Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türklerinsikişi Etiketi


türklerinsikişi turklerinsikisi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sınırsız Eş
Merhaba hikaye dostlarım bugün yazacagım hikayem evli çiftlerin cogunun beyninde canlandırdıgı ama yapmaya cesaret edemeyecegi bir anım tabi iyi yada
3459
seks hikayeleri
Molada
Molada Ben 22 yasinda universite ogrencisiyim.ailem baska bir sehirde oldugu icin somestirlarda onlarin yanina giderim.zaten olayda bu gunlerin b
2008
seks hikayeleri
LeyLa YenGe Ile Banyoda
LeyLa yenGe ile Banyoda sizlere daha önce bu hikayenin basını yazmiştim sindi devamını yazıyorum leyla ile birlikte baynyoya girdiğimizde ikimizde bi
10458
seks hikayeleri
Önce kuzen sonra yengem...
Öerhabalar arkadaşlar... ben burak 20 yaşındayım 173 boyunda 70 kiloda spor yapan biriyim.kuzenim berk ise simdiler de 16 o zamanlar 12-13 yaşlarınday
6148
seks hikayeleri
ormanda çılgınlar
ben bir gun canimin sikintisi nedeniyle arkadasimi aradim ve ona canim cok sikiliyor ve bir seyler yapalim dedi.oda bana ben fuara gidecegim dedi bend
3991
seks hikayeleri
Fuarda Sex
Slm arkadaşlar ben emre size başımdan geçen bir olayı anlatacam şimdi ben ve şahin(şahin benim en yakın arkadaşım)onla beraber izmir fuarına gittik or
1788
seks hikayeleri
Azmış Kaynanam
Boşuna dememişler “Kaynana kaynar kazana” diye. Siz bu yazdığıma bakıp benim kaynanasından dertli bir gelin olduğunu düşüneceksiniz ama yanılıyorsunuz
9762
seks hikayeleri
Sanal Gerçek
Merhaba levent 1,72 boyunda 63 kg kahve rengi gözlüyüm. Bundan 1. 5 ay önce geçen bir olayı anlatmak istiyorum ama kesinlikle ve doğru dur en küçük bi
4554
seks hikayeleri
Hayatimda Ilk Kez
Hayatimda ilk kez....... Selam ben efe 172 boyunda esmer iri yapili (yani biraz göbekli) ama yakisikli 26 yasinda bir gencim.Basimdan daha 19 yasimda
0
seks hikayeleri
Otostop
Otostop Ben serkan birgece taksimdeki bir barda birkac arkadas eglendıkten sonra gece evlerimize getmek ıcın dagıldık taksıye bınmek ıcın meydana yur
2393
seks hikayeleri
Yeğenim
Merhaba. Sizlere yaşadığım ve halen yaşamakta olduğum hikayemi anlatacağım. Ben 42 yaşında bir bayanım ve dulum. Anlatacağım hikaye bundan yaklaşık 3
16116
seks hikayeleri
Azgın Kız
Merhabalar adım mert 28 yasındayım ve İstanbulluyum ve ateşli ve doyumsuzum kız arkadaşım internetten tanıştık kendisi Denizlili ve orda okuyor bayram
1533
seks hikayeleri
Eski Sevgilim Komşum Olunca
Lisede başlamştık cıkmaya onunla ikimizde çok genctik akşamları buluşup kimsenin olmadığı yerlerde gezer fırsat buldukça birbirimizi deli ederdik.Heme
4525
seks hikayeleri
HALA ŞOKTAYIM
 Merhaba ankarada oturan ve bilgisayarla uğraşan bir insanım. Evim işyerine uzak olduğu için dayımlarda kalıyorum.dayım ve yengem çalışan insanla
5108
seks hikayeleri
yeni taşınan emelle
İyi eğlenceler, anlattıklarım inanın noktasına kadar gerçektir inan mayan olursa bunu ıspatlamaya hazırım ben uzun boylu, esmer, yeşil gözlü biraz iri
4128
seks hikayeleri
3 Aylik Hamileydi
3 aylık hamileydi Ben serkan,konuya bir an önce girmek istiyorum çünkü yazarken bile aynen yaşıyo gibiyim başımdan geçenleri tekrar tekrar. Her s
4548
seks hikayeleri
Anam
Birgun cansıkıntısına gezerken koyde aklıma saytanlık geldı essegı alıp tarlanın yanında kı dınomo evıne gıdıp essegın yarragını ka
6495
seks hikayeleri
Zengin ve Seksi
Onunla Erciyeste tanışmıştık. Yanımda sevgilim olması fazla samimi olmamızı engellemiş, ancak Mersine döndükten sonra uzun telefon konuşmalarımızla ar
6148
seks hikayeleri
OLGUN BAYANLAR VE ÇİFTLERLE
EN OKAN 0531-619-12-65-İSTANBULDA (YAŞ 30 BOY 180 KİLO 80) CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MUTSUZ OLGUN B
371
seks hikayeleri
Inanilmaz Gece
İnanilmaz Gece ben fransada yasiyorum. hafta sonlari fransizlarin toplu sex hamamlarina (sauna bar vesaire ) basta bunun ne oldugunu anlatayim . burd
2094
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :