Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

wepcam porno Etiketi


wepcam porno wepcam_porno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Arkadasima Yaptigim
Arkadaşıma Yaptığım Oldum olası kızların iç çamaşırlarına hastayım. Üniversite yıllarında aynı apartmanda kaldığımız bir okul arkadaşım vardı. kızcağ
1859
seks hikayeleri
Dogum Gunu Partisinde Heyecan
Doğum Günü Partisinde Heyecan Merhaba adım gülnaz şu anda istanbulda oturuyorum. 160 Boyunda, koyukahverengi kısa saçlarım var. Arkadaşlarıma göre ge
4291
seks hikayeleri
Ben
, hizmetçi ve patroniçe 1.76 boylarinda bir gencim. Italya`da yasiyorum. bir gun kaldirimdasigarami icerken bir guzel bayan onumden geciyordu.laf atti
1442
seks hikayeleri
At Üzerinde Gafil Avlandım
merhaba ben dilara 19 yasindayim. Gerci hikayemin hangi katagoriyegirdigini bilmiyorum mecburen tasitlar katagorisini sectim. Ailemle Almanyadayasiyor
5664
seks hikayeleri
Denizde Almanla
Slm ben 18 yasında esmer bi gencim.yaz tatiliydi denize tatile gittik ve orada 3 tane almanyada yasıyan türk asıllı kızlar vardı ben ve arkadslarım bi
2270
seks hikayeleri
Cezalandırıldım
Merhaba arkadaşlar .ben Meltem.19 yasımdayım.aşağı yukarı 2 ay önce başımdan geçen bir anım paylaşmak istiyorum sizlerle.Sevgilimle buluşup bakırköyü
4269
seks hikayeleri
tesadufen gelen evli bayan
merhaba tum sıte mudavınlerı ısmım emre 30 yasındayım 182 boyunda esmer nırmal kıloda evli bırısıyım.sıze basımdan gecen bır olayı anlatıcam ınanın ta
7230
seks hikayeleri
Kızkardeşimi Tahrik Ettim
bu olay 3 yıl önce yaşandı. ben 21 yaşlarında cinsel arzuları doruktabir erkektim. ve 31 çekerek tatmin oluyordum. ancak o yaz denize gittiğimizdekızk
8253
seks hikayeleri
bu kız haketmişti
Slm herkese bu olay 2 yıl önce başımdan geçti ozamanlar üniversite sınavlarına çalışıyodum aslında 31 çekmekten çalışmaya fırsat olmuyodu. Bizim orda
2251
seks hikayeleri
Göbek deliğimdeki döllerim
Gene benden merhaba. Yine bir hikaye ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Şunu bilin ki hepsi gerçek olaylardır. Neyse ben kaldığım yerden devam ed
3098
seks hikayeleri
Herkese Yeterim
merhabalar ben kusadsında yengemle yasadıgım olayı anlatacam yengemler 35 bense 25 yaslarındayım yengem tattil amaçlı adaya gelmişlerdiben otogara gid
3019
seks hikayeleri
genç erkeklere veriyorum
adım zuhal 47 yaşındayım eşimi kaybedeli yıllar oldu anlayacağınız bekarım dul da deniliyor bir değişle. Arkadaşlar arasında bilirsiniz kadınlar bir
5191
seks hikayeleri
Evcilik Oyunu
|merhaba ben şimdi 17 yaşındayım size 4 yıl önce başımdan geçen olayı anlatayım biz zengim sayılır bir aileyiz o yüzden annem babam bana ve kız kardeş
10915
seks hikayeleri
yengem çok ateşli
slm dostlar nasılsınız hemen olyı anlatıyorum bundan sadece bir hafta önce armadaya gittim canım cok sıkkındı gezdim dolaştım akşam olmaya yakın eve d
10579
seks hikayeleri
Güzel Travesti
selam bu ücüncü hikayem izmir den yazıyorum sizlere daha once (aslı&kocasıyla )yasadıklarımı yazmıstım simdi bir travesti ile yasadıklarımı yazacagım
5982
seks hikayeleri
Ablaya Tecavüz
mrb ben 22 yaşında fiziği düzgün bır genç kızım.başımdan geçen olaygeçen sene ağustos ayında oldu.benım 18 yaşında bır erkek kardeşim var.olayolduğund
8017
seks hikayeleri
SUZAN YENGEMİ SONUNDA SİKTİM
ben BUGRA 23 yaşındayım askerden yeni geldim hikayem 1 ay önce gerçekleşti yengem Suzana karşı büyük ilgim vardı cok sexiydi onu cok arzuluyordum aske
19225
seks hikayeleri
Yakışıklı
|mrb arkadaşlar ben asya 18 yaşındayım ve lisede okuyorum bizim okulda çok yakışıklı Cem adında biri var herkes gibi bende ona aşığım onu etkilemeye ç
2507
seks hikayeleri
ANILARIM 1
Ben Sevay ingizce öğretmeniyim. 180 boyunda siyah uzun saçlı mavi gözlü dolgun göğüslü bir bayanım.Evliyim ve eşimle çok mutluyum.evli olmama rağmen h
6599
seks hikayeleri
Ben ve Aynam - 3
Ben her halde derdimi anlatamadım. seksi bilmiyorum, yaşamadım ne yapmalıyım, neler yapabilirim diyorum, gelen maillerin büyük bir çoğunluğu birlikte
3983
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :