Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

turbanlısikiş Etiketi


turbanlısikiş turbanlisikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Olgun Ve Dolgun
Elim zilin zerine giderken garip bir heyecan vardı içimde. Ne ismini biliyordum, ne de nasıl biri ile karşılaşacağım hakkında bir fikrim vardı. Chatte
4772
seks hikayeleri
bizim sınafa gelen şanslı kız
MERHABA ben 17 yasında esmer bir erkeğim size başımdan gecen bir olayı anlatacağım bütün yaz para biriktirdim okullar açılmıştı bizim sınıfa çok güzel
854
seks hikayeleri
inanılmaz sikildim
mrb ben levent; su an 33yasında 177 75 kum oldukca bakımlı cd p yim.. ilk deneyimde yasadıklarımı paylasmak istiyorum sizinle, askerden yeni gelmiş v
9732
seks hikayeleri
Sevgi Ablamlasex
Sevgi ablamlasex iyi gunler.samsundan yazıyorum.20 yasındayım.duzgun bir fizige sahibim.ismim hasan..mahallemizde sevgi adında bir kadın oturuyor.ken
2683
seks hikayeleri
Mervelerin Istegi
Sizlere geçen yıl başımdan geçen bir anıyı anlatmak istedim.burada anlattıklarım konya akşehirde gerçekleşti.kızlar lise 1 e gidiyorlardı.bende lise 1
3125
seks hikayeleri
ÖĞRETMENLE KÜÇÜK ÇOCUK
Merhaba ben dilek bir dershanede sosyal öğretmeniyim 26 yaşında bakireyim .siyah saçlı renkli gözlüyüm kalçam normal,memelerim dik ve iri.kardeşim yen
37298
seks hikayeleri
Halamin Kizi Burcu
Halamın Kızı Burcu Slm hikayemin doğru olduğuna yemin ederim.Ben 1.75 boylarında esmerim burcu da bir gün eve çıkalım dedim oda kabul etti.Tabi benim
2843
seks hikayeleri
Teyzem Ve Kankiler
yıllar önce teyzem memlektten gelip bizim eve yerleştiğinden beri hastaydım ona ben 23 yaşındayım oda 25 zaten kimse inanmazdı kardeş zannederdi bizi
3415
seks hikayeleri
Ağabeyim
NASIL ANLATACAĞIM BİLMİYORUM, MANYAK Bİ ŞEY YAPTIM. ABİMİN KÜÇÜK BİR DÜKKANI VAR ORADA ARADA İSTANBULA GİDEREK GETİRDİĞİ ELBİSELER SATIYOR. ASLINDA CO
0
seks hikayeleri
Bok Doydum 2
Beraber olduğum kız arkadaşımla sekste yapmak istediklerimi tam paylaşamıyordum. göt deliğini yalayıp kokusuyla yetiniyordum. oysa onun götüne girmek
4460
seks hikayeleri
Kızım Damadım Ve Ben
Merhaba ben Emine 41 yaşında 5 yıllık dul 167 boyunda 84 kilo kumral ela gözlü balık tenli kapalı giyimli 1 bayanım. 17 yaşındaki kızımla beraber yaşı
11146
seks hikayeleri
Bakireliğimi Verdiğim Gece
Ben daha 19 Yasinda bir bayanim size anlatacagim hikaye`yi 18yasimdayken Yasadim... 2 Yil ciktigim Erkek arkadasimla tatele Gitmeye kararverdik 7 ci
3033
seks hikayeleri
fayda var
Banyodan yeni çıkmışsın üsttünde küçüçük bir havlu var sırılsıklamsın yavaş yavaş üstünden sular arkarak odaya giriyorsun ben yatagımın üstünde seni b
1382
seks hikayeleri
Nurgül Abla
Merhaba ben 23 yaşındayım. Yakışıklı da sayılmam. Komşumuz olan 33 yaşında olan nurgül ablam var. Ara sıra bize gelirler, bizde onlara gideriz ailece
3148
seks hikayeleri
Çalıştığım Yerde
Ben 18 yaşında genç bir kızım. Bir vakıfta sekreterlik yapıyorum. Bir gün iş yerinde çalışırken (akşama kadar yalnız başıma kalıyorum) erkek arkadaşım
2378
seks hikayeleri
Hayatımda Bu Kadar Zevk Almamıstım
Canım sıkılmıstı bıraz ınternette takılayım dedım msn adresımı actıgımda bırı benı eklemıs bı arkadası benı solemıs ona ıkı tane 40 yaslarında karı ko
4723
seks hikayeleri
BEYAZ TEN
merhaba bende bi anımı paylaşmayı istedim sizlerle... ilk olarak kendimi tanıtayım ismim erdem 21 yasındayım 175 boylu 60 kilo esmer birisiyim ishte..
1621
seks hikayeleri
Otobüste Yaşlı Bayanla Asker
selam benim adim mert ben 2 yil once istanbulda asker idim bir gün haftasonu iznine cikmistim yarim saatlik bir otobus yolculugu yapacaktim.bindigimot
6188
seks hikayeleri
Liseli elanın yırtık kilodu
17 yaşındaki çıtır çerez okula yeni başlamıştım çok yakışıklı olduğum için bütün kızların gözü bende idi bende okulun en güzel kızıyla çıkmaya karar v
17979
seks hikayeleri
Sekreterim
Nedense oldum olalı isterik kadınlara hayranım ömrüm isterik kadın bulmakla geçti desem dorudur nihayet yeni işyerime tayin oldugum gün sekreterim
0
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :