Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türk filmi sekS porno Etiketi


türk filmi sekS porno turk_filmi_sekS_porno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Benim Genç Baldızım Mine
Benim Genç Baldızım Mine Slm.hikayeciler.Anlatacağım olayı 10 yıl önce yaşadım Ben istanbulda öğretmenlik yapan 36 yaşında bir erkeğim. Hayatta hiç
6112
seks hikayeleri
kankamın annesine atladım
Arkadaşımın Annesi|Benim ismim Nejdet lise 3 e gidiyorum size anlatacağım olay en yakın sınıf arkadaşım Hüseyinin Annesi ile yaşadığım seks macerası.O
28719
seks hikayeleri
Mükemmel Yiğenim
Ben 22 yaşında esmer ve 1.65 boylarında filan birisiyim bu olay 7 sene önce oldu teyzemin kızı wardı ismi göksu tam manasıyla bir afetti 12 yaşında ol
4662
seks hikayeleri
YEĞENİM NESLİHAN
 merhaba ben çorumdan 18  yasında bır gencım rumuz melihbora   bundan 1 yıl once annem hastalandıgı ıcın ankaraya annemle gitmişti
4219
seks hikayeleri
şişman baldızla
Daha önce değişik sitelere hikâyelerimi gönderiyordum. Burayı yeni keşfettim. En son yaşadığım olayı yazmak istiyorum. En büyük baldızım, şiddetli
6324
seks hikayeleri
TELEFONDA TANIŞMIŞTIK
Selam bu hikayem 2004 mart ayında gerçekleşti daha önce konuştuğum bir kızla tekrar konuşmak için telefon açtım ama hiç tanımadığım güzel bir türkçeyl
1344
seks hikayeleri
Sonunda Becermiştim Hemde Denizde
Merhabalar ben antalyadan burak.size bugün başımdan geçen bir olayı anlatcam.çalıştığım alışveriş merkezinde her zaman arzuladığım bir kız vardı.o kad
3757
seks hikayeleri
Bana Çok Samimi Davranıyordu
Merhaba adım nilgün 32 yaşındayım ve 10 yıllık evliyim 8 yaşında bir kızım var eşim enderle severek evlendik evlendiğimden beri hiç bir şekilde çalışm
2484
seks hikayeleri
Karım Ve Amerikalı Zenci
Karım aysu’la 3 yıldır evliyiz. şu anda balık etinde herkezin sikmekten çok zevk alacağı çekici olgun bir kadın. sekste çok tecrübeli ve uyumlu.
18871
seks hikayeleri
Serkan`ın Kıllı Deliği
Benim adım Sinan 18 yaşındayım kendimi övmek gibi olmasın çokta yakışıklıyım bundan birkaç hafta önce ben ve arkadaşım Metin geziyorduk yolda Serkan a
2885
seks hikayeleri
Amma Güzeldi
|ben bir gün aile dostumuz şefika abla ve eşine kalmaya gitmiştim. o gün de şefika ablanın eşi nöbetçi imiş. şefika abladaki o güzel göt varya beni bi
0
seks hikayeleri
Hep Hayalimizdi Hikaye
Slm ,ben 34 yaşında eşim ise 31 yaşında bir çiftiz.eşimle severek evlendik,ve ben onun ilkiyim.şuan 10 yıllık evliyiz,cinselslm ,ben 34 yaşında eşim i
2519
seks hikayeleri
TEYZE KIZI İLE
|Yaşım 16 bir gün evde otururken canım sıklmasın diye yeni bir porno filmi almıştım.Filmi izlerken teyze kızı gelmişti.Bende o anda kudurmuştum, ne y
3525
seks hikayeleri
18`lik Çıtır
A. benim annemin dayısının çocuğunun çocuğuydu yani uzaktan akrabaonunla ilk samimi olarak yazlıkta konuşmuştuk kalçaları kocaman göğüsleri şişkintaş
2062
seks hikayeleri
60 Lıkbayan
Birgün annemin maaşını almak için ssk ya gitmiştim orada işm bitmişti tam dişarı çıkıyordum yaşlı bayan bakarmısın dededi bende onunla ilgilendim bana
11599
seks hikayeleri
Annem, Teyzem, Oğlu Ve Ben
Annem, Teyzem, Oğlu ve Ben Her hafta sonu şehrin gürültüsünden uzaklaşıp kafamızı dinlemek için şehrin 20 km. uzağında yeşillikler içindeki bağ evi
12989
seks hikayeleri
Sabahlara Kadar Sikisiyorduk
Sabahlara Kadar Sikisiyorduk selam ben kaan 21 yasinda sexy bir p im..istanbulluyum... vucudum genelde beyaz parlak ve tuysuzdur kalcalarim genis v
26087
seks hikayeleri
Doktor ofiste goguslerimi emdi
Arkadaşlar anlatacağım olay bir cilt doktorunun muayenehanesinde geçiyor adıda ışık...Bu doktoru önceden görüp ona aşık olmuş bir arkadaşla o doktoru
17915
seks hikayeleri
Hatice Abla
Hatice abla beni oldum olası hep azdırmıştır. uykusu top patlatsan duymaz cinsinin eşsiz örneği. kardeşi arkadaşım olduğu için onlarda sık sık kalıyor
0
seks hikayeleri
İlk Defa Ali Sikti
Slm. Ben 28 yaşında beyaz tenli 1.80 boyunda güzel kalçalı bir gayim. Anlatacağım olay daha çok yeni oldu. Bir akşam arkadaşım ali ile bizim eve gitti
8931
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :