Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ukrayna kızlarının amları Etiketi


ukrayna kızlarının amları ukrayna-kizlarinin-amlari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
akıllıcaydı
Adım ebru 25 yaşındayım,tıp öğrencisiyim.aoldukça başarılıyım.Ama bu başrımı nasıl elde ettiğimi,sizlerle baylaşmak istiyorum.Bir gün ders çalışmaktan
1224
seks hikayeleri
Seks Partisi
Meraba ben simge 18 yaşındayım.Size başımdan geçen bir olayı anlatmak istedim.Benim erke arkadaşım war(kenan).O kadar iyi birMeraba ben simge 18 yaşın
6209
seks hikayeleri
Müjgan Teyze
Annemin arkadaşı 45-46 yaşlarında etine dolgun esmer bir kadın. Ben ise 18 yaşında bir gencim. hemen hemen hergün bize gelir annemle sohbet ederdi.
10166
seks hikayeleri
sex isteyen bayanlar
merhaba sexsi bayanlar ben güven 31 yasında olgun temizlige ve gizlige önem veren esmer gençim tüm arzularınızı yasaya biliriz 0530 275 70 45 senbeni
1340
seks hikayeleri
kardeşim sakso seviyo
Saksocu Kız Kardeşim Ben şu anda 33 yaşında evli biriyim. Benim anlatacaklarım bundan 16 yıl önce olan bir olaydır. O zamanlar lisede okuyordum. Okuld
6325
seks hikayeleri
Yalan Dünya
Merhaba arkadaslar bügün sizlere ilk defa bir hikaye anlatacagim sonuc sizlerin takdirine kalmis.Bir yaz aksamiydi henuz sokak lambalari yanmamistiki
1417
seks hikayeleri
arkadaslık sıtesınden gelen dilber
herkese selamlar..ben tunc bayan kuaforuyum yasım 42 ıstanbuldanım boyum 1.86 fızıgım spor yaptıgım ıcın duzgundur..uzun zamandan berıdır bır arka
944
seks hikayeleri
Turbanlim
Türbanlım.. Merhabalar ben ercan size gonderdigim ilk hikaye yayınlandıgından sonra cok sevindim ve artık içimdeki şeytana sakın ama sakın durma deme
4262
seks hikayeleri
Mahallenin Gençleri
Ben 48 yaşında 2 çocuk annesi kapalı ve mütevazı bir bayanım,eşim işi dolayısıyla ayda 2 yada 3 kere görüşebiliyoruz , 2 Akşam kalıp tekrar dönüş yapı
6194
seks hikayeleri
ritayla sex yaptım
Ben Serkan,25 yaşında,iri bir gencim arkadaşlar tokmak diye takılırlar,sebebi de aletimin büyüklüğü,birkaç kere kiralık kızlarla aynı evde iş tutarken
1191
seks hikayeleri
Patronumun fantazilerine yem oldum
Sekreterlik yapıyorum evliydim evlendikten kısa bir sre sonra kcamı kalp krizinden kaybettim ve genç yaşta dul kaldım dul kalmak bana tuhaf duygular h
20006
seks hikayeleri
Evdeki Kasar
Annemin arkadası ve 14 lolita kızı bize gelmisti annemler pazara gitmisti.ilk once aklımdan kızı sıkmek geldı.konusurken lafı cinselliğe getirdim.tam
3363
seks hikayeleri
MaceraLi TatiL
MaceraLı TatiL Merhabalar hikayeme direk baslamak istiyorum. Ben antalya`da yaşıyorum. 1.85 boyunda 80 kiloyum kumralım. Antalyada tanıdığım bir kız
1516
seks hikayeleri
kocamın arkadaşı bana çaktı
Herkese slm benim adım Tuğba. Daha önceleri, yani evlenmeden önceleri de sex hikayeleri okurdum. Özellikle karısını siktirenlerin, kocasını aldıp başk
19508
seks hikayeleri
Kayin Babam
-------------------------------------------------------------------------------- Kayin Babam... nasil anlatsam bilmiyorum bu siteyi hic sevmem mal
16537
seks hikayeleri
karımı 120 lik cüce sikti
120 lik cüce karımı çok sikti slm ben erol ist 45 yaşındayım evliyim 39 yaşında eşim ayten le 20 yıllık evliyiz ilişkimiz gayet normal bir şekilde d
8624
seks hikayeleri
tanya ile yattım
bu hikayeyi beğeneceğinizi umuyorum. Çünkü gerçek… Ama gerçekten gerçek :) Ben daha önceki tüm cinsel deneyimlerimi hep olgun kadınlarla yaşadım. Genç
936
seks hikayeleri
Teyzem Kendi Istedi
Slm ben de sizlere başımdan geçen bi olayı anlatacağım ben 20 yaşında bir gencim sık sık masturbasyon yapıyorum bunu yaparkende hep aklıma teyzemi get
12899
seks hikayeleri
amcamın üvey kızı . . .
ben antalya dan ali. 22 yaşındayım. amcamın eşi vefaat ettikten sonra yeniden evlendi ve yeni yenqemin kızı özlem ilk qörüşte arzularım tavan yapmıştı
3180
seks hikayeleri
merhaba güzel ve seçici bayanlar
merhaba güzel ve seçici bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim. güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir
981
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :