Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ünlü türk manken sex video Etiketi


ünlü türk manken sex video unlu_turk_manken_sex_video
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Hayatımda Görmediğim Yarağı Ağzıma Aldım
Slm ben 18 yaşında bir kızım elazığda oturuyom birgün okulda tenefüse çıktık ozamanlar sevgilim vardı ama çok yakışıklıydı ama canım çok istiyodu zate
10753
seks hikayeleri
adana
kenan sevmek faceİsim : adanaMail : [email protected]
1024
seks hikayeleri
17 De Ilk Kez
Merhaba.mert benim ilkokuldan beri arkadaşımdı ve onu sikmeyi çok istiyordum 31 çekerken sürekli onu düşünüyordum. bi akşam saat 10 gibi cafede oturur
3167
seks hikayeleri
Seksi Çift Neler Yaptık
Evet arkadaşlar bu benim burdaki 2. anım olacak. İlk anımı okuyup benimle Konuşan yazışan tanışan herkese teşekkür [email protected]
5433
seks hikayeleri
Web Kamerada Sexin Tadı
Bu hikayem aslında 2. hikayem banuyla yaşadıklarımı anlatmıştım şimdide filizle yaşadıklarımı anlatacagım ben tamer 23 yaşındayım ve de sexy bir erkeg
2644
seks hikayeleri
Yıkamacı
Merhaba. Ben Gülsen. İstanbulda varoş sayılabilecek bir semtte yaşıyorum. Bekarken de aynı semtte yaşıyordum. Henüz 1,5 yıllık evliyim anlatacağım ola
2979
seks hikayeleri
emerek bitirdi beni
selam arkadaslar karim 24 yasinda 165 b 54 kilo ela gozlu saclari kalcalarina kadar uzanan dalgali kara sacli harika bi vucuda sahip cok sex bi kadind
2669
seks hikayeleri
Son Pişmanlık
Ben Üniversitede okuyan çok yakışıklı 23 yasında bir gencim.hazırlık okurken seks hayatım yok gibiydi.kızların hepsısın gözü üzerimde olsada ben kendi
1506
seks hikayeleri
Efendimle Bir Gün
Herkese selamlar benim bir fetish sevgilim var onunla birlikteliğim oluyor. Geçenlerde başımdan gecen maceramı size anlatmak istedim. Beni o gün evine
1531
seks hikayeleri
Ayla Teyze
|Merhaba ben okan ayla teyze 62 yaşında bembeyaz saçlarıyla yaşını almış hanımefendi bir kadındı.kocası yıllar önce ölmüş ve bir dahada evlenmemişti.s
5459
seks hikayeleri
Eşimin Çapkınlıklarına İzin Verdim
Eşimin Çapkınlıklarına İzin Verdim merhaba ben irem 30 yaşındayım 10 yıllık evliyim. birgün kocamın cep tlf.nu karıştırırken ses kaytılarından biri
4072
seks hikayeleri
Amcamın Kızı
Bundan bir yıl önce amcamın oğlu askere gitmişti aradan baya zaman geçtikten sonra yemin töreni olcaktı amcamın oğlunun amcamlar ıspartaya gittiler ve
6354
seks hikayeleri
bakire kıza
Sıcak bir yaz günü bizim evin balkonunda oturuyordum. Evimizin karşısındaki evde 3.katta hasta olduğum bir kız vardı. O balkonu yıkıyordu. Onu izlerke
5818
seks hikayeleri
ormanda sex yaptık
selam benim adım ali,lise son sınıf öğrencisim.Sizlere başımdan geçen bi olayı yazmak istedim.Okulda aynı sınıfta okuduğum neşe diye bi kıs wardı ve ç
5089
seks hikayeleri
Ayla
merhaba benim adım size bundan 3 sene evvel başından geçen bir olayı anlatacağım. ben o zaman 22 yaşlarındaydım evde genelde gece annemle babamın sev
2658
seks hikayeleri
karımın yarak delısı
adım remzı 35 yaşında eşım 33 eşım kapalıdır kadın ama cok azgın onu doyurmak ne munkun 10 yılık evlıyız eşımın ısmı meyrem ılk evlendığımızde ıkı pos
23621
seks hikayeleri
Karim
Karım Slm ben almanyadan üniversiteli berkant. Size bundan iki yil önce tanistigim karimi anlatacagim. Adi anita. Bir alman. Uzun boylu, sari sacli,
2519
seks hikayeleri
Alışamayınca
Mrb. Benim adım Fulya. 19 yaşındayım ve sarışınım. Geçenlerde Bodrumdaki yazlığa gittim, tekbaşıma değildim tabi birde sevgilim vardı. 3 ay önce tanış
29146
seks hikayeleri
zorladı ama
slm ben kem.. country adında bir sitede güvenlik olarak çalışıyorum benimle beraber K-9 köpeklerimizde görev yapar bir gün görevdyken Nazlı adın
1585
seks hikayeleri
Ben Ve Eşim Dilek
Adım Kenan. yaşadıklarımızı beraber anlatmak istedik. Bu yüzden olayların bir kısmını ben bir kısmını da o yazacak. Ben medikal sektörde çalışıyorum.
3041
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :