Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türk porno vidyoları Etiketi


türk porno vidyoları turk_porno_vidyolari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Tuvalette başla arabada bitir...
Arkadaşlar başımdan geçen olaya başlamadan önce, sonda da belirteceğim gibi yardımınıza ihtiyacım var. Adım Selim. Yıllardır bir erkek tarafından tekm
1544
seks hikayeleri
POLONEZKÖY-2
Yaşadığım gerçek olayları size yazmaya devam ediyorum. [ Diğer hikayeleri polonezköy-1]Kendimden kısaca bahsedeyim, 30 yaşında evliyim 180 boyunda 77
1595
seks hikayeleri
Iki Kişiyle
Merhaba arkadaşlar ben gülsüm sizlere 1 hafta öce yediğim 2 kalın yarrağı anladıçağım elinizi sikinize götürün ve okumaya başlayınmerhaba arkadaşlar b
2724
seks hikayeleri
Netten alt komşunun 35 yaşındaki dul kızını siktim
Mrb bu hikayeyi geçen sene yaşadım iş nedeniyle boluya taşındım en başta şirket evinde kaliyordum surekli netten kiz dusururdum pembepanjüre uyeligim
3707
seks hikayeleri
Annem Ve Karım
selam başımdan geçen bir anımı sizle paylaşmak istedim annem ben ve eşim aynı evi paylaşıyorduk daha çocugumuz olmamıştı.2003 ün yazıydı yani temmuz e
12977
seks hikayeleri
hayal ediyordum gerçek oldu!! (uzun ama güzel)
Ben lise öğrencisiyim ve bu olay 3 hafta önce başımdan geçti. Ben 187 boyundayım ve türkiye standartlarına göre giderim vardır. Ygsye hazırlanıyodum v
2765
seks hikayeleri
kiracımı
Bizim bi kiracımız vardı çok sexsiydi ben daha 15 yaşındaydım içimden ah ulan bi büyüsem su kadından kira falan almam bana göt versin yeter neyse bi g
2814
seks hikayeleri
Emekli Komsum Beni Sikti
Emekli komşum beni sikti Merhaba......otuzlu yaslarımda pasif bir eşcinselim. 21 yaşımda evlendim. Bir tür anlaşma evliliği idi (aileler arası iş
7280
seks hikayeleri
Amcamın Genç Karısı
Amcamın Genç Karısı 55 yaşlarında falan bir amcam var kendisi işçi emeklisi eşi uzun süreli bir hastalık döneminden sonra öldü amcam da bir süre ya
6292
seks hikayeleri
Otobüste
Ben Hasan 40 yaşında, eşim damla 28 yaşında her konuda oldukça mutlu bir çiftiz. Seks konusunda yaşadıklarımız zevklerle dolu sınırsızdır. Geçen hafta
4003
seks hikayeleri
Halami Siktim
Halamı Sİktim....! Ben şu anda 17 yaşındayım.Size daha dün başımdan geçen bir olayı anlatacam.Bizim oturduğumuz evin en alt katında babaannem dedem v
5740
seks hikayeleri
beni sikerken kocamın haberi yoktu
Ben hasret 28 yasinda evli ve bir cocuk annesiyim, ben hollandanin Almelo sehrinden katiliyorum ve yasadigim gercek anilari sizinle paslakmak isdedim.
6182
seks hikayeleri
iyi sikerim
çiftler ikinizide memnun ederim .temiz ,gizli,dolu dolu sex görüşmek üzereİsim : orhanMail : orhanorhun@hotmail.com
768
seks hikayeleri
Corap Yuzunden
Çorap Yüzünden Merhabalar size külotlu çorap hayranlığım yüzünden başıma gelenleri anlatıcam. Adım bora etilerde oturan zengin bir ailenin ikizlerind
4993
seks hikayeleri
uzunu içime aldım
Merhaba yine ben. Hatırlayanlar beni bilir. Kemal ile yaşadıklarımızı anlatmıştım. Şimdi size başka bir şey anlatacağım. Pek inandırıcı bulmadığım yaz
3068
seks hikayeleri
Askerlerle
Merhabalar İsmim Hakan, Eşim Esra ile 2 senedir evliyiz. Ve düzenli bir sex hayatımız var. O çok ateşlidir. İkimizde 27 yaşındayız ve Üniversite mezun
3918
seks hikayeleri
Amerika 5
Amerika 5 Slm ben gamze daha önce size bazı anılarımı yazmıştım uzun zaman oldu artık yazmayı düşünmüyordum ama ilginç bir olay yaşadığım için yazaca
3329
seks hikayeleri
Kardesimi Sikisim
Slm.ben sertac 19 yasindayim benim birde kardesim var 17 yasinda serfet biz bazen servet le hali sahada top oynuyoruz mac bitdimi servet ali isimli
24176
seks hikayeleri
Tadını aldım ve bırakamıyorum
Merhaba ben Ali ilk deneyimimi sizlerle paylaşmıltım o olayın üstünden 4-5 ay geçmişti ve dahada iştahlanmştım artık hiç aklımdan çıkmıyordu yarak ist
1894
seks hikayeleri
Yan Komşumu Bağırta Bağırta
Öncelikle ben ufuk 16 yaşındayım benim yankomşum var adı kıymet kadın azmış bi gün beni çağırdı tüpü kaçırmış herhalde beni kandırdı gittim beni kandı
5256
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :