türk liseli sikiş amı Etiketi Sonuçları


türk liseli sikiş amı turk-liseli-sikis-ami
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
liseli sevgilimi becerdim
gömlekten düğmeleri açar bacakları tüysüz çorap bile giymez bedenini sergilemeyide sever yani o derece seksi evde filim izlerken başıma vurdu dedim ba
467
seks hikayeleri
Turk olan mudurumun Turk yanig arvadinin böyük sikimi görüb ocindəki alovu oyanmişdi
Nəysə qisa cok qisa yazacam necə düzəldim o şirkətə.. necə deyilər göt ol bəxdin olsun görduz cox qisa ya
3422
seks hikayeleri
liseli sevgilimle evinde
aynı lise de aynı mahallede oturduğumuz için bana gelip barışalım artık demişti bende kabul ettim sonra kantine indim buda karşıma oturup bacak bacak
1470
seks hikayeleri
Karim aminada verdi-2
Nalan ve benim icin bu ilk olmustu o gun ve daha sonraki gunlerde karimin amcigina girip cikan o kilsiz aleti dusununce hemen aletim sertlesiyordu ve
2022
seks hikayeleri
Karim aminada verdi
Mahalledeki insaata gizlenmistim oyun oynuyorduk 9 yaslarinda falandim sakli oldugum yerde o kadar kalmistimki saklambac oynadigim arkadaslar oyunu bi
1840
seks hikayeleri
Enistem beni amimdan gotumden sikti
Merhaba ben deniz 17 yasindayim herneyse kisa kesicem bu kismi olay izmirde geciyor ben yaz tatli icin ankaradan izmire yolculuk yaptim beni almasi ic
3304
seks hikayeleri
liseli güzele evimde çaktım
diğer hikayeler gibi benim hikayemi okurkende azarsınız herkez gibi benimde lisede sevgilim vardı ama yaraktan korktuğu çok canının acıyacağını söylüy
1685
seks hikayeleri
dükkanımda liseli güzelle
sakladığım bir anımı anlatmak istiyorum. Benim dükkanım okulun yanında normalde kimsenin karısına kızına bakmam ama liseli bir kaşar vardı bunu size n
2203
seks hikayeleri
liseli kız bana hasta oldu
çok beğenilen ve talep gören biriydim. Kızlar benle çıkmak için adeta yarış içindeydiler. Benle çıkan kızların totişleri hep havaya kalkardı. En son b
949
seks hikayeleri
liseli azgın motorlarla
Adim berkant bİz genelde lİselİ arkadaşlarimizla sex yapariz bİzİm eve gelİrler ve sİkİşmeye başlariz ben dün akşam arkadaşim sİbel İle bİzİm eve geld
810
seks hikayeleri
liseli güzellerle grupça
Merhaba ben 19 yasında bır gencım. bıraz çekingenim ama açıldıktan sonra kımse benı tutamaz.geçenlerde mahallede oturan iki arkadasım benı evlerıne da
5659
seks hikayeleri
Ateşli Liseli Sevgilim
Ben Ali, 27 yaşındayım ve özel bir şirkette çalışıyorum. İşyerimde çok beğendiğim bir kız vardı adı Derya 19 yaşında. Çok güzel vücudu vardı ve her gö
15484
seks hikayeleri
liseli kız yarrago doymuştu
Geçen sene başımdan birşey geçmişti onu sizlerle paylaşacağım. Benim Nisanur adında bir sevgilim vardı ve yeni çıkmaya başlamıştık. Ben 21 yaşındaydım
7770
seks hikayeleri
liseli körpe sikilmemiş am
benden bı yas buyuk bı sevgilim vardı adı Ceren. Sarisin mavi yada yeşil gozluydu tam hatırlamıyorum ama azgın bı kızdı. 3 erkek 3 kız her Allah\’ın g
10906
seks hikayeleri
Liseli Oruspum
Selam Ben Hatay/İskenderundan Erkan 20 Yasinda Ela Gozlu 1.88 Boyunda 75 kilolu bir erkegim.Hikayem Lisede gecti.Gecen sene unutamadigim bir hikayemi
28679
seks hikayeleri
liseli aşkım ile
Arkadaşımın liseye giden bir kızı vardı. Okul çıkışında benim büroya uğrar, sohbet ederdik. Ben 56 yaşındaydım, o ise 16 yaşında. Annesi çalışıyordu.
8314
seks hikayeleri
liseli aşkımla
Arkadaşımın liseye giden bir kızı vardı. Okul çıkışında benim büroya uğrar, sohbet ederdik. Ben 56 yaşındaydım, o ise 16 yaşında. Annesi çalışıyordu.
5748
seks hikayeleri
liseli büşrayla sikiştim
şimdi de size bir başka lisedeki sex anımı anlatacağım umarım hoşunuza gider ve zevkle 31lerinizi çekersiniz bizim lisedeyken sınıfta beni çok azdı
10063
seks hikayeleri
liseli ecemle
uzun süredir takip ediyorum.Ben yazıları okurken kendimden geçtiğim zamanlar oluyor ve benimde size paylaşmak istediğim bir konu var ama dikkat edin k
5543
seks hikayeleri
liseli azgın sevdayla
size bir sabah işe giderken komşumun kızı ile başımdan gecen bir olayı anlatacağım Tam evden çıkıp 50 metre kadar yürümüştüm ki bizim Orhan abinin kız
7474
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :