Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yaşlı gay sıkış hikayeleri Etiketi


yaşlı gay sıkış hikayeleri yasli_gay_sikis_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
İki Kardeşe Birden Verdim
Merhaba ben malatyadan esra şu an 21 yaşındayım. Hikayem bundan üç yıl önceceryan etti ve ben o sıralar halen kızdım. Benim ayşe adında beraber okuduğ
8420
seks hikayeleri
Ankara`da Yaşanmış Gerçek
Ben eşimden ayrildiktan sonra tamamen cinsel bunalima girdim ve artikkimseyle filort etmiyordum yani epeyden beri bir bayanla iliski yasamadimaslinda
5335
seks hikayeleri
İlk sex maceram askerde oldu
selam ben serhat izmirliyim askerliğimi yapmak için antakyayagitmiştim zorlu geçen acemilikten sonra dağıtımım aynı yere çıkmıştı hiçistememe rağmen d
27186
seks hikayeleri
Yeni Aşkımı Acımasızca
YENİ AŞKIMI ACIMASIZCA  mrb arkadas ben istanbuldan cenk daha oncede sizlerle hikayerimi paylaştim artik girdigim her ilişkiyi sizinle paylaşiyo
1777
seks hikayeleri
otobüsteki bıçkın
Merhabalar unutamadım bir seks hikaye m var onu sizlerle paylaşmak istiyorumben yeşim, üniversitenin veleybol takımında stoper olarak oynuyorum.Başımd
1873
seks hikayeleri
Sınıfın güzeli azınca
Merhaba ben 1.80 boylarında 70 kilo civarında 21 yaşında bir gencim bu olay lise 3. sınıftayken oldu 17 yaşındaydım ve henüz ciddi bir cinsel ilişkim
15621
seks hikayeleri
Strapon Arayışı 2
Merhaba öncelikle daha önceki hikayemin ardından bana mesaj gönderen bütün arkadaşlara tekrar teşekkür etmek istiyorum. Yalnız Eda isminde birisi vard
2581
seks hikayeleri
SandaL Cefasi
SandaL Cefası.!! Abi geçen Yaz Bir anı geldi başıma onu anlatacam sizlere neyse abi olaya gelelim.! Geçen Yaz arkadaşlarla iğne adaya tatile gitt
1424
seks hikayeleri
Adam Ve Karısı
Mrb. arkadaslar tekrar ben izmirli bu aralar pek fazla seks durumu olmadıgı icin sizlere bir&iki yıl icinde yasadıklarımı ard arda aktarıyorum. yaklas
3520
seks hikayeleri
Amcamin Tacizi
Amcamın Tacizi Şimdi düşünüyorum da, küçüklüğümden beri kaç kişinin tacizine uğramışım. Ben olanca masumiyetimle sevgi göstermişim, karşımdakiler ise
10730
seks hikayeleri
teyzemin.kizini fena siktim
Teyzemin acelya adinda bir.kizi vardi. Okumak icin bizim orada bir okul kazandi. Kalmaya yeri yoktu mecburen bizim.yanimizda kalmasi gerekti. Liseye
15655
seks hikayeleri
Ilk Defa
Ben sedat size bir hikaye mi anlatacam iyi durun sakın azmayın ben lise son sınıftayken kader sınıfa diye bir kız yeni gelmişti ve benim arkamdaki sır
2599
seks hikayeleri
evli ama orospu aslıyı sikişim...
ben mustafa. 30 yaşındayım. bir şirkette çalışıyorum. aslı adında çok açık seçik giyinen evli bir iş arkadaşım vardı. bana çok sexi bakışlar atıyordu
6422
seks hikayeleri
kaynanamı tatmin ettim
Bu anlattıklarım hepsi gercektir. Ben şu an 33 yaşındayım ve bu olay başıma geleli ancak 3 ay oldu. Bundan 6 yıl once eşimle evlendik. Evliliğ
22423
seks hikayeleri
yengem bana kaldı
Merhaba benim başımdan geçen olay yengemle, memlekette işsiz kalan dayım iş umuduyla İstanbul’a gelmişti. dayımlar çocuksuz bir aile idi yengem 40 yaş
22236
seks hikayeleri
Ünlü Biriyle Birlikte Olmak
1.kismin ozetiBen ve is yerinden iki arkadasim unlu ve guzel bir pop yildizini kacirmaya karar verdik. Evine gidip hatunu bayilttik ancak kapida biris
0
seks hikayeleri
Evli Erkegi Taciz Ettim
Evli erkeği taciz ettim 25 yasinda erkeklerle arasi iyi olan balik etli bir bayanim,İşyerinde beni bakisi ile bile tahrik eden bir adam var benden 1
6334
seks hikayeleri
İçime girdiği dakikalar
size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum 23 yaşındayım adım pelin vücut hatlarım oldukça güzeldir denizlide bir konfeksiyonda çalışıyorum amca
9217
seks hikayeleri
BANA GELEN E-MAİL
|BANA GELEN E-MAİL; MERHABA ARKADAŞLAR, SİZLERE www.ahikaye.com BULUŞMA SİTEMİZDE SEX HAYATIMDAN GEÇEN BAZI; “ CANLI CANLI, CAP CANLI, ARKADAŞI
1613
seks hikayeleri
IKi PATRONUMLA BERABAER
İKİ PATRONUMLA BERABAER merhabalar ben Talin 34 yaşlarında oldukça hoş bakımlı ve etraf tarafından genelde çok beğenilen dul bir bayanım. Yaklaşık bu
3750
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :