Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türk bakire kız pornosu Etiketi


türk bakire kız pornosu turk_bakire_kiz_pornosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
hanifeyle
Ben 16 yaşında genç bir erkekkim birgün annem gil komşumuzla beraber dışarı çıktılar bende bunu fırsat bilerek komşumuzun yanına gittim oda dar bir pa
8890
seks hikayeleri
Ödev
2. Dönem başlarında okulumuza yeni bir ingilizce hocası gelmişti. Çok güzel, tatlı ve şirin birisiydi adı da selindi. Ben aslında ingilizceden hiç hoş
3073
seks hikayeleri
Halamla
Merhaba ben 19 yaşındayım.ensest hikaye hiç aklımda yoktu ama birden oldu ve gondermeye karar verdim.bu hikayelerin çoğu yapmacık gibi geliyo ama beni
4836
seks hikayeleri
fransa güzeli seçilmiş
ben fransada yasiyan insaat firmasi olan genc bir isadamiyim size basimdan gecen hayatimin halen hic unutamadigim bir animi sizlerle paylasmak istedim
2354
seks hikayeleri
Yengemi Yalvarttım
Adım Fırat 21 Yasımda ve İzmirliyim. Amcamın karısı 40 yasında etli butlu kalçaları kocaman ve çok güzel bir kadındır. Ben o zamanlar 17 yasımdaydım g
11415
seks hikayeleri
Kaynımın Hanımı Şengül
Merhaba. Kaynım geçen yıl kaçak olarak hollanda`ya gitti kaçak olduğuiçin uzun zaman oldu gelmiyor. kaynanam ile birliktekalıyor.ara sıra gider ihtih
6540
seks hikayeleri
Denemesi Bedava 1
Seninle uzun bir süre mail ve telle konuştuktan sonra beni davet ediyorsun evine geldigim an heyecandan kalp atışlarım hızlanıyor ve zili çalıyorum ka
5870
seks hikayeleri
Ayaklarıyla Boşalttı
Ben 25 yaşında ve 1.96 boyunda Türk genciyim ve kendimi bildim bileli ayak fetistiyim ve çıktığım bütün kadınlar bana ayaklarını yalatıp koklatmaktan
1609
seks hikayeleri
Kelebekler Vadisinde Sex
ismim serkan evliyken yasadıklşarımdan bir demet Baldızım Gülay`sa 22 yaşında.O da türbanlı bu olaylar sırasında nişanlı bir genç kızdı. 6 ay önce evl
1883
seks hikayeleri
ensest tecavüz
Gecen ay ögle vakti kapı calındı ve bana oturmaya enistemle kuzenim gelmisti. Oturup konusuyorduk, ben kahve yapmaya kalktım sesimi duyurmak icin salo
29266
seks hikayeleri
hergün sikerdim gidene kadar
gün gene evde odada keyfini çıkartarak yaptık ama ataması çıkınca artık seks yapamıcaktık gittikten sonra telefonda seks yapmaya başladık resimlerimiz
205
seks hikayeleri
çobanımın karısını
ben fransada yaşıyorum mutaitlik yapıyorum karar verdim türkiyede iş kurmaya gayrimenkul ve hayvancılık sektöründe iş yapmaya başladım küçük baş h
9400
seks hikayeleri
Koca Götlü Teyzem
|slm yeni yazıyorum size geçen hafta başımddan geçen bir olayı anlatmak istiyorum teyzem şehir dışında otururdu onlara gitmiştim kocası rvde yoktu .
10710
seks hikayeleri
YAKIN ARKADAsIMIN Esi SEViL
YAKIN ARKADAŞIMIN EŞİ SEVİL Ben egede turizm beldesinde yaşamaktayım.Bir gün arkadaşımın eşi benim işyerime geldi, biraz sohbet ettik ve tavla oynama
3396
seks hikayeleri
Cirkın Adam
Selam ben meral45 yasındaoldukca güzel bayanımmayıs ayı baslarıydı sokaga hava almaya cıkmiştimgünesin sıcaklıgını hıssetmek istiyordum birazyürüdükte
3568
seks hikayeleri
Gülşah 3
Hafta sonu gelmiş. Beklediğim ve bütün bir hafta hayalini kuruduğum Güldeni ve amını görecektim. Ama hiç hesaba katmadığım bir şey vardı ve gülşahta y
2957
seks hikayeleri
Öyle Bi Siktiki Beni
Ben 33 yasında olgun sarışın fizigi düzgün bir kadınım we 2 yıl once bi adamla beraber oldum adam ewlıydıı 1 oglu wardı 17 yasıda bnm yuzumden karısı
23597
seks hikayeleri
Kuzenimin Karisi
Merhabalar ben serdar 24 yasindayim yasadigim olay yazdigim yasanmis hikayeden tam 1 gun once oldu.benim kuzenimin karisi guzel ve cekici bir bayandir
3433
seks hikayeleri
Cadirda Sinanla
Çadırda Sinanla Ben 22 yaşında üniversite öğrencisiyim,,,Boy 178,,,Kilo 65,,,esmer yakışıklı sayılan bir gencim:),,,Hobilerim arasında doğa sporları
5206
seks hikayeleri
Bana Aşık Kız
2003 yılında yaz tatilinde evimizin önünde oyun oynuyorduk kız erkek karışık yorulmuştuk ben eve gidiyordum o sırada bana aşık olan kız .... bir barda
1927
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :