Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türk am göt sikiş Etiketi


türk am göt sikiş turk_am_got_sikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
TEYZE KIZIYLA ANAL
 Ben 24 yasinda izmirde yasayan bir gencim.. Fizik olarak da yakisikli oldugum soylenebilir. Teyzemin de 23 yasinda bir kizi var, adi Nalan, ama
7561
seks hikayeleri
18 Yas Partisi
18 yaş partisi Herkese selamlar! Biz iki yakışıklı ve çılgın abaza berkan ve can. Ikimiz de birer gün arayla doğduğumuz için çok iyi dostuz. Geçen yı
2421
seks hikayeleri
kankamın ablası taş gibiydi
Ben şu anda lise son sınıfa gidiyorum benim hiç sevmediğim bir arkadaşım var sürekli adamlarımızı toplar kavga ederdik hiç birimiz diğerine üstünlük s
3000
seks hikayeleri
Azgın Kadın
selam ben gökhan izmirliyim izmirde oturuyorum busiteyi uzunzamandırtakip ediyordum başımdan geçen bir olayın birtanesini anlatıp sizinle paylaşmakist
1893
seks hikayeleri
wc de sıkıştırınca
Herzaman gittigim internet kafede kız ismiyle girmis ekeklerle chat yapıyordum erkekleri azdırmak oldukca hos ve tahrik edici beni tanımayan insanları
13540
seks hikayeleri
Ben Annem Ve Kapicinin Cocuklari 1
Ben Annem ve Kapıcının Çocukları 1 Canım anneciğim yine nefis bir kahvaltı hazırlamış. Nasılda düşünürmüş oğlunu. Haksızda sayılmaz bu kadar yıldan s
10794
seks hikayeleri
Kiz Gibi
Kız Gibi Herkese merhaba.ben alper 24 yaşındayım ve tam bir kız gibi yimdir.18 yaşından beri pasifim çok nadir de olsa aktiflik yaptım.aslında aletim
7176
seks hikayeleri
MOTELCİ MUSTAFA AMCA
| aile çevremizin tutucu olması nedeniyle ev ve iş çevresinde yarı kapalı ve muhafazakar olmak zorundayız.Ama aklım eşimi hep dekolte ve sexi gör
4115
seks hikayeleri
YENGEM
Ben 15 yasındayım Annemler ıs ıcın ankaraya gıttıler bende yengemlerde kalcaktım her 31 cekısımde yengemı arzuluyordum cunku yengemın cok buyuk gotu w
0
seks hikayeleri
Tadı Damağımda Hala
TADI DAMAĞIMDA HALA  ben 19 yaşında 1.87 boyunda bir delikanlıyım yeşil gözkü esmer biriyim.günlerden cuma aylardan haziran okukdan yeni mezun o
1681
seks hikayeleri
Trafik Kazasından Sonra
Her şey bir trafik kazasıyla başladı. Ben Gülsüm. 17 yaşında sarışın hoş alımlı ve çalışkan bir kızdım. Boyum 1.76. Genelde herkesin beğendiği efendi
6827
seks hikayeleri
kaymakam ile
BEN ÖZEL BİR ŞİRKETTE ÇALIŞIYORUM.YAŞIM ŞUAN 23.BU OLAY BAŞIMDAN 2 AY ÖNCE GEÇTİ.ŞİRKETİMİZDE DEMET ADINDA BİR SEKRETER VAR.(İSİM TAKMADIR)NEYSE DEMET
1649
seks hikayeleri
Kardesim Sedat
Kardeşim Sedat... Adım Sevcan. 24 yaşında, 173 cm. boyunda, 62 kilo, buğday tenli, siyah saçlı, dolgun vücutlu bir kadınım. seks yapmayı oldum olası
8077
seks hikayeleri
Büyük Bir Hışımla Boşaldı
Merhaba ben Murat.Ben şu anda İzmir`de oturmaktayım.Anlatacağım olay bundan dört yıl önce geçti başımdan.O zamanlar Batman`ın bir bir köyünde yaşamakt
0
seks hikayeleri
Ofis Boy
Selam okuycu arkadaşlar ben sakaryadan ömer 29 yaşındayım 1.89 esmer normal yapılı biriyim işyerin de yeni işe başlamış 17 yaşlarında esmer uzun saclı
1969
seks hikayeleri
Sürtünerek Boşaldım
Sizlere sıcak bir Temmuz günü başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. İ.E.T.T. otobüslerinden biri ile Akmerkeze gidiyordum. Otobüs oldukça kalabalık i
4321
seks hikayeleri
kocamın ki azcık yetmiyo :)
adım Nesrin. 35 yaşında, 2 çocuk annesi, çalışmayan bir kadınım. 14 ve 16 yaşında 2 oğlum var. Kocamın kendine ait bir işyeri var. Benim hikayem g
6941
seks hikayeleri
Kuzenimle Bir gece
Ankarada 18 yaşında sarı saçlı mavi gözlü iri göğüslü koca popolu çok melek adında kuzenim var küçükken berbat bir yüzü vardı büyüdükçe güzelleşti ney
5389
seks hikayeleri
Deli Çoban Ben-yengem
Kırk yaşında kalp ameliyatı oldum doktorlar iki ay sonra seks yapabilirsin dediler ayda iki defa bu arada hanım 32 yaşında patlamaya hazır bir bomb
7412
seks hikayeleri
Dul Yengem
|ben istanbuldan kazım 42yaşında dul yengemi sikmek icin kendi kendime düşünürken yengeme komşunun kızını bana ayarlarsan sana ne istersen alacagımı s
6007
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :