Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türkporna seyret Etiketi


türkporna seyret turkporna_seyret
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ahhh hamam vahhh hamam
Ben bir pasifim ve yaklaşık üç ay önce bazı işlerim nedeniyle istanbuldaydım. Gündüz işlerimi hallettikten sonra trenle dönecektim izmite. Ama bi hama
15125
seks hikayeleri
FARE AVCISI
Ben cemil ben 40 yaşlarında esmer güzeli kızların bayıldığı Fikret Hakan tipinde tipim vardır bazen arkadaşlarım bana Fikret derler. Size anlatacağım
1347
seks hikayeleri
eniştemin koca ve kalın yarrağı
ben toiletteydim evde kise yoktu eniştem içmişti eve geldi benimle konuşcağını söyledi bende tmm dedim yanına gittim beni kocaman göğüslerimi bakıyord
12157
seks hikayeleri
Yengemle Iyi Anlaşırdık
Yengemle Hande ile çok iyi anlaşırdık. Nedense beni çok sever, sık sık sarılır öperdi. Liseye gittiğim yıllara kadar böyle gitti. Liseye başladığımda
10865
seks hikayeleri
9
Meraba ben canan size başımdan geçen bi olayı anlatcam lise 2. sınıfa gidiyodum.bana bizim okuldan ama başka sınıftan olan bir çocuk çıkma teklifi etm
2524
seks hikayeleri
komşumunkızı unutulmazım
komşumun kızı ismi eda tatlımı tatlı neyse oturuyorum ewde birgün kapıcaldı edanın annesi şermin teyze efendim şermin teyze dedim oglum biz pazara gid
2318
seks hikayeleri
Ev Sahibimiz1
Yıl 2003. 3 katlı bir evin enalt katını kiralamıştım ve taşındık.orta katta derya ve kocası rasim oturuyordu.üst kattada eşyalar vardı fakat deryanın
3163
seks hikayeleri
Sabah Otobusu
Sabah otobüsü her zamanki gibi evden işe gidiyordum.günlük ve olagan otobüsümüze tıklım tıklım bindik.her sey normaldi.kapıya sıkısanlardandım.önümde
3551
seks hikayeleri
Nilüfer Ağzıma Işiyordu
Aslında daha genç sayılırdım. Henüz 17 yaşındaydım ve cinselliğin bile ne olduğunu tam olarak bilmiyordum ki. Sadece içimde bazı doğal isteklerin yeni
3555
seks hikayeleri
Vermek Zorundaydım
merhaba yine ben tolga, başıma 3 sene önce gelen bir anımı paylaşacağım yine sizinle. Öğrencilik zamanlarımda yazın bende marmariste çalışmaktaydım. H
4424
seks hikayeleri
kızlığını zorla aldım
Merhaba size basimdan gecen bir olayi anlaticam ben cok sehat eden biriyim niye bir gun is icabi bulgaristana gitmem gerekiyor du ve ben de hemen hazi
14204
seks hikayeleri
Sevgilim İri Aletini Köküne Kadar Aldım
18 Yaşında üniversite ögrencisiyim sevgilimle doyumsuzca nasıl sevişdigimizi onun 22 cm lik sikini köküne kadar nasıl aldıgımı anlatacagım bundan bir
6490
seks hikayeleri
arkadaşım karım oldu
Selam ben istanbuldan sertan çevremde kaslı ve yakışıklı birisi olduğum için kendilerini bana siktirmek isteyen birçok kız ve gay var ama birtanesi va
18965
seks hikayeleri
herşey karışık
mehaba ben kafes,evliyim,zaman zaman iyi,zamanda kötü anlaşıyoruz.sizlere bir yaşanmışımı anlatacağım.yağmurlu birgün yazlığımızdaki bazı şeyleri gözd
3767
seks hikayeleri
Kuzenimin Kolesiyim 2
Kuzenimin Kölesiyim - 2 Selamlar hikayeme devam ediyorum. Annem bu sene bana otele yakın biryerden mukemmel manzaralı süper lux bir villa aldı. Artık
2720
seks hikayeleri
Muhteşem Dörtlü
Ben 34, karım 32 , yaşındayız halimiz vaktimiz yerinde ve büyük bir evimiz var. bir gün abim aradı eşiyle ankaraya yerleşeceğini bendenben 34, karım 3
3850
seks hikayeleri
Mujganin Otobusteki Mutsuzlugu
Müjganın Otobüsteki Mutsuzluğu Selam herkese. Burdaki fantaziler beni acayip sulandırıyor. Şu an saat gecenin 2 si ve funda uyumaya gitti az önce. Be
2489
seks hikayeleri
Orta Kapıdan Bindim
sevgılı arkadaslar bu hıkayem tamamen gercektır bır gun ıse gıtmek ıcın yola cıktım o gunde hastanede işim vardı işimi halledıp işyerıne gıtmek ıcın o
3611
seks hikayeleri
Dayanamadım Siktim
|ben 17 yaşında bir lise öğrecisiyim ve bundan yaklaşık bir sene önce arkadaşım bana bir kızla çıktığını ve onunla seviştiklerini söylemişti.ben ise b
3468
seks hikayeleri
Gel Vereyim
Merhabalar! 27 Yasında yakışıklı sayılabilecek bir erkeğim. Size yengemle, dayımın karısı ile olan ilişkimi analatacağım. Geçtiğimiz cumartesi akşam
7033
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :