Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türk porno video seyret Etiketi


türk porno video seyret turk_porno_video_seyret
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
sekreterim olmak için herşeyi göze almıştı
analatacağım hikaye 1 yıl kadar önce başıma geldi.istanbul anadolu yakasında kendine ait şirketi ve ofisi olan bir işadamıyım.38 yaşında 180 boyunda g
3789
seks hikayeleri
Özel Ders
Üniversite sınavına hazırlanırken ek ders için Boğaziçili bir öğrenciden almaya başladım. O günkü derste onu baştan çıkarmayı kafama koymuştum. Önce
2525
seks hikayeleri
İngilizce Öğretmenim
Ben Antepte dil sınıfında okuyan bir öğrenciyim. ingilizce öğretmenimizevli çok güzel bir kadındır.hemde sınıf öğretmenimiz.sınıfımızda 6 erkek öğrenc
2778
seks hikayeleri
Ben Karisina O Karima Tecavuz
Ben karısına o karıma tecavüz Herkese merhaba,ben önder 35 yaşındayım evliyim.seks konusunda çok manyakımdır.size anlatacağım hikaye 4 yıl önce yaşan
16458
seks hikayeleri
banyoda komşumla
a oturan bayan komsumuzu gordum.(bayan komsumuzun ismi Melahet.40yasinda,evli ve 2 cocugu var.kocasi uzak bir yerde ogretmen olarakcalisiyor.)bana biz
8635
seks hikayeleri
Abla Oraya Bizim Hikayemizi Yaz
Abla Oraya Bizim Hikayemizi Yaz Babam trafik kazasında öldüğünde ben 10 annem 29 yaşlarındaydık.Bir yıl ancak geçmiştiki annem kendisinden 26 yaş b
7911
seks hikayeleri
Anneminkiler
Anneminkiler...! İlk gençlik yıllarımdan beri, hep seks fantazileri yazma merakım vardı. Oldukça değişik şeyler yazmıştım bugüne kadar. Ama dönüp dol
15817
seks hikayeleri
Nurçin Hocayla Seks
Merhaba arkadaşlar başımdan geçen bir olayı yazmak istedim.Benim adım Gökay 15 yaşındayım özel bi lisede 9.sınıfım.Sürekli seks yapmak isteyen bakire
15805
seks hikayeleri
Dedeme Göt Verişim.
Dedeme göt verişim. Merhabalar ben muharrem emekli birisiyim ilk okul dördüncü sınıftan itibaren hem götümü siktiriyorum hemde göt sikiyorum.Dedem
8337
seks hikayeleri
patronuma anal verdim
Çok muhabbetimiz olurdu ve bir çok şeyden konuşurduk. Siyasey, gezi tatil ve hatta sıcak ilişkilerden bile. Bir fantezisi olduğunu bana söyledi ve hiç
2259
seks hikayeleri
goguslerimi cilginca somurdu
Selam ben antalyada yasayan 26 yasinda kadinsi. Biriyim.1 hafta once internette gabile kanalinda takilirken antalyadan full aktif nickli birisiyle sky
10497
seks hikayeleri
fundayla sikişme
Mrb ben ömer 19 yaşındayım lise sona gidiyom birgün sınıfta benle funda dektik ve sohbet ediyoduk havadan sudan konuşuyoduk ve sohbetimiz sexe dayandı
1660
seks hikayeleri
Komşumun Azgın Kızı
slm bu siteyi coktan beri takip ediyorum size gecen hafta yasadigimbir olayi anlatacagim.bizim komsunun güzel alimli sex bir kizi var bu benim eve gel
2335
seks hikayeleri
Anahtar Deliğinden Roti
Ben 22 yaşında bir erkeğim. Daha geçen ay erkek oldum hemde ablamla, ablamda 27 yaşındadır. Neyse ben olaya geçeyim. Geçen ay okuldan eve dönüyordum k
2816
seks hikayeleri
DUL HEMŞİRE
Slm sex tutkunları size bundan iki ay önce başımdan geçen bir anımı anlatacağım. 25 yaşındayım sexte sınır tanımam sadece bayanlarla neyse size anımı
4126
seks hikayeleri
Annemle Sonsuz Zevk
merhaba başımdan geçen gerçek yaşanmış olayı sizle paylaşmak istedim.buda tabi tesadüfen girdigim bu sitede bu konuda yazılanları okumakla gelişmiş ol
10774
seks hikayeleri
Yan Komşumu Bağırta Bağırta
Öncelikle ben ufuk 16 yaşındayım benim yankomşum var adı kıymet kadın azmış bi gün beni çağırdı tüpü kaçırmış herhalde beni kandırdı gittim beni kandı
5280
seks hikayeleri
içime daldırdı
selam ben istanbul dan erdinç bu yazacağım olay geçen yaz başımdan geçti ben evin iki çocuğundan biriyim bir de ablam var benden yaşça çok büyük bizim
2435
seks hikayeleri
ablamı bozarken bayıldı
İsim : alpMail : [email protected]
2300
seks hikayeleri
Yengem Benim 3
Slm ensest okuyuculari yengelerini sikeneler beni anlar bunun nasil bir duygu oldugunu inanin bir yengeniz varsa ne yapip edin onu sikin vazgecemezsin
7545
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :