Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türk orno ev çekim Etiketi


türk orno ev çekim turk_orno_ev_cekim
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Enginle Yurtta
18 yaşındayım. esmerim. ve fazlaca bebeksiyim. küçüklüğümden beri kalkık popomu ve yüzümdeki kızsal ifadeyi meraklılarından saklamayı başaramadım. pan
3689
seks hikayeleri
Olgun Hanimla Olmak Baska
Olgun Hanımla Olmak Başka Mrb ismim erkan istanbuldayım başımdan geçen yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istedim.Bu sayfayı icat edenlere teşekk
2560
seks hikayeleri
sevgilimi okulun arka bahçesinde
Bu hikaye tamamen gercektir arkadaslar.ben ali 175 boyunda yakisikli biriyim.Gecen sene kamile adinda bir sevgilum olmustu 6 ay cikmistik.Neyse yazin
471
seks hikayeleri
Ofis Boy
Selam okuycu arkadaşlar ben sakaryadan ömer 29 yaşındayım 1.89 esmer normal yapılı biriyim işyerin de yeni işe başlamış 18 yaşlarında esmer uzun saclı
0
seks hikayeleri
Komşunun Karısı
Arkadaşlar ilk milli olduğum bu kadın 30 yaşında kulağı az duyan,birazda kafadan sıyırık ama taş gibi olan bi hatun bi kaç kez evlerine yemek götürdüğ
12189
seks hikayeleri
Neye Kısmet
Adım Piç Rıza. İlk cinsel deneyimimi erken yaşımda tattım. Anadoluda küçük bir kasabada büyüdüm. Küçük yerlerde yaz tatilleri genellikle sıkıcı geçer
1729
seks hikayeleri
Annemin Şalvarı
Ben 17 yaşıma girmiştim o zamanlarda annemin üvey kızı gelmişti çok düzgün bir fiziği vardı bir gün tam 31 çekerken onun mavi donunu fark ettim onun k
17986
seks hikayeleri
Yeni evliyken kocamı büyük yarraklıyla aldattım
İsmim Oya29 yasındayım.iri ve dolgun kalcalarım var.Evlıyım yenı ama sıze basımdan gecen bu olayı anlatmak ıstıyorum.Kocamın aıle yakınları kocamın an
36332
seks hikayeleri
Ne Sikiş Ama!!!
Bu olay 3 ay önce olmuştu ben o zmn izmirdeydim deniz kumsal we kızlar, ben 16 yaşındayım bir akşam bir kzıla tanıştım kız çok sexydi.beni gittikçe az
2370
seks hikayeleri
HALAMI ENİŞTEMDEN AYIRAN ŞEY 25LİK ALETİM OLDU
ÖNCELİKLE HERKESE İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR İYİ MUTLU HUZURLU SEX MACERALARI GEÇİRMENİZ TEMENNİSİYLE BENİM BU HİKAYEMDE KONU HALAM ENİŞTEM VE
4028
seks hikayeleri
babamın muhteşem sevqisi
ben doğma büyüme aydınlıyım başımdan qeçen bi hikayemi anlatmak istiyom ama çekinerek içimdeki hırs beni yiyior burda bari boşatayım içimdekileri biz
6384
seks hikayeleri
Babam Gotumu Becerdi..
Merhaba ben 16 yaşinda fiziği düzgün makyajli gezen sexsi ve kadinsi bi gayim. Gay olduğumu aileme actim fakat ailem bundan kurtulmaya zorladi.yapama
17842
seks hikayeleri
4 Kiz Ve ßen
4 kiz ve ßen Adim ömer Anadolu Meslek ve Kiz Meslek Lisesinde okuyorum. Okulda ki erkek sayisina göre 4 kiz düsüyo. Lise son`a gidiyorum. Okulun bask
0
seks hikayeleri
Kim Istemez Ki 2 Tane
Selamlar hepinize,once kendimi tanitayim ben zerrin 20 yasinda erkekleri bastan cikaracak bir fizigim var.1 ay once basimdan gecen bir olyayi sizlerle
2507
seks hikayeleri
annennemi becerdim
Merhba size daha önce ablamı nasıl sikğimi anlatmıştım. bundan bir buçuksene önce evde yanlızdım birsüre bu günlerin irinde yine arkadaşlarla dışarda
23573
seks hikayeleri
Gizem Ile Sex
Merhaba ben götüngen bir gün evde oturuyor 31 çekiyodum aklıma baizim sınıftaki gizemi sikmak geldi heman arayıp onu çağırdım biraz teret tüd etti ama
1585
seks hikayeleri
Eski Özlemim
mrb arkadaslar bnm adim emre hataydan su anda 16 yasindayim 175 boyunda ve 55 kilodayim ama anlatacagim hikaye bundan 2 yil once gerceklesmisti.bnm ay
7659
seks hikayeleri
Aile Faciası
Sizlere bundan 12 yıl önce geçen bir olayı anlatacağım, o yıllarda henüz 16 yaşında minyon tipli bir genç kızdım. Başarılı bir lise öğrencisiydim. Ann
22430
seks hikayeleri
Bakire ELiF
Slm arkadaşlar ben 15 yaşında bir gencim bnm elif adında bir sevgilim wardı onu çok seviyordum aklımın ucundan onu sikmek geçmiyordu 2 yıldan beri onl
4588
seks hikayeleri
Patron Ve Garsonlar
Merhaba adım Galip(gazi) ANKARADA oturuyorum33 yaşındayım,geçen pazar günü Arkadaşın biri bara davet etti tabiidavet eden arkadaşla daha önce beraberl
3175
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :