğimi anlatacağım erkek arkadaşımla parklarda kuytu köşelerde ö
6345
seks hikayeleri
Güzel Götümü Verdim
Ben başımdan geçenleri anlatacağım.şuan 35 yaşındayım.benim hastalığım ilkokul yıllarına dayanır.zannedersem 4.sınıftayken mahalleden zeki abi ders ça
10313
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :