Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yaşlı köylü kadın sikiş Etiketi


yaşlı köylü kadın sikiş yasli_koylu_kadin_sikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Chatta Tanıstım Azgın
Merhabalar ben genc 26 yaşlarında kısaca çılgının bırıyım chat sıtelerıne fazla takılırım lafı uzatmayım yıne bu sıtelere bırıyşe muhabete başaldım ve
2490
seks hikayeleri
Ah O Gun
Ah o gun Bizim komşunun bir kızı var bana bakışlarında arkadaşlık duygusu vardı ama benim yoktu.Ben birgün bahçeye gittigimde o da yan bahçedeydi kon
1416
seks hikayeleri
Orman Içi
Dostlar yeni yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben ve eşimsekste sınır tanımayız. Eşim Süreyya 32 yaşında sarışın 168 boyunda 58kiloağ
2062
seks hikayeleri
bayan komşumla fantazilerimiz
kadın bir annesi ve orta yaşlarda olmasına rağmen brillst.com takip edenlerin dilinden taş gibi vücudu var. Çok kıvrak ve hafif balık etli .benim alet
394
seks hikayeleri
Benimde Paylaşacak Bir Anım Var Sizlerle
Yolda annesinden aldık... Adım Ali adaşım olan arkadaşımın gıda şirketinde çalışıyorum.tabi çocukluk arkadaşı olduğumuzdan torpilli sayılırım.yaklaşık
2725
seks hikayeleri
tatilde türbanlı yengemle
Merhaba sevgili okurlar; Ben Erkan. 34 yaşındayım. Okumuş olduğunuz olay gerçekten başımdan geçmiş bir olaydır, hayal ürünü kesinlikle değildir. Olay
14854
seks hikayeleri
Dayımın Karısına Masaj
Dayımın Karısına Masaj Ben 18 yasında 1.80 boyunda yeşil gözlü çevremdekilerce yakışıklı denilen biriyim ist da oturuorum..Size yengemle başımdan g
14224
seks hikayeleri
Güzel Sex
Slm ben 17 yasındayım ısımı vermek suana kadar hıc sex yapmamıstım taki dune kadar türkaqn dıye bi kücük luk arkadssım la gecen gun sıra dasırken
2043
seks hikayeleri
Çok Harikaydı
Selam hikaye okuyucular size batmandan yazıyorum.ben ekim.21 yaşındayım. Sexi acayib derecede seviyorum.az evvel yaşadığım sex maceramı size yazmak is
1736
seks hikayeleri
hamilelik sorunu yoktu
mrb.ben eskişehirden selim size güzel bi anımı paylaşmak istiyorum.ben çok çapkın,yakışıklı ve sürekli sexsi düşünen biriyim.bizim mahallede güzel bir
5991
seks hikayeleri
iri gögüslerine verdim
Merhaba ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bi gencim. Sizlere okulumda beni her gün tahrik eden bi kızı nasıl siktiğimi anlatıcam. Okul yeni başlamış
1256
seks hikayeleri
Zevk..!!
Hikayem bu sene yanı hatta bu hafta oldu cocukluk arkadasın ademle orta okuldan bu yana sıkısıyorduk we ılıskımız hiç kopamıstı ademın yaragı fazla bu
2861
seks hikayeleri
tahrik olmuştum
SLM önce ben kazim hikayeme geçmeden önce bitane götünü siktiğimin ibnesi tanıyorumda onu 17 yaşındaki oğlan benim msn adresimi vererek enses katogori
1698
seks hikayeleri
Latex Deneyimim
Latex Deneyimim Hikayemi begenipte kisa sürede yaynladiginiz için çook tesekkürler. Eee artik fetisist sevgilimle birlikteydim ve zaman içinde bir gü
1449
seks hikayeleri
SAPIK FINDIK AMLI
BIZIM SINIFTA BIR TANE KIZ ARKADASIMIZ VARDI BOYU UFAK GOGUSLERI KENDINE GORE SUPER TAM AMA TAM BIR UNIVERSITELI GIBIYDI LISE CAGINDA OLMAMIZA RAGMEN
5460
seks hikayeleri
Annem Ve Kızkardeşim
selam size başımdan geçen bir olayı anlatayım.babam almanyada biz ise annem kızkardeşim ve ben türkiyeye geldik.babamla annem resmiyette olmasada 4 se
9509
seks hikayeleri
çok büyüktü yaaa napiyim
anlatacağım olay tamamen gerçektir bu arada kendimi tanıtıyim ismim tülin 29 yaşındayım evliyim kocam tamer 36 yaşında bir yıllık evliyiz ikimizde kam
19223
seks hikayeleri
çıtır balıdızım ile
Benim ba baldızımla geçen hikayelerimden devamı sürecek yaşanmış gerçek seks hikayesidir.Editör yayınlamaya başlarsa zaten baldız ve kızı ile yaşadıkl
11361
seks hikayeleri
BEŞİKTAŞLI FAHİŞEYİ
selam adım ilhan bende size ğüzel bir anımı yazmak istiyorum budan 3 ay önceydi internet aracılıgıyla bir kızla tanıştımm ve bana buluşmayı teklif e
958
seks hikayeleri
Babamla ilk deneyim
Selam benim adım Murat ben 20 yasımda Ben gayim artık hikayeme geçitim. 5 yıl önce Antalya tatile gitdik orda 1 ay oldık Babam annemle kavga etti
14987
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :