türkçe gizli çekim zorla tecavüz pornosu Etiketi Sonuçları


türkçe gizli çekim zorla tecavüz pornosu turkce-gizli-cekim-zorla-tecavuz-pornosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
annemle zorla seviştin
İsim : berk Mail : burakbr28@gmail.com
1387
seks hikayeleri
Karsi koyunca tecavuz ettim
Merhaba prosexblog.com okuyuculari. Bu hikayem az once basimdan gecti. Esralara 4 kisi gittik 3u erkek 1 kiz (esra sahte isim). Yedik ictik eglendik s
3558
seks hikayeleri
zorla kendimi siktirdim
bende çok etkileniyordum onunla birlikte olmak için plan yaptım evde tek başına dururken evine gittim banyoda bayılma numarası yapıp banyoya girmesini
2467
seks hikayeleri
zorla içime girdiler
selammm ben ankaradan melih 18 yaşındayım geçen sene ailem 2 günlüğüne yurt dışına cıkmışlardı giderkende bana istersen dedenin yanında kal istersen e
4531
seks hikayeleri
zorla domaltarak içime girdi
İsim : melihhMail : melih1212
2001
seks hikayeleri
Teyzemi Zorla Siktim
Merhaba hikayemi hiç uzatmak istemiyorum direk girmek istiyorum. Sultan adında teyzem var 39-41 yaşları arasında olgun vicutlu neyse birgün teyzem ar
4800
seks hikayeleri
mahalledeki kiz arkasasima tecavuz ettim
Merhaba ben 16 yasindayim esmerim boyum 1.78 filan lafi fazla uztmicam gecenlerde mahallede kiz erkek ortada sican oynuyorduk birden esraya tele
3184
seks hikayeleri
yaşlı pornosu izledim komşuma saldırdım
azmıştım aklıma cevremdeki kadınları getiriyordum komşumuz 55 yaşındaki dul kadın geldi dışarı çıktım baktım elinde poşetler geliyor poşet yardımı etm
17902
seks hikayeleri
evli çift pornosu
takipçileri o an orada vcd de kayıtlı olan porno film açıldı evli çift sevişiyordu ve hemen kapattılar sonra tekrar açmak istediler ve sonrası. Eve
10488
seks hikayeleri
Gizli Sex ilişki ve hep eglen
İsim : YunusMail : yunus_emre_334@hotmail.commm
1190
seks hikayeleri
anamın gizli dostu
Adım murat 20 yasindayim annem hatice 42 yasinda balik etli iri memeli koca gotlu biri tam oksamalik bi gotu var neyse olaya geleyim biz ş.urfada yasi
1997
seks hikayeleri
Bağlanılarak Zorla Sikildim
merhaba arkadaşlar ben esma.türbanlı,mavi gözlü,20 yaşında seksi bir bayanım.aslında eskiden türbanlı değildim.11 ay önce kapandım.çünkü başıma bu ol
8205
seks hikayeleri
teyze kızıyla zorla sikiştik
Ben fatih 17 yaşındayım 1,78 boyum var 67 kiloyum etrafımca yakışıklı olduğum söylenir kuzenim benimle aynı yaşta adı esra kumral kalça ve göğüsleri d
5337
seks hikayeleri
lisedeki oruspuyla zorla
Selam Ben Hatay/İskenderundan Erkan 20 Yasinda Ela Gozlu 1.88 Boyunda 75 kilolu bir erkegim.Hikayem Lisede gecti.Gecen sene unutamadigim bir hikayemi
8256
seks hikayeleri
Akrabayı Zorla Siktim Evinde
Merhaba Hiyami Direk Yazmak İstiyorum. Ben batuhan lütviye adında akrabamız var 35-40 yaşlarında hafif olgun onu düşünerek her akşam 31 çekiyorum ney
26696
seks hikayeleri
Karşı Komşumuzu Zorla Siktim
Merhabe Hikayeye Direk Girmek İstiyorum. Bizim Nurgül isminde karşı komşumuz var 30-37 yaşları arasında olgun göğüslü hafif olgun götü var neyse birg
27393
seks hikayeleri
Köyün Delisini Tarlada-Dağda Zorla Siktim
Ben ozan başım dan gecenleri anlatıcam. Okullar tatil diye köye gitdim dedemlere yardım yapmaya yaşım '18' lise sona gidiyom bizim köyün delisi var
35671
seks hikayeleri
Teyzemi Zorla Köyde Siktim
Merhaba hikayemi hiç uzatmak istemiyorum direk girmek istiyorum. Aynur adında teyzem var 40-42 yaşları arasında 2 çocuk annesi olgun bir bayan onu he
36580
seks hikayeleri
doktorumla zorla
Arkadaşlar anlatacağım olay bir cilt doktorunun muayenehanesinde geçiyor adıda ışık… Bu doktoru önceden görüp ona aşık olmuş bir arkadaşla o dokt
22301
seks hikayeleri
halama zorla sahip oldum
Bu anlatacağım doğru olduğuna yemin edebilirim. Ben 15 yaşında ve milli olmuş bir gencim. Ben yengeme ve halama aşırı ilgi duyardım. Size halamı tanıt
19857
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :