Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türk türbanlı 89 sex Etiketi


türk türbanlı 89 sex turk_turbanli_89_sex
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
hemşire merve ile
Merhaba değerli okurları , ben Erzincandan Talip. 34 yaşında, 1.72 boyunda, kumral, hafif göbekli bir beyim. Erzincana yakın illerin birinde, özel bir
1712
seks hikayeleri
Fantezilerimin Ilki 2
Fantezilerimin ilki :) -2- merhabalar bıraz beklettım ama serıye devam edıyorum bu arada bana yazan arkadaslara tesekkur eder devamını beklerım. eniş
2118
seks hikayeleri
terziyle
Samsun havaalaninda pantolonumun agi yirtilmisti,is gucten once oncelikli olarak pantolonumu tamir ettirmem gerekiyordu.Sehre geldigimde bir taraftan
2603
seks hikayeleri
nazlım
slm ben yavuz 180 boylarında 75 klo mavi gözlu 28 yaşındayım sıtenıze sık sık hıkayelerımı paylasıyorum 2 gün önce otobüste yanıma bır bayan oturdu ka
2393
seks hikayeleri
kızıl sikmek süper
Merhaba arkadaşlar.Ben 18 yaşında,186 cm boyda,76 kgAnkaradan birisiyim.Bu benim ilk hikayem olacak.Gerçekten yazacağım herşeyi yaşadım.Lise 1. sınıft
2530
seks hikayeleri
Abimin Sevgilisi
Selam ben 23 yaşında esmer bir bayanım... Babam başka bir kadınla evli olduğu için bende abimlerde kalmaya başlamıştım. Abim evli ve 2 çoçuk babası 40
10775
seks hikayeleri
Benım Hatan Anneme Mal Oldu
Merhaba ben mehmet annemın adı sevılay 42 yaşında 95 63 89 olcularınde esmer 1.69 boyunda 50 kılo bırıdır bu olay ben 18 yaşında lıseyı yenı bıtırdığı
16848
seks hikayeleri
Ah Askim Ah
Ah aşkım ah herkese merhaba ben 18 yasındakı bır gencım bır gun askımla cafede oturuyorduk askımın dudaklarından optum bıraz zorlandım ama neyse askı
1703
seks hikayeleri
Önce kuzen sonra yengem...
Öerhabalar arkadaşlar... ben burak 20 yaşındayım 173 boyunda 70 kiloda spor yapan biriyim.kuzenim berk ise simdiler de 16 o zamanlar 12-13 yaşlarınday
6158
seks hikayeleri
Tir şöferinin karisini siktim
merhabayın sayın okuyucular ben bu siteyi epey bi zamandır takip ediyorum güzel hikayeler var bende düşünüp yaşadığım bir anımı sizlerle paylaşmaya ka
7122
seks hikayeleri
Hocamla Ilk Defa
Hocamla ilk defa 9-10 Yaşımda daha ilkokula giderken 31 çekmeye başlamıştım ve zamanın az bulunan porno dergilerini alıp saklayıp onlara bakarak zevk
4412
seks hikayeleri
Çarpık Aile İlişkileri
O gün annem her zaman olduğu gibi işe gitmişti. Babam ise zaten yurtdışındaydı. Ben de yine dayanılmaz bir istekle dolabıma doğru sürüklenmiştim. Ayna
31447
seks hikayeleri
Hiç Aklımda Yokken
|Selamlar. İsmim Salim. Ben bundan 1.5 ay kadar önce başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum. Diğer anlatılan anılardan biraz daha farklı bir hik
2265
seks hikayeleri
sex akısı
ben ferhat sex isteyenler benı eklesın [email protected] [email protected]İsim : ferhatMail : [email protected]
1004
seks hikayeleri
Güzel sikildim
Merhabalar, ben tarik fazla uzatmadan anlatayim. Bundan iki sene once su anda 17 yasindayim basketbol grup maaclari icin kirklareline gittik . tabi or
15744
seks hikayeleri
aslıyla duyguyu eve atıp siktim
MERHABA BEN CAN İSTANBULDA ÖĞRENCİYİM 2.SENEM BURDA, ALİ ADINDA ARKADAŞIMLA BİR EV TUTTUK İŞLETME OKUYORUZ.TABİİ İLK SENE İKİMİZDE HATUN AYARLAMA O
3240
seks hikayeleri
Depoda Sayim Var
Depoda sayım var!!! Merhaba ben reyhan size basımdan gecen gercek bır olayı anlatacıgım yasanmıs ve yasanmaya devam eden hıkaye ben bır zıncır magaza
3696
seks hikayeleri
sik beni
Evet, evet, evet... Devam et!( devam et, devam et...) Okşa! Oyna! Öp! Em! Yala! Ağzına al! Sürt! Mıncıkla! Sık! Çık üstüme! Yap! Yapıştır
1648
seks hikayeleri
Muhteşem Göğüsler
 merhaba ismim kenan 28 yasindayim 173 boyunda yaklasik70kilo civarinda esmer biriyimdir      bundan yaklasik 3 yil önce
1816
seks hikayeleri
Yok Böylesi!!
Slm arkadaşlar ben musti 17 yaşındayım sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum bizim sınıfta bi kız vardı bi ara arkamda otururken hep altı
2611
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :