Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türkçe şikiş sesli Etiketi


türkçe şikiş sesli turkce_sikis_sesli
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Evli Ciftle Zevk Dolu Saatler
Evli Çiftle Zevk Dolu Saatler merhaba ben izmirden kaan sizlerle başımdan geçen harika olayı paylaşmak istedim umrı beğenirsini ben 175 boyunda 67 kğ
2863
seks hikayeleri
Ahhh Ahhh Sekse Doyamiyorum
Ahhh Ahhh Sekse Doyamıyorum dostlarım bu anımı geçen yaz bodrumda yaşadım fazla vaktim yok hemen konuya girmek istiyorum sonra yorumlarınızı bekliyor
3620
seks hikayeleri
azgın bi kadındı
Slm milet başıma gelen entatlı olaybu işte birgun işten evegeliyordum eleri alış verişyap mış poşetlerle dolu bikadına rasladım daha raslar raslamaz t
1296
seks hikayeleri
ıyı Bı JIGOLAYIM
Slm ben 24 yasında ve oldukca ıyı bı sıkıcıyım ve jıgolayım bursaya gezmeye gıderken içecek bişiler içme k için çay bahesıne oturdum yanıma tanımadıgı
1611
seks hikayeleri
yataktada iyiymiş
Normalde tipine bakınca anlaşılmaz ama sexhikayelerin.org okurları iyi bilir ki yataktaki profesyonellik çok iyidir. ünüversite yıllarında hiçbir kızl
577
seks hikayeleri
em gögüslerimi dedi
Ben oldukça güzel, sarışın bir genç kızım ve Ona aşığım. Yani ilk erkek arkadaşıma Bunu da özellikle onun okuması için yazıyorum.Ankaradan İzmire gide
2139
seks hikayeleri
Kız Arkadaşım İlknur
Selam. Benim adım Okan.Sizlere Ankara dan yazıyorum. Burada üniveritedeöğrenciyim. Çok güzel bir kız arkadaşım var:İlknur. Birlikte iyi geçiniyoruz am
1789
seks hikayeleri
Doktorumuzun Ayakları
Selamlar Ben istanbuldan ismini vermek istemeyen gerçek bir fetisistim. Yaşım 18. geçen sene başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istedim.Günler
2252
seks hikayeleri
Neden Olmasın 1
Cuma günü oğlanı bizim bakıcıdan almaya giderken peşime bir sokak iti takıldı. Kah yanımda, kah arkamda gezinip duruyordu. Aslında hayvanlarla aram iy
6450
seks hikayeleri
edayla yatakta sex yaptık
BEN YAŞADIGIM BİR OLAYI SİZLE PAYLAŞICAM.BİR HAFTA SONU EVDE OTURUYORDUM SONRA APARTMANIN KAPISINA Bİ KAMYON YANAŞTI BU BENİM KARŞI DAİREYE YENİ KİR
2297
seks hikayeleri
Internet Caffe De Taciz
Internet caffe de taciz slm bir gece can sikintisindan isten cikinca internet caffe ye gitmistim ve o gün bu gündür buraya sürekli geliyorum. o g
3400
seks hikayeleri
Beyaz Düş
|Akşam mesai çıkışı bayan arkadaşım aradı ve bana bir sürprizi olduğunu söyledi bende evi arayıp "işlerim uzadı biraz geçikirim" dedim ve ikinci adres
1528
seks hikayeleri
azgın sikici
evli çiftler dul bayanlar azgın kızlat atayın 0545 841 04 80İsim : osmanMail :
88
seks hikayeleri
sexsi ingilizce hocası
Meraba bn izmirliyim hemen hikayemi anlatıcam bn turizim işletmeciliği yapıyom plaj filan işte bir gün sezon bitmişti bn plaj da dolaşırken bir araba
10706
seks hikayeleri
18 lik kardeşim ve ben
Size kardeşimle olan çıldırtıcı ve gerçek olayı anlatacağım. Geçen akşam evde tv izliyorduk annem yerde yüz üstü uzanmış kardeşimle bende kanepede otu
13762
seks hikayeleri
Almanya`da Yaşadıklarım
Ben Thomas. 34 yaşında bekar bir Alman gencim. Benim mesleğim EDV uzmanlığı. (Elektronische Daten Verarbeitung) Yani elektronik bilgiler üzerinde bir
1861
seks hikayeleri
koca götlû şeymayı siktim
ben sivastan alper 12.snf ögrencsym snfmda 4 kız wardı hep beraber takılırlardı şeyma bunlarn hafıf tombuluydu bu genelde bana yanasrdı ama ben pas we
778
seks hikayeleri
gündelikçiyle
Selam ben 16 yaşında bir gencim. Size geçen ay başımdan geçen bir olayı anlatıcam. Bu olay tamamen gerçektir. Bize yıllardır gelen gündelikçi bi teyze
4103
seks hikayeleri
Otobus Macerasi
Otobüs Macerası Selam ben 17 yasında bırıyım. Bayanlar baylar ben tacız olayına bayılırım... Hatta sırf tacız etmek veya tacıze ugramak ıcın otobuse
3314
seks hikayeleri
Hayatimin En Guzel Kongresi
Hayatımın En Güzel Kongresi! O gün Lütfi Kırdar Kongre Sarayı’nda sıkıcı mı sıkıcı bir kongre beni bekliyordu. Ama öyle olmadı! Neden mi?Öğlene
1517
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :