Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yatakta sevisme katja Etiketi


yatakta sevisme katja yatakta_sevisme_katja
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
18 lik adanalıyla
Ben 2001 yılında askerliğim sırasında başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istedim. Adana’da askerlik yaparken tezkereme 5 ay kalmıştı. Be
241
seks hikayeleri
serpile acımadan soktum
dönemlerimde başımdan geçen bir hikayedir, serpil olarak ismi geçen benim hocamdır ve ilginç bir hikayesi vardır 40 yaş üzeri olması biraz milf’e giri
226
seks hikayeleri
BEYAZ ÇARŞAF
merhabalar ben 23 yaşında bir bayanım. tam 3 yıldır erkek arkadaşımla çıkıyordum ama onun bana birkez olsun cinsel bir eğilimi olmadı ve bu benim iste
2962
seks hikayeleri
Barbaros
Merhaba ben barbaros 36 yasındayım yasadıgım olay bundan 4 yıl once yasanmıs gercek bir olaydır yanı fantazi ile hic bir alakası olmuyan gercek yasanm
1375
seks hikayeleri
Rus Güzelini Ağlattım
Slm ıı gunler ben 17yasında yakısıklı denecek kdr gzl fızıgı ıyı bır gencım rusyaya gıdıp gelıorum ara sıra neyse konuya geceyım rusyada br gun gezerk
4062
seks hikayeleri
Kazadan Sonra
Merhaba adım Gökhan ankarada ikamet ediyorum.uzun yıllar yurt dışında çalıştım dansa merak sardığımdan bu yana o kadar çok birlikteliğim olduki. Disko
1888
seks hikayeleri
Bıze Seslenen Kadın
Slm okuyucular.14 yasımdayım arkadsım benden 2 yas buyuk.onla hep ıkımız gezerdık.bırgun yenıden gezmeye cıktık.bızım orda nehır var.oralara gıdıp bır
2927
seks hikayeleri
hayat kadını deneyimim
Merhaba arkadaşlar.Bu siteyi yeni buldum ve gerçekten çok beğendim.Bende bundan altı yıl kadar önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.
2402
seks hikayeleri
Koca Götlü Kız
|merhaba... ben 17 yasında lisede okuyan bir gencim. okulum kadıkoyde neyse hemen konuya gireyim bundan 2 ay önce 3 dersimiz boştu arkadaşla sahile gi
2653
seks hikayeleri
nişanlım elifle yaşadıklarım
Herkese merhaba seksi sevgilim Elifle askerliğim öncesi çıkmaya başladık.Askerde büyük şans, onun oturduğu Trakya da görev aldım.Onunla her izin buluş
9097
seks hikayeleri
kocaman sikini içime soktu
merhaba.ben 23 yaşında 2 senelik evliyim.adım ece.emlalçıda çalışıyorum.eşimde başka bir bölgede emlakçıda çalışıyor.neyse aslında kocamı çok seviyoru
10559
seks hikayeleri
tuncayın karısını
ben yılmaz izmirdenim bir gün ksk barınak kafede oturuyor idim karsımda ise bir aile geldi oturdu.kadın sanki bir ilahdı,mini eteğiyle resmen çıldırtı
7695
seks hikayeleri
Teyzeoğlunun Karısıyız
Ben bursadan ibo bundan 5 ay önce teyze oğlu metin askerden gelmiş bursada iş bulup çalışmak için bende kalıyordu. Ben 36 oğlum 16 yaşında metin ben v
3996
seks hikayeleri
şantaj yapınca verdim
kendimi tanıtayım ilk önce, sarışın, yeşil gözlü, ölçülerinde, fıstık gibi biriyim. Yaşındayım. Bu olay yaşındayken başıma geldi. Lisede okuyordum o z
1673
seks hikayeleri
Teyzemi Gözüme Kestirdim
Sitenizi hemen hemen bir kaç aydır takip ediyorum ve özellikle ensest kategorisi çok ilgimi çekiyor. Neyse lafı fazla uzatmadan hikayeme geçeyim: bu y
5257
seks hikayeleri
Göt Çok Tatlı
Bu olay birebir gerçektir bundan iki yıl önce bi tane kızla tanıştık ve teklif ettim kabul etti sonra buluşuyor cafeye falan gidiyorduk cafede bunla s
2002
seks hikayeleri
JİGOLO
|Adım tarık 25 yasında 1.81 boyundayım.bugday tenli oldukca yakışıklı sayilebilecek bi erkeğim.küçüklüğümden beri.uzun boylu iri kadınlara ilgi duymuş
2246
seks hikayeleri
Karısını Sundu
Selam benim adım hakan size yaşadığım bir olayı anlatacağım.En büyük fantezim bir erkeğin gözlerinin önünde eşiyle birlikte olmaktı. Özelliklede türba
2902
seks hikayeleri
Canım Annemle - 4
50 Yaşından sonra seksin ne olduğunu, sikişin bu kadar güzel olduğunu öğreniyordum, bu yaşa kadar zamanımı boşa geçirmişim. Annemle kahvaltı masasında
18829
seks hikayeleri
ah nesli ah
slm ben mustafa fazla uzatmadan konuya geleyim bizim apartmanda benden bir yas buyuk neslihan adinda biri var ben neslihanni nezaman gorsem benim sik
2208
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :