Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yaşlı köylü kadın Etiketi


yaşlı köylü kadın yasli_koylu_kadin
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
9 yaşındaki kuzenim
beyler yaşım 13 ,9 yaşında kuzenim var kız bize geldiği zaman felan elliyorum kuçağıma alıyorum bişey demiyor ama artık kucağıma fazla gelmiyor oturs
7341
seks hikayeleri
Mine Ablayla
Merhabalar Adim Okşan istanbulun varoş sayılan bir yerinde oturuyoruz 2 abim babamla oturuyorum annem evi terk etti evin kadını ben oldum ağır yük var
4248
seks hikayeleri
Annemi Spor Salonunda 2
Annemi Spor Salonunda 2 Selam annem mertle olan ilişkisinden 4 gün sonra. Spor salonuna gittik. sabahtı mert vardı içerde annemle dudaktan öpüştüler.
0
seks hikayeleri
Sibeli Çıldırttım
Ben 19 yaşında fazla yakışıklı olmasamda karizma bir erkeğim ,olay geçensene bizim bağ evine gidişimizle başladı. ninem su almak için bizim yan komşun
3181
seks hikayeleri
O Kız Nermindi
Evet hikayem geçen yazların ortalarıydı yaz tatiline girdik artık bir kız olmasını istiyordum ama bunu her yaz istiyordum olmuyordu.yine olmuyacağını
1278
seks hikayeleri
güzele sakso çektirirken
benim basimdan gecen bu olayi anlatmak istedim sizeBen 18 yasindaydim ve Dayimin kizi Emsal o zaman 21 yasindaydibiz eskiden beri hep birbirimize taki
2317
seks hikayeleri
Nişanlım Aldatınca
|Ben istanbuldan çetin.28 yaşındayım.Bu hikayede anlattiklarım tamamen gerçektir.Bir kızı çok seviyordum ve nişanlanmıştık.Ben askerde onun hasreti il
4361
seks hikayeleri
Arkadaşımla annemi uyutup bi güzel siktik.
Merhaba ben Doğukan 14yaşındayım 185cmboy 80 kgyiö. Annem 34 yasında ise 170cm ve 55 kg dir . Birgün arkadaşım salimcan bize yatıya gelmişti. Babam i
50667
seks hikayeleri
Teyzem Ve Ben
Selam ben uşak ilinde yaşayan 25 yaşlarında tekstil işi ile uğraşan bir delikanlıyım.başımdan geçen bu beni uzun süre etkiledi 18 yaşında iken başımd
4313
seks hikayeleri
Doyumsuz Gece
Doyumsuz Gece... merhaba ben hakan bu sitenin müftalisi oldum sürekli takip ediyorum ve cok hosuma gidiyor.bende basimdan gecen bir olayi sizlerle pa
1844
seks hikayeleri
Tacizle Gelen Sans
Tacizle Gelen Şans 1 Sene önce sabah işe gidecektim. Her sabah saçımı jöleler biraz deoderant kullanır şık vaziyette minibüse binerdim. Bir sabah eti
2051
seks hikayeleri
Onurla-2
|merhaba beni daha önce onurla yasadıgım hikayeleri yazdığımdan bilenler bilir.gelen mailler sayesinde yeni zevkler tattık.daha yenilerini de bekliyor
1448
seks hikayeleri
Samsunlu Reyhan
Merhabalar ben bursadan gangster Benim olayım geçen sene yazın yaşandı.Benim Reyhan diye bir kız arkadaşım wardı onunla her fırsatta alkol alır we öpü
2045
seks hikayeleri
patronum mineyle
Aylarca işsiz kaldıktan sonra, bir arkadaşımın tavsiyesiyle eleman arayan bir firmaya görüşmeye gittim. Bir emlak firmasıydı. Görüşmeye benden başka ü
3742
seks hikayeleri
Müşterim Karısını Teklif Etti
Tekrar merhabalarBen holladadan Mert (25 yasindayim ) size daha once fetish ve esler hikayelerimi yazmistim okuyamayanlar icin ozetle anlatayim.Benim
4923
seks hikayeleri
Hayriyeye Zorla
Şuan ayrı olduğum eşimin arkadaşı olan Hayriye aslen Ankara lı olup ordu da öğretmenlik görevini yapmaktaydı yalnız kalıyordu bir akşam eski eşimle be
2544
seks hikayeleri
Chateki Iki Erkek Ve Ben
Chateki iki erkek ve ben... Selamlar, bundan önceki hikayemi okuyanlar beni taniyorlardir... size basimdn gecen bir grup sexini anlatayim..chatten bi
3535
seks hikayeleri
Kanli Sikis
Henuz yeni evliydim.yasim17taxye bindim ve annemlere gidiyordum.adamin niyeti bozuk yolunu degistirip issiz 1yere sapti nerye gidiyoruz dedim buyol da
31918
seks hikayeleri
bakire bir kızdım
ben 19 yaşında bakire bir kızdım ama çok ateşliyim, nişanlıma evlenmeden vermek istiyordum ama o evlenmeden namusumsun diyordu, fakat para karşılığı k
32037
seks hikayeleri
duşta nazanlaaa
Ben kenan 1.75 boyunda kumral saçlı mavi gözlü 72 kg bir muhasebe bürosunda ön muhasebe elemanı olarak çalışıyordum. Günlerden bir gün şirketimize yin
4427
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :