Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

turbanlıpornosu Etiketi


turbanlıpornosu turbanlipornosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sexy Nazlı
Slm ben murat lise 2 öğrencisiyim.bizim sınıfta da nazlı adında sahane bi kız var. ben gerci yakısıklı bırı değilim ama etrafımdan kız eksik olmaz san
2383
seks hikayeleri
Annem Ve Benim Yalnızlığımız
selam köye annem çagırdı yardım etmemi istedi.babam vefat edeli 8 yıl olmuştu.başka kardeşimde yoktu köye gittim annemde elime oragı tutuşturdu hadi b
12090
seks hikayeleri
Tatlı Geceler
merhaba sizle paylaşacagım anım ablamla geçen ilk gecemiz.ablam eşinden boşanalı 6 ay olmuştu ona kafasını dagıtması için tatile çıkalım dedim.bu arad
2529
seks hikayeleri
GODOŞLAR SİZİİ
|GODOŞLAR SİZİİ ben ali ile iddiaya girmiştim. Alinin çok methettiği mıstık her karıyı sikermiş dedi bende benim karıyı sikemez çünkü o o kad
2569
seks hikayeleri
gece sahilde sikiştim
Size daha üç gece önce yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum sevgilim ile beraber iki haftadır ayvalık sarımsaklıda tatilde idik bir apart otelde tat
1755
seks hikayeleri
Ayşe Abla
slm ben almanyadan 24 yasinda bir gencim adim erkan bizim karsi binada 32 yasinda sayif kivrasik sacli beyaz tenli bir dul kadin var adi ayse kocasi
2234
seks hikayeleri
Melis E Asigimmm
Melis e aşığımmm Ben istanbuldan punky girl 16 yaşındayım ve çok cool bı kızım. Istanbul anadolu yakasında özel bir okula okuyorum. Hikayeme gelince;
1776
seks hikayeleri
dolmuşta çıldırdım
Selam ben izmirden yazıyorum. Bugüne kadar ulaşım araçlarında hoşuma giden bayanlara yakın oluyor yada yanlarına oturarak, onlara küçük dokunuşlarla z
18388
seks hikayeleri
Muhtesem Uclu
Muhteşem üçlü.... Selamlar size anlatıcagım hikaye tamamen gercektir . Kız arkadaşım Selin ve ben unıversiteden bu sene mezun olduk ve ikimizde
1568
seks hikayeleri
Yakışıklı Patronum 2
| Merhaba Arkadaşlar daha önce işyerinde patronumla aramızda gecenleri size anlatmaya çalışmıştım.Yine aynı iyerinde çalışıyorum ve patron
2916
seks hikayeleri
Chatten
merhabalar.bu hikaye tamamı ile gercektir.olay bundan 3 ay once oldu.bulundugum yerde kı ınternet cafede hem chat yapar hemde ıcerım bazı zamanlar.yer
1044
seks hikayeleri
Guzel Bir Iliski
Güzel bir ilişki Selam ben mersin ve adanadan cem bir gün internete dolaşırken chate bir bayanla oldukça hoş ve düzeyli bir sohpete başladık. İkimizi
1344
seks hikayeleri
aramızda geçenler kuzenimle
hayatımda asla böyle bisey yapmayı düsünmezdim. fakat özel yaşadığım seyle sırtımdan vurulmam bunu yapmam yol aciyor.ben üniversite ögrencisiyim. yakı
1042
seks hikayeleri
şaşırım kalmıştım yaa
Babam işleri dolayısıyla fransaya gitmişti. Bizde kızılcahamama tatile gittik. Kaplıcaları çok övmüşlerdi. Bizde bir gidelim bakalım dedik. Uzun süren
943
seks hikayeleri
üniversiteye başlar başlamaz parti verdik
Üniversiteli Arkadaşlarla Sex Partisi Verdik Gönderen FullSexHikayeleri on Şubat 14, 2013 Yorum Yok Merhaba FullSexHikayeleri.Com okurları; Adım
3837
seks hikayeleri
kocam fantazi seviyo
ben aylin 41 yasindayim evli 1 cocuk anesiyim 165 boy 60 kilo balik eti güzel bir bayanim esim murat 45 yasinda 183 boy 80 kilo kendine bakan yakisikl
5821
seks hikayeleri
Serpil Benden 1 Yaş Küçük
Selam...Ben Ozan.Size bundan 1 sene önce oluşan bir olayı anlatacağım.Benim bir kardeşim var.Adı Serpil.Yeterince güzel bir kız ve benden 1 yaş küçük.
3051
seks hikayeleri
Halamla ben
Herkesin oldugu gibi benimde bir hikeyem vardi Ben kerim 18 yasinda 175 boy 65 kilo Halamsa 35 yasinda 170 boy 57 falan kilo olur Kendine bakan hanimd
2386
seks hikayeleri
Gozluklu Mulayim
Gözlüklü Mülayim Selam olsun.Biz yine Aykut Cem Ali olarak iş başındayız.Ama bu sefer Gay deiliz.Sapına kadr erkegiz.Okulda basak die kaşar mı kaşar
1397
seks hikayeleri
Annemi Hayvan Sikti
Once Slm Ben Halit 22 Yasindayim Benim Bir Annem Var Balik Etli Mavi Gozlu Kisa Eteg Giymeyi Sever Bir Gun Evde Oturuyorduk Annem Yine Kisa Eteg Giym
93200
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :