Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yaşliporno Etiketi


yaşliporno yasliporno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Annem Ve Selin 6
Merhaba. Her şeyden önce bunun annem ve Selinin kölesi oldumun devamı olduğunu söyliyeyim. Selinle beraber geçirdiğimiz günün ertesi günü il uyanan Se
3330
seks hikayeleri
dügünde olanlar olmuştu
O da bende evin tek idik okul bitti ve herkes memleketine döndü. ikimizinde güzel birer işi vardı.recep zaten okulda iken nişanlı idi.benim de onunda
1610
seks hikayeleri
agabeyim götüme soktu
ben 19 yaşında travesti olmaya özenen birisiyim. Anlatacağım olay 9 ay önce başıma geldi. Benim vücudum aynen bir kız vücudu gibidir. Ben de kadın gib
4285
seks hikayeleri
14 yaşındaki kuzenimle LEZBİYEN ilişkimiz
merhaba ben ebrar 26 yaşındayım sarı saçlı ve ela gözlüyüm memelerim bizim ailede herkesin büyük olduğu için benimde memlerimin oldukça dolgun 1.88 b
79836
seks hikayeleri
Annemin Zarif Hareketleri
Annemin Zarif Hareketleri Vizelerin başlamak üzere olduğu sıcak bir yaz günüydü. İzmir’de okuduğum üniversiteden eve kendimi zor attım. Üniversitel
17494
seks hikayeleri
Dayımla Seviştim
Ben 21 yaşında güzel ve alımlı bir kızım. bu olay 2 sene önce yani ben 19 yaşındayken oldu. dayım bu zamana kadar evlenmemiş 46 yaşında fazla yakışıkl
6346
seks hikayeleri
Esra Ablanin Ayaklari
Esra Abla`nın Ayakları Ilkokul ve ortaokuldayken şubat tatillerinde dayıma giderdim. Gündüzleri evde dayımın kızı esra ablayla kalırdık. Esra abla be
2551
seks hikayeleri
Otobusten Santiyeye
Otobüsten Şantiyeye Merhaba ben istanbul`dan merih. 27 yaşındayım ve bekarım. Ailem İzmir de yaşıyor ve ben de 4 yıldır çalışmak üzere geldiğim İstan
2940
seks hikayeleri
Gaye`mi Gayamı Anlamadım
gaye süper kalçaları ve göğüsleriyle her erkeği baştan çıkaracak kdargüzel bir kız onu hayal ederek 31 çekerdim sabah okula gimek için dolmuşa bindimt
2214
seks hikayeleri
Kendimi Tutamadim MUTLUYUM
Kendimi Tutamadim!!!!!!!!!! MUTLUYUM!!!! Merhaba ben 50Cent.18 yasindayim ve Ankaraliyim!!Ankaraliyim ama aslen kendim Almanyada kaliyorum!! Beni
2013
seks hikayeleri
komşu kızı hamiyetle
Komşu kızı Hamiyet selam. Ben erkan vandan sızlere anlatacagım bu olay 2 ay once gerceklestı.bundan ıkı ay once aynı mahallede oturdugumuz komsumun kı
1121
seks hikayeleri
Otobüsteki Köylü Kadın
Otobüsteki Köylü Kadın sELAM, anılarımı yazmaya başladım müthiş bir ilgi alıyorum. fakat anılarımdan birini abuk bir adam başaka siteye kendi ismiy
12550
seks hikayeleri
sevgilim bakireymiş banane ben affetmem
Bunda 1 yil onceydi. Bir hafta sonu ayvaliga kiz arkadasimin yanina gitmistim. Tum cumartesi denize girdik aksamda diskoya gidip eglendik. Kiz arkadas
6724
seks hikayeleri
Sekreterim Dilekle Otobüste 3
Daha önce Yeni Sekreterim Dilek 1 ve 2 olarak anılarımı anlatmıştım. Bu defa Dilekle otobüste başlayan bir anımı anlatacağım. Sekreterim Dilek, bir ha
4760
seks hikayeleri
İlk Kez 42 Yaşında Biri İle
hayatımda ilk kez 42 yaşında bir kadınla beraber oldum ve tecrubenın vermış oldugu zevklı anlarımı sızlerle paylaşacam ilk kez diyorum cünkü benı daha
4493
seks hikayeleri
Canım Annemle - 1
Eşimi kaybedeli 7 yıl oluyor, çocuklarımın okulları nedeniyle kendimle hiç ilgilenemedim, hep onları düşündüm, onların peşinden koştum, ikisini de evl
53672
seks hikayeleri
deniz sefası güzel oldu
slm nasılsınız sevgili okuyucular beni başımda gecen gercek olayı paylaşmak istedim ben adanada oturuyorum araba alım atımı yapıyorum adım x diyelim k
1929
seks hikayeleri
sonunda muradıma erdim
Ben bu sitedeki fetish bölümündeki hikayeleri okumaya başladığım ilk günden beri her gün benimde bir sahibem olmasını ve ona dilediği gibi itaat etmek
2143
seks hikayeleri
Azgın Ev Arkadaşları
Slm millet ben bunu yazarken arkadaslarım var ben 22 yasındayım adım eda ve yanımda bulunan 4 arkadasım var. biz bursada bir sirkette calısıp okuyan
3126
seks hikayeleri
Dantelli Kirmizi Kilot
Dantelli Kırmızı Kilot ablamgilde kalıyordum yigenim benimle her konuda dertleşirdi bana dayı dogum günüm yarın bana ne hediye alacaksın dedi bende b
8127
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :