Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yaşlı teyzeler Etiketi


yaşlı teyzeler yasli_teyzeler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Zehra Ve Melahat
Nasıl başladığını konusunda hala emin değilim ama ne zaman düşünsen hala müthiş bir şekilde sertleşirim. Çalışanlardan sigara içenlerin sigara içmeler
1840
seks hikayeleri
babalik 2
yas 16 olmustu. sikilmekten neredeyse hoslanmaya baslamistim. tabiki tek babama . cunku alismistim ve aci cekmiyordum artik. babamin uzulmesini hic i
19380
seks hikayeleri
Çırak
Karım 46 yaşında ben 48 yaşındayım karım 170 boyunda biraz kilolu beyaz tenli kıvırcık siyah saçlı sexse doymayan bir kısrak. Bende avukatım sex yapma
0
seks hikayeleri
İngilizce hocamla sevişme
Merhaba bu olayı yaşadığımda 10. Sınıfa gidiyordum. Boyum 1.75 kilom 72. Benim 10. Sınıfta dersime giren ingilizce hocası(bayan) çok seksi ve çok güze
262
seks hikayeleri
Okuldaki Hocam
Ben üniversite 1. sınıftayken ingilizce dersimize giren genç bir sarışın hocamız vardı.Hocayla aram ders içinde olsun ders dışında olsunn çok iyiydi.Z
0
seks hikayeleri
Benı ısteyenler
Ben ıstanbuldan erhan benımle herseyı yasamak ısteyen olgun bayanları beklıyorum ıstedıgınız herseyı yapmaya hazırım 05315612857 arayın geleyım pısman
839
seks hikayeleri
selda ile
merhaba ben barış sizinle başımdan geçen bir hikayemi paylaşmak istedim ben 26 yaşında oldukça yakışıklı bir gencim. yeni aldığımız eve taşındık gün
1219
seks hikayeleri
istemeyen annem altımda inliyor
anlatacığım olay daha bugün başımdan geçti. okuldan eve geldiğimde annem çıkmak üzereydi normalde kapalı bir kadındır annem ama orospunun gözü hep dış
95541
seks hikayeleri
Ablaaaa
|biz üç kardeşiz ve ikisi erkek biri de kız.oldukça varlıklı bir aileyiz ben en küçüğüm abim ise 35 yaslarında o bizden ayrı yasıyor ablam ise 24 yası
4384
seks hikayeleri
Onu Bacaklarımla Uçurdum
Şu ana kadar kimseye anlatmaya cesaret edemediğim bir anımı "ayaksever" erkeklerle paylaşak istiyorum. Evet.. Yanlış duymadınız, erkeklerle dedim. Çün
1901
seks hikayeleri
Liseli Eylem
|ben bursadan hasan 17 yasındayım v ebu olay tam 2 ay önce yasandı okulda tiyatro calımalarına katılmıstım tiyatroda sibel adında süper bi vücudu olan
3629
seks hikayeleri
Kanepeye Yatirdim Ve Goguslerini Emmeye Basladim
Kanepeye Yatırdım ve Göğüslerini Emmeye Başladım... Bir gün Çok yakın bir arkadaşımın evinde oturuyoduk... Birbirimize erkek arkadaşlarımızı, Ve
3316
seks hikayeleri
Hemşire
günlerden birgün gece saat 01.30 civarında cep telefonum caldı kalktım açtım ses yoktu telefonu karşı taraf kapattı. yatmamıştım aradan 2 dakika geç
0
seks hikayeleri
Bir turlu strapon alamadik gitti
  Merhabalar ben Serhat bu hikayeyi yaziyorum ama nasil basliyacagimi bilmiyorum. Bir aksam sewgilimin yanina izmire gitmistim ve benim kalacak yerim
19565
seks hikayeleri
Sarisinin Tadi Esmerin Farki
Sarışının Tadı Esmerin Farkı Merhaba sizlerle yaşadığım bir sex olayını paylaşmak istiyorum. kız arkadaşımla yaklaşık 1 yıldır çıkmaktaydık ve birbir
1601
seks hikayeleri
Kocasının Yapamadığını Ben Yaptım
Bu anlattığım hikaye tamamen gerçektir bir ay önce yaşadım Ankarada gezerken bir mağazada çok tatlı 175 boyunda beyaz tenli yeşil gözlü bir kız gördü
7108
seks hikayeleri
özel firmada calısan sekreter aylın ve asuyla seks hikayem
isim mert cp numaram 0546 422 32 72 1 ay önce basımdan gecen olayı sizilerle paylascam konyada bırgun kafede oturuyorum karsında 2 bayan oturuyor ama
11082
seks hikayeleri
artık küçük siklerden zevk almıyorum
Su aralar bir hatta bikaç tane erkek arkadasım war ama bir tanesiyle yatıyorum.kendisi boşnak we bi o kdr da seksi ama gelin görün ki onunla yatmak ac
13390
seks hikayeleri
YENGEMİ ÇOCUK DOĞURTTUM YUVASINI KURTARDIM
merhaba arkadaşlar size anlatacağım aile içinde yaşandı aileyi ben kurtarmak zorunda kaldım meçburdum abimle yengem severek evlendi kacarak evlendi
10419
seks hikayeleri
Arkadasin Ablasi
Selam arkadaşlar ben gökhan ankaralıyım 27 yaşındayım başımdan gecen bir hikayeyi anlatcam bir gün ben cemin evine gitmiştim ve orda oturuyoduk bilgis
2475
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :