Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türk am göt sikiş Etiketi


türk am göt sikiş turk_am_got_sikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Tovbekar Oldum Ama
Tövbekar Oldum Ama Merhaba Benim Tatli Okurlarim; Sizlere basimdan gecen hama macerami anlatmak istiyorum. Efendim, bundan iki ay once semtimizin h
2116
seks hikayeleri
bakireligimi kuyumcuda bıraktım
okurlarına güzel anlar çıkardı ve bir gün kafaya takmıştım bu yakışıklı kuyumcuya vericem diye sonunda da öyle oldu adama sakso çektim sonra domalttı
305
seks hikayeleri
23`lük Yengem
başımdan geçen gerçek bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum evliyim eşimin 53 yaşında bir dayısı var eşinin yaşı 34 tür şu anda bende eşim gibi kendi
6754
seks hikayeleri
arab lokumuydu resmen ya
Ben cok ama cok yakkisikli esmer bir genc im. neyse simdi beni birakalim konuya gecelim yazin almanya da okulun önünde en iyi arkadasimla geziyordum n
1794
seks hikayeleri
Uc Arkadas
Üc arkadas Hikayemi belki biraz uzun oldugu icin yayınlamadınız o yuzden ben de kısa kesmeye karar verdim. Ben, Burak ve Muge iki sene once Burak
1467
seks hikayeleri
Cap Canlı
|CAP CANLI; ARKADAŞLAR, BENİM; “CANLI CANLI” ADLI OLAYIMI 30 DK. SONRA OKUMUŞTUNUZ. BEN TARZ OLARAK BU VE BENZERİ OLAYLARI DAİM YAŞAR,
1291
seks hikayeleri
Yilbasinda Rezalet
Yılbaşında Rezalet 1997 yılının son günü, karlı bir günde Nevzat’ın evinde üç çift toplanmış, yılbaşını kutlayacaktık. Ben ve sevgilim Jale, Ke
2211
seks hikayeleri
fatmadaki fena bi göttü
Merhaba, benim adım İsa. 23 yaşındayım. Bursa’nın Muradiye semtinde oturuyorum. Hayatta en sevdiğim şeyler bir içki, iki seks. İkisini de doya doya ya
2598
seks hikayeleri
yengemin kaşıntısı vardı
Yengemin Deliği Kaşındı şimdi anlatacaklarım bundan bir yıl önce oldu. ben şu anda 19 yaşındayım. yengem 30 yaşlarında süper fiziğe sahip 1 80 boyları
5137
seks hikayeleri
Teyzemin Kızı Hayal Degil Gerçek
Teyzemin Kızı - Hayal Degil Gerçek selam millet bu siteyi yeni keşfettim ve çokda hoşuma gitti ama sanırım çoğu kişi sallamış fantazilerini yazmış
3583
seks hikayeleri
eşim ile fantazilerim
Biz 10 yıllık evliyiz. Seks hayatımızda monotonlaşma başlamıştı. Değişiklikler aradık. Sevişmemizi videoya kaydedip seyretmeyi düşündük. Ben kamerayı
4890
seks hikayeleri
Jıgola
Merhabalar ben gaziantep den keremcem sıze zengın bır kadını sıktıgımı anlatacagım genelde meslegım parasıyla zengın ve dul kadınları heyecanlandırmak
2009
seks hikayeleri
köyde yaz tatilindeyken
Aslen Erzincan’ın bir köyündeniz. Benim yaşım onsekiz. Liseyi bu yıl bitirdim, hem de iyi bir dereceyle. Adım Cemal. İlkokulu bitirdikten sonra babam
14451
seks hikayeleri
Huseyin Can Yagar
Hüseyin Can Yağar... Selam arkadaşlar. Size başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorum. Ben Eskişehirde oturan 20 yaşında biraz azgın bir gen
1222
seks hikayeleri
teyzemin kızına
Slm arkadaşlar basımdan gecen olay bundan 2 sene önce olmustu o zaman benım yasım 15 teyzemın kızı ise 12 yasında idi teyze kızını hep sıkmek isterdım
3958
seks hikayeleri
Handeye Zorla
Aslında yaptığım bu tecavüz olayını burada anlatmak tehlikeli ama üzerinden çok geçtiği için tehlikesinin azaldığını düşünüyorum.Nasılsa nikde belli o
3458
seks hikayeleri
Tatlı Sarhoşluk
Aslında kadınsı eğilimlerim küçük yaşlarda ortaya çıkmasına rağmen herzaman bastırmaya çalışırdım. Bu durum internet ile tanışıncaya kadar senelerce d
1709
seks hikayeleri
konfeksıyon güzeli
mrb bn mustafa van dan bundan 1 ay önçe başımdan gecen hikaye mi paylaşmak istiyorum bundan 2 ay önçesinde başımdan gecen bir hikayemi paylaşmak istiy
225
seks hikayeleri
Ince Topuklu Sandalet 2
İnce Topuklu Sandalet 2 daha önce anlatmistim....dilek bindi arabaya. Ciktik yola. Önce hava dan sudan konustuk. Daha sonra terligini ayagindan cikar
1421
seks hikayeleri
Kardesim ve Kemal Abi
Merhaba! Anlatacagım hıkaye bastan asona gercek yasanmıstır. Umarım hepınızın hosuna gıder.. Bundan bır yıl onceydı. Kemal adında cok sevdıgım bır a
9189
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :