Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türpanlı porno Etiketi


türpanlı porno turpanli_porno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Şanslı Erkeklerdenim
da başarılı olduğumu hatırlıyorum.Neyse lafı uzatmadan başımdan geçen bir olayı anlatayım.Üniversitede işletme eğitimi görürken iktisat bölümünden bir
1679
seks hikayeleri
İlk Ama Son Olmadı
Selam millet,Uzun zamandır bu siteyi takip ediyorum ve birbirinden ilginc hikayeler okudum.Benimkide size enterasan gelebilir, okurken tahrikte eder u
2029
seks hikayeleri
Külotlu Çorap Hastası
Uzun zamandır bu siteyi takip ediyorum.Bende külotlu çorap hastasıyım.Sizinle paylaşmak istediğim bir anımı anlatmak istiyorum.bir gün bulunduğum meka
2292
seks hikayeleri
hamileyim
bu anlattıklarımmın hepsi gerçek. ben 12 yaşındaydım arkadaşlar beni zorla götürdüler.tabii erkekler.orada ilk amıma verdiler.ondan sonra amımın acıma
6463
seks hikayeleri
Küçük Sevgilim
Bir akşam üzeri hafif çiseleyen yağmurda otomobilimle merterden avcılara doğru giderken yolun kenarında umutsuzca dolmuş veya taksi bekleyen o güzel k
4048
seks hikayeleri
KENDi KAsINDI
KENDİ KAŞINDI Ben 17 yaşında kumral bir gencim bu hikaye 1 hafta önce başımdan geçti.Bir zamanlar ona olan aşkımı kötüye kullandıgı için ona bunu yap
2285
seks hikayeleri
Tavla
Herkese merhaba, adım savaş 29 yaşında evli 180cm boyunda İstanbul da yaşayan özel bir şirkette orta düzey bir yöneticiyim. Siteyi uzun zamandan beri
1349
seks hikayeleri
YENGEM NERMİN
 evet yengem nermin,vazgecemediğim.... Hayatımın anlamı herşeyim di o benim...  size anatacağım olayı 3 seneöncre yaşadım.Soğuk bi kış
6293
seks hikayeleri
KALININ TADI BAŞKA
Benim netteki hikayelerimi okuyan ve msn den bana ulaşmaya çalışan yüzlerce kişi arasından benimle konuşmayı başarabilen bir genç kendini tanıttıktan
4889
seks hikayeleri
Hamamdan Eve
Hamamdan Eve.... Merhaba arkadaslar.Yasadigim olay gecen sene yilbasina yakin ankara da gerceklesti ve hala hatirladikca her yerim titrer.hemen anlat
5237
seks hikayeleri
5 dakika
Bir gece arkadaşımı arayıp bir şeyler içmek için davet edecektım. Ama telefonu yanlış çevirmişim 3 yerıne 6 . Telefona çıkan bayan olunca şaşırdım ve
1749
seks hikayeleri
türbanlıyı sikerken ağlattım
slm ben kaan 2005 yılında yaşadığım bir anımı anlatıcam size ben t telekom özel bayiide kasiyer olarak tek çalışan biriydim bir gün telefon geldi ve b
7339
seks hikayeleri
Sınıfımızın Tatlı Kızı Deryaa
Ben 16 yaşında bir lise öğrencisiyim bizim sınıfımızda derya isminde bi kız var.ama tam kaşar göt am süper.herkes onun peşinde bende bizim sınıfta sın
3826
seks hikayeleri
Anne Kiz Mukemmeldi
Anne Kız Mükemmeldi Merhaba ben izmir karşıyakadan yazıyorum. Küçük bir kırtasiyem işletiyorum. İnanın başıma gelene kadar bu tür hikayelere inanasım
7222
seks hikayeleri
KOMSU
|BIR KOMSUMUZ VAR, BANA ABI GIBI BAKIYOR AMA BENDEN COKTA KÜCÜK DEGIL. DAHA YENI EVLENDI VE BEN SÜREKLI ONU DÜSÜNÜYORUM. BANYODA BILE GECENLERDE ELIME
3174
seks hikayeleri
Aysel Ve Kocasıyla
Sitenizi hemen hemen bir kaç aydır takip ediyorum ve özellikle ensest kategorisi çok ilgimi çekiyor. Neyse lafı fazla uzatmadan hikayeme geçeyim: bu y
2894
seks hikayeleri
Arabamın Arkasındaki Kadın
Anlatacağım olayı 1 yıl önce temmuz ayında yaşadım. İşyerimle eviminarası sadece 500 metre ve bu yüzden hep yürüyerek gidiyorum. Otomobilimdegenelde e
1865
seks hikayeleri
Netten Dul Derken Evli Cift Cıktı
Arkadaşlar ben tolga boludan 26 yasınadım yaklaşık bundan 8 ay önce can sıkıntısı ile nette chat yaparken dulf nicki bir bayanla sohbete başladik 5 da
3986
seks hikayeleri
2 parmak yetti
Merhabalar, fazla uzatmadan olaya girmek istiyorum. bunda yaklaşik 3 yil önce alanyada tatilde yaşadiğim bir olay hala aklimdan çikmiyor. Alanyada ilk
2254
seks hikayeleri
evi boyatırken yaşadıklarım
anlatacağım anlarımdan birinde en son evimi boyatmaya karar verdim ve sonrasında boyacılar ile fazla sohbet olunca benide bir boyar mısınız dedim onla
499
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :