üvey annesini banyoda sikiyor Etiketi Sonuçları


üvey annesini banyoda sikiyor uvey-annesini-banyoda-sikiyor
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kendi ağzımı sikiyorum
12 Yaaşından beri kendi ağzımsikiyorum.İsim : Yuksel YAKMail : [email protected]
834
seks hikayeleri
SEVGİLİMİ HERGÜN GÖTTEN SİKİYORUM
Merhabalar ben üniversitede okuyan ve sex düşkünü biriyim. şimdiye kadar türbanlı dahil bir çük kız arkaşım oldu hepsini becerdim. ama şimdiki hatunum
1311
seks hikayeleri
kız arkadaşım ve annesini yaptım
ben 20 yaşında yakışıklı bi gencim kız arkadaşımla biz 3 aydır çıkıyoz bi gün kız arkadaşım beni evine çagırdı . kız arkadaşım ismi aslı . aslı 18 ya
2301
seks hikayeleri
tam ben sikiyorken
için hikaye öyle başlıyor çünkü tam zevkimin ortasındaydım belkide boşalacaktım ama o dalınca zevkim falan gitti. en bizim pcnin başına geçmiştim
1813
seks hikayeleri
banyoda kese sonrası sikiş
biri olarak artık memlekete dönme zamanı geldi diye düşündüm ve memlekete gittim. Oradan güzel bir daire alarak içini temizlemeye başladım bu arada ba
2072
seks hikayeleri
çırak karımı sikiyormuş
Karım 46 yaşında ben 48 yaşındayım karım 170 boyunda biraz kilolu beyaz tenli kıvırcık siyah saçlı sexse doymayan bir kısrak. Bende avukatım sex yapma
10440
seks hikayeleri
arkadaşımın annesini çok fena siktim
merhabalar saygıdeğer okuyucular. anlatacağım olay geçen sene başımdan geçti. ben karizmatik lider tipli bir erkeğim bir arkadaşım var annesi tam bir
41500
seks hikayeleri
komşunun oglu beni fena sikiyor
hepinize bol zevkli yaşamlar diliyorum .. bu yazılan hikaye fantezi değil yaşanmış bir birlikteliktir .. Ankarada yaşıyorum, 41 yaşında balık esli 90
29372
seks hikayeleri
ablamı her fırsatta sikiyorum
ismim Hasan 33 yaşında 7 senelik evli Kemal ve Ayşe adında iki çocuğum var eşimle görücü usululü ile evlendim ama seviyordumda çünkü namazında niyazın
12647
seks hikayeleri
evde kimse yokken baldızımı banyoda
Yaklaşık 10 yıl önce idi.eşim doğum için hastanede yatıyordu. baldızım Gülçin de bizde kalıyordu. Ona dayanamıyordum.hep onu düşünerek otuz bir çekiyo
39030
seks hikayeleri
banyoda 31 çekerken
Olay İstanbulda kadıköy-mecidiyeköy iett otobüsünde geçmektedir. Bir gün gs maçı için mecidiyeköye geçerken kadıköyden iett ye bindim. otobüs çok s
10227
seks hikayeleri
alevin annesini bile götürdüm
Ortaokulda 4 kişilik grubumuz vardı. 2erkek 2 kız Her gün birimizin evinde buluşuyorduk. Alev ve ben çıkıyor gibi bir şeydik. Bir cuma okul çıkışı ale
12555
seks hikayeleri
işyerinde annemi sikiyorlarmış
selam ben istanbuldan murat yaşım 20 hemen hikayeme geçmek istiyorum bunu yazmak içinde sabırsızlanıyorum annemle babam ayrı oldugundan annem bıze bak
81119
seks hikayeleri
hayvan gibi sikiyordu
Her zamanki gibi sıradan bir gundu.Kahvaltımı yaptım biraz televizyonseyrettim ve sonra arkadaşlarla buluşmak için her zamanki cafeye gittim.Birazotur
21906
seks hikayeleri
karımı kardeşini yatakta sikiyor
Merhaba,ben Murat ve almanyadan yaziyorum. Ben su an 36 ve esim Emel 32 yasinda. Bundan 13 sene evvel türkiyede evlendim ve esimi buraya getirdim.Her
12901
seks hikayeleri
sevgilim annesini bana sundu
birgün kız arkdaşımın evine ailesiyle tanışmaya gitmiştim.evde kızarkadsım esra ve annesi kalıyolardı babası ise görev geregi sehir dışındaydıannesiyl
8284
seks hikayeleri
banyoda daha neler
bayan komsumuzun ismi Melahet.40yasinda,evli ve 2 cocugu var.kocasi uzak bir yerde ogretmen olarakcalisiyor.)bana bize banyo yapmaga geldigini soyledi
14748
seks hikayeleri
banyoda komşumla
a oturan bayan komsumuzu gordum.(bayan komsumuzun ismi Melahet.40yasinda,evli ve 2 cocugu var.kocasi uzak bir yerde ogretmen olarakcalisiyor.)bana biz
8629
seks hikayeleri
arkadaşımın annesini ölesiye siktim
Arkadaşlar ilk yazışım sonuna kadar okursanız çok sevinirim lütfen :)) Merhaba arkadaşlar ben burak 17 yaşında normal vücudlu bir erkeğim ilk
22233
seks hikayeleri
halamı sikiyorum
ben akın izmirden yazıyorum 19 yaşında gereğinden uzun boylu bir gencim ve sexsi çok seviyorum neyse konuyu dağıtmadan asıl mevzuya girelim.Ailecek an
30157
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :