Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türbanlıporno Etiketi


türbanlıporno turbanliporno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Dr. Un Karısı
Günlerden 11.10.2005 hiç unutamadığım bir gün üst katımızdakı dr . bir gün seminere gitmişti karısı evde tek başınaydı çocuğu yoktu daha doğrusu olmuy
2301
seks hikayeleri
Ablamı Siktim
Ensest_aileler@hotmail.com merhaba arkadaslar bu olay gercektır ve hıkayenın soununda msn adresımı yazıcam ısteyen e maıl atsın ısteyende msne eklsın
9356
seks hikayeleri
SİNEMADA BAŞLADI
 Merhaba ben özgür size yasadıgım tüm gercek anılarımı anlatmaya devam ediyorum...eee nede olsa istanbulluyuz...Bundan 2 yıl önceydi. O zamanlar
2064
seks hikayeleri
ilgimi çekiyordu
Merhaba benim adım Doğukan yaşım 21 İstanbul’da ikamet etmekteyim. Ama dışarıda üniversite öğrencisiyim başımdan geçen bu olay kısa süre önce gerçekle
11215
seks hikayeleri
aniden gelişti
mehmet istanbul anadolu yakasında ikamet ediyorum..30 yasında esmer kilolu biriyim..bende bu sitedekileri okuyorum..bazıları gercek bazılarıda abartıl
1525
seks hikayeleri
30luk Harika DUL
30`luk Harika DUL Merhaba ben Antalya`dan ÖMÜR. Geçen hafta Migros`ta tanıştığım afetle aramda geçenleri anlatacağım. Kafede tek başıma oturuyord
21315
seks hikayeleri
Çılgın Bakire
merhaba ben 22 yasında barmenlık yapan bır gencın bır gun arabam arızalıoldugu ıcın ototbuse bınmek zorunda kaldım topkapıdan besıktasa gıtmek ıcınoto
2313
seks hikayeleri
KAYNANAMIN GÖTÜ
Merhaba size şu anda bile yaşamakta olduğum hikayemi anlatacağım.6 yıldır eviliyim güzel sayılmaz ama bana göre çok seksi sevişmeyi çok iyi bilen bir
14090
seks hikayeleri
Ankaralilar Kullanin Beni
Ankaralılar Kullanın Beni Ben Ankaralı bir gayim.Hikayem gece eve giderken arabada gördüğüm travesti ile başladı.Ona ayaklarını öpmek istediğimi söyl
3292
seks hikayeleri
Aslıyı Üniversitede
Ben 21 yaşında esmer üniversite öğrencisiyim. Size anlatacağım olay üniversitemde 2 ay önce geçti. Bizim sınıfta Aslı isminde sarışın pek güzel olmaya
2875
seks hikayeleri
tezgahtar anneme sulanıyordu
Selam ben izmirden Polat ben 18 yaşındayım. Benim 37 yaşında tam sarışın bomba bir annem war. Adı Nuray Geçen hafta annemle yılbaşı alışwerişine çıktı
4845
seks hikayeleri
istiyordu belliydi
Merhaba ben Erol.18 yaşımdayım.size anlatacağım hikaye 2 ay öncebaşımdan geçti.lise 3 ye gidiyordum bizim sınıfta Buse adında bir kız vardı.orta boylu
4624
seks hikayeleri
Ahhh
Parmaklarımın rasına alıp yavaş yavaş masaj yapmaya başlıyorum. bu arada ensene küçük öpücükler konduruyorum. sağ elimin parmakalrını boynunda,sırtınd
2261
seks hikayeleri
Küçüktü Ama Kalındı
MErhaba..sımdı anlatacaklarım hıkaye degıl gercektır...Adımidris..186 boy.70 kilo..beyaz tenlıyım.. bir gün mahallede takılırken ozgur [arkadasım] gel
3507
seks hikayeleri
baldızımı mahvettim
adım polat bende hıkayemı yazmaya karar verıdm benım 1 tane baldızım var ve bır kızı bırde oğlu var kız nın adı aysun aysun kısa boylu 18 yasında cılı
4651
seks hikayeleri
Annem Vs Babam Sayesinde Kardesim Vs Ben
Annem vs Babam Sayesinde Kardesim vs Ben ben 17 yasinda Melis adinda bir kizim.Boyum 1.75 .Çevreme göre bayagi güzelim .Fizigim normal sadece gögüsle
23155
seks hikayeleri
cansumun geri dönüşü
zongudak erğliden serdar cansumun ye bi hikayemi yazmiştım cansu ile bi ilişkim olmuştu o ilişkiden sora birdaha görüşemedim dün dükkanda plazma tv ta
1895
seks hikayeleri
Kadın Vücudu Erkeği Nasıl Çeker
Kadın Vücudu Erkeği Nasıl Çeker Sevgili bayanlar bir süredir bu hikaye sitesi üzerinden sizlerle bazı anılarımı, arzularımı, ihtiraslarımı ve düşle
1703
seks hikayeleri
ATÖLYEDE GÜLÇİNİ ZORLA SİKTİM
anlatacağım şey hikaye değil kesinlikle yaşanmış bir olay ABİMİN KÜÇÜK BİR ATÖLYESİ VARDI ABİM YENGEM BEN VE BİRDE ÇIRAĞIMIZ OLAN
29045
seks hikayeleri
Yeni Sekreter
Merhaba özel bir şirketin yöneticisiyim işlerim son zamanlarda öyle yoğunduki bırakın sevişmeyi başımı kaşıyamıyordum, eksik olan kadromuzu tamamlamak
3594
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :