Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türk am göt sikiş Etiketi


türk am göt sikiş turk_am_got_sikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
lise zamanında grup sex yapmıştık
slm bn alev.lise son sınıf öğrencisiyim gayet sexy bir vucuda sahibim.neyse olaya geçelim.bir gün okulda kimse yoktu bn sevgilim bide arkadaşlar.herke
3837
seks hikayeleri
dayımın kızı ile...
merhabalar ben anıl.ben kırk beş yaşındayım.olay ben on beş yaşında iken oldu.dayımın evinde anneannem,ben ve dayımın kızı oturuyorduk.dayımın kızının
283
seks hikayeleri
Teyzemin Kölesiyim
Annem ve babamın vefatından sonra 17 yaşında tek akrabam olan teyzemlerin yanına gittiğimde hayatım yeniden değişti. Eniştem kamyoncu olduğu için teyz
6760
seks hikayeleri
Adım Duygu
merhabalar ve size yasadıgım gercek olan anımı anlatmakisterim 19 yasındayım ve sıze anlattıgım seyler yaklasık 1 hafta once basımdangecti ben yıne h
3090
seks hikayeleri
Eşim Köpekleri Seviyor 2
|konuma devam ediyorum ve eşim tuvaletinin geldiğini söyleyip tuvelet taşına oturdu eşim kilodunu sıyırınca aman allahım eşimin amı harikaydı yeni tra
21610
seks hikayeleri
ispanyol misafirim ile
Ben Selim,40 yaşında,1.85 boyunda olduk iri bekar yaşayan biriyim,bir gün fransada yaşayan türk arkadaşım ispanyol bir kız arkadaşım türkiyeye gelecek
1742
seks hikayeleri
İstek
selamlar.19 yasinda bir gencim.benim adim selim.anlatayim. evde ders caliyordum.ablam banyo yapiyordu.birden onu izleme merakim tuttu.üstelik banyoday
2449
seks hikayeleri
Komsumuz
Komşumuz bu olay tamamen gerçektir. ben bu yıl yaz okuluna kaldım ve ev tek bana kaldı. arkadaşların takıntısı yoktu. ben sıkıntıdan günde ikikez 31
2170
seks hikayeleri
eniştemin kolları
Ben aslında evli ve bir çocuk annesiyim. Geçen seneye kadar hiç aklımda olmayan ve bu tür olayları duyunca çılgına dönen ben nihayet kendimi başka bir
16435
seks hikayeleri
Canım Annemle - 14
Günlerce evdekilerden uzak durdum, hem onların hem benim dinlenmeye ihtiyacımız vardı. Çoğu geceler eve de gelmiyordum, sonunda bir gün eve geldiğimde
8503
seks hikayeleri
amacıma ulaşmıştım
Aslında eve geldiğimizden beri aklimin bir kösesinde Metin veya Aliyle sevişmek vardı. akat harekete gecmekte zorlanıyordum. Metin duş almak için bany
7712
seks hikayeleri
İlişki
slm ben kenan en samimi arkadaşımla porno seyrettik ve beraberce 31cekmeye karar verdik ve aletlerimizi cıkardık benim alet 14 cm ama arkadaşımınki19
1784
seks hikayeleri
Gülşah 3
Hafta sonu gelmiş. Beklediğim ve bütün bir hafta hayalini kuruduğum Güldeni ve amını görecektim. Ama hiç hesaba katmadığım bir şey vardı ve gülşahta y
2974
seks hikayeleri
Guzel Bir Yaz
Güzel Bir Yaz Eşimle tatil yöresinde kalıyorduk gündüzleri denize giriyor geceleri de genelde balık yemek amacıyla her akşam farklı restoranlara gidi
2022
seks hikayeleri
Azmış Eylem
Slm bundan 2 yıl önce lisede çok beğenilen ve çok çekici biriydim bütün kızların gözü bendeğdi istediğim kızı elde edebilecek biriydim bir gün sınıfın
2812
seks hikayeleri
yengemle abimden intikam aldık
askere gidecektim biraz tatiliyi gelir diye abimleri ziyarete gittim..abim kendine fıstık gibi genç bi kadınla evlendi ben tatilde olduğun için orada
13259
seks hikayeleri
yatagıma giren abaza erkek
Merhaba adım Semra, gmemelerim 93, meme uçları çok iç gıcıklayıcıdır Sitenizi bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine ziyaret ettim, içeriğiniz diğer sitele
5274
seks hikayeleri
abaza askerlerle
burak askerde başlayan ve guzel bıten bı anımı anlatmak istiorum..Adıyamanda usta bırlıgını yapıordum ve nişanlıydım fakat asker olmanın verdiği abaza
2601
seks hikayeleri
Ev Arkadaşım Nurten`le
Ben Melis ev sahibimiz metin beyle uzun süredir sevişiyorum. ev arkadaşım Nurten anlattığım zaman ağzının suyu akıyor ama hiç kısmet olmadı Nurten. Ge
2455
seks hikayeleri
Komşu Kızı
Merhaba ben Murat.Ben 23 yaşındayım 5 sene evvel başımdan geçen bir olayı size anlatacağım.Ailemle oturduğum apartmanda üst komşumuzun kızı Esra vardı
0
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :