Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

turbanlı sıkışen kadınlar Etiketi


turbanlı sıkışen kadınlar turbanli_sikisen_kadinlar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ah Abi O Neydi
ben şu anda 23 yaşındayım başından gecen ve birolayı paylaşmak ıstıyurum sızınle istanbulda dügün vardı ve annemleristanbula gıtıler abımle ben ev
6041
seks hikayeleri
Ex Aşkım Ile Göl Kıyısında
Başka bir kızla evlenmeye karar verdiğim için konuşmuyordu benimleartık. Adı Yasemin di. 1,70 boyunda 55 kilo uzun sarı saçlı ve mavi gözlüydü.bankada
1932
seks hikayeleri
Annemin Süper Minisi
Annemin Süper Minisi Selam Arkadaşlar.. Benim anneme olan ilgim 12 yaşında başlamıştı daha yeni erkek olmayada adım atarken annemin giydiği kıyafet
13918
seks hikayeleri
Babamın Kadını Olduğum Anlar
Adımı vermek istemiyorum yaşım 18 bir gün annem işten geldi babamdamutfakta konuşurlerken duydum yarın sikişme kararı aldılar tabi bende kapınınönünde
17078
seks hikayeleri
yaş önemli degil fantazi için
insan her yaşta fantaziler yaşamak ister hele belli bir yaşa gelince, bu daha da artıyor benim gibi,evet evli çiftlerle beraber olmak onlarla sınırsız
3681
seks hikayeleri
Anneciğim Ve Ben
selam antalyada bar işletmeciligi yapıyorum.hava çok sıcaktı nedendir bilinmez içimde bir sıkıntı vardı saat akşam 6 gibi ya ben bu gün eve gidiyorum
10709
seks hikayeleri
SICAK
Ben isyerinde yeni cal1smaya baslam1st1m bir gün öfiste sabahlamam1z gerekiyordu asl1nda benim isim dehildi ama benim kalmam1 istedi patron cünkü o
2111
seks hikayeleri
Annem Ve Selin 6
Merhaba. Her şeyden önce bunun annem ve Selinin kölesi oldumun devamı olduğunu söyliyeyim. Selinle beraber geçirdiğimiz günün ertesi günü il uyanan Se
3331
seks hikayeleri
23 sikimi amına alınca bayıldı
slm ben hakan izmirdeyim sikişmek isteyen bayanlar arayın gizliliye önem veren biriyim sır saklamayı bilen biriyim hadi azgın bayanlar arayın 0507 08
3332
seks hikayeleri
Demir Gibi Oldu
Slm ben hakan başımdan geçen hikaye istte kadıköyden pendiğe gelirken iett otobüsünde başladı. o gün kalabalık olduğu için trafik otobüsle geçmiş
4203
seks hikayeleri
naciye ablayla
50lik Naciye Abla selam ben alpay 30 yasındayım.zengin ve saygın mesleği olan biriyim zengin olduğm için mahalledeki bayanların bakışlarına sözlü taci
2014
seks hikayeleri
eşim isteyince bende verdim
merhaba arkadaşlar ne kadar inanırsınız bilmem ama sizin sorununuz 1 yıl oldu 4 senelik evliyiz eşim esra çok alım lı ve güzel bi kadın açık saçık gi
80796
seks hikayeleri
Köpeğimle Oynamaya Başladım
Daha önce bir kez her nasıl olduysa bir erkeğin olmuştum.Hoşuma gitmedi desem aslında yalan söylemiş olurum.Ama aradan epey zaman geçince inanır mısın
0
seks hikayeleri
Abimin Karısını Ele Alınca
Abimin Karısını Ele Alınca ben 19 yasında bır gencım.yengemle abım daha yenı 1 ay once avlandiler.yengem 22 yasında guzel ve etli butlu ,ama kilolu
10879
seks hikayeleri
Lolita Kardeş
O sene 22 yaşındaydım. Kardeşim melisin de doğum günüydü. O gün o da 16 yaşna basıyordu... O sene onun daha bir olgunlaştığını hissediyordum... Biz on
23613
seks hikayeleri
Yengem Beni Seçti
Herkese merhaba.. Bundan 1.5 ay önce 2 haftalığına memlekete gittim. Köyde kalacak yerim olmadığı için halamlarda kalacaktım. Köy ortamını tahmin eder
13378
seks hikayeleri
kocamdan intikam almak için
20 yaşındayım.2 yıllık evliyim.evli olduğum kişi dayımın oğlu benden 10 yaş büyük.ben onu abi bilirdim ancak o değilmiş...17 yaşındaydım.başım ağrıdığ
12734
seks hikayeleri
Kocamın Sürprizi
Merhaba ben nilay uzun süredir eşimle sevişirken başkaları iledesevişmek istediğimizi birbirimize anlatarak sevişiyorduk bir gün eşim evegelerek beni
5214
seks hikayeleri
Amerika 5
Amerika 5 Slm ben gamze daha önce size bazı anılarımı yazmıştım uzun zaman oldu artık yazmayı düşünmüyordum ama ilginç bir olay yaşadığım için yazaca
3335
seks hikayeleri
fotoşun kırmızı külodu
Çok sevdigimiz komşumuzdu fato.istedigi zaman girip çıkabilir di bize.dul bir kadındı.bazı akaşmlar bizde yatıya bile kalırdı.eve dijital uydu almıştı
5595
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :