Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türk canlı pornr izle Etiketi


türk canlı pornr izle turk_canli_pornr_izle
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Dayımın Kızı Mehtap
Bundan 6 ay önceydi.O zamanlar mehtabı sikeceğim diye aklımın ucumdan bile geçirmezdim taki onu gördüğüm andan itibarendi. Beni gördü sarıldı ve öpüş
3696
seks hikayeleri
Arkadaşımın Kuzenini Götünden
selam arkadaşlar öncelikle ismim Hakan Bursa'da yaşıyorum kuaför'üm bi gün mustafa adında arkadaşım geldi her akşam beraber takıldığım içmeye gidip
163
seks hikayeleri
Alperin Tercihi
Sizlere unutamadığım bir sexs dolu günümü anlatmak istiyorum. Alper le üniversiteden tanışıyoruz. Kaç zamandır beraber akşam bir yere gidelim diye kon
1394
seks hikayeleri
KIZKARDEŞLER AYŞE ve JALE
Merhaba arkadaşlar ben Okan umarım hatırlamışsınızdır beni Başımdan geçen çılgın ve bir o kadarda kışkırtıcı anılarımı sizlerle paylaşmaya devam ediyo
4597
seks hikayeleri
KEÇİLER
|BİZİM KÖYDE KOYUN WE KEÇİLERİMİZ WARDI ARA SIRA HAFTA SONLARI KÖYE GİDER ÇOBANLA BİRLİKE DAGA KOYUNLARI OTLATMAYA GİDERDİK GÜNLERDEN BİR GÜN DAGA YİN
4444
seks hikayeleri
Annemi
Tatil içim eniştem halam annem ve ben yola çıktık.denizle dağ arasında kamp kurduk.çadırımızı kurduk eşyelerı yerletirdik yemekler yendi.gece yattık
14802
seks hikayeleri
Aska Donusen Tutsaklik
Aşka Dönüşen Tutsaklık... Slm ben Rizeden celal 21 yaşindayim size güzel bir anımı anlatacagim. Arkadaşim serdarla dukkanlarimiz birdi ve ondan hoşla
2989
seks hikayeleri
Mandalları Taktım
Selamlar. Sizlere İnternet’ten tanıştığım bir bayan ile başımdan geçen gerçek maceramı anlatmak istiyorum. Bu siteyi uzun bir süredir takip ediyorum v
1521
seks hikayeleri
Bekleme Salonu
Bekleme salonu ben 22 yaşında varlıklı sayıla bilecek bir ailenin büyük oğluyum neyse uzatmayım.bundan bir ay falan önceydi kız arkadaşım hasta oldug
1955
seks hikayeleri
Komşuların En Güzeli
|selam size yaşadığım bu gerçek hikayeyi nasıl anlatacağımı bilemiyorum ben 25 yaşında esmer çekici bi havası olan biriyim gecen yaz dayım ve karısı b
2153
seks hikayeleri
Halamın Kızını Siktim
Birgün halamlara gittihimde halam çok hastaydı bende 18 yşımdaydım halamın kızı 16 yaşındaydı halam hastaneye gıtmesı gerekiyordu eni
4748
seks hikayeleri
üniversiteli kızı bozdum
öncelikle bu hikayemdeki anlatacagım herseyin gercek oldugunun bilinmesini istiyorum.. üniversiteyi Abant izzet baysal üni. de okudum..ilk sene yurtta
4062
seks hikayeleri
zor hayat bu olsa gerek
Gerçek adım Hasibe. 1972 yılında Eskişehir’in Odunpazarı semtinde fakir bir ailenin ikinci kızı olarak doğmuşum. 1980 yılında ben sekiz yaşındayken ba
3903
seks hikayeleri
necla teyzeyle yattım
Merhaba okurları. 17 yaşındaydım,komşumuz necla teyze 51 yaşında evli,acaip güzel kocaman kalçası ve memeleri olan bir kadındı…sikim yeni yeni kalk
2040
seks hikayeleri
Kızkardeşimin Amcığı
|o daha16 yaşında tatlımı tatlı bi amı olan kız adı jale birgün evdeyalnız kalmıştık o yatıyordu ve bacaklarını seyrediyordum üstteki sutyeni beyazdı
8502
seks hikayeleri
Annem Irem Ve Ben
Bu yaz herşeyin farklı olduğu bir dönem. Sex hayatımda artık kız arkadaşımın yanı sıra annem de bulunmaktadır. Ben tek çocuk olmanın avantajı ile çok
6880
seks hikayeleri
acımasız yengem 7
hikayeme kaldığım yerden devam ediyorum.yengem bezimi değiştirip karnımı doyurmuştu.kendine gelmiştim biraz.ama altımdaki bezden çok rahatsız oluyordu
7849
seks hikayeleri
üvey oglumla
ben Leyla. Ben henüz kırk yaşında muhafazakar bir çevrede yetişmiş, iyi eğitimli bir kadınım. Üniversite okumuştum. Dediğim gibi yetiştirilme tarzımda
4635
seks hikayeleri
amımı parmaklarken geldi
Adım Elif, 18 yaşında,1.73 boyunda güzel bir kadınım .Düz siyah saçlarım ve uyumlu siyah gözlerim var.göğüslerim 93, belim 71, kalçalarım ise 98 cm öl
4901
seks hikayeleri
Beni Milli Et
Beni Milli Et Merhaba sayın okurlar benim adım cem 22 yasında esmer yakısıklı bir gencim. size bundan iki sene önce yaşadıgım bir hikayeyi anlataca
2869
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :