Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yenge hıkayelerı Etiketi


yenge hıkayelerı yenge_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
benden iyisini mi bulcan ?
ablama hastaydım. Uzun kızıl saçları ve ışıl ışıl yanan gözleri ve günden güne irileşen göğüsleriyle ablam Alman porno filmlerindeki kadınlara taş çık
2298
seks hikayeleri
Yarim Kaldi
Yarım Kaldı Ben 16 yaşında ankara`dan bi gencim... Ayak fetişisti olduğumu 10yaşında farkettim. Size geçen sene başımdan geçen bi olayı anlatmak isti
1388
seks hikayeleri
Mor Maskemiz
Bu yaşadığım muhteşem olayı, gerekli yerden izin aldıktan sonra aynen sizlerle paylaşmak istedim, Ben Aysel, 29 yaşında 169 boyunda, 59 kg göğüsleri
2302
seks hikayeleri
eşimin harika süprizi
öncelikle merhabaaldatanlar com ayaklaşık 2 sendir takılırım harika bir site öceleri yazılanlara inanmazdım ama başıma geldikten sora artık inanıyorum
9371
seks hikayeleri
SOgUK HAVADA SICAK DAKiKALAR
SOĞUK HAVADA SICAK DAKİKALAR Erzurumdan tüm hikaye severlere selam; Ogün hava çok soğuktu ve ben eve yürüyerek gidiyordum hafiften kar yağıyordu ca
2226
seks hikayeleri
azmış komşunun kızlarını siktim
ben sekan sarı saçlı mavi gözlü birisiyim boyum 1.80 15 yaşındayım neyse hikayeme geçiyim birgün evde oturuyorum evdede kimse yok annemler 3 günlüğüne
1288
seks hikayeleri
Amator Mankendim Topmodel Oldum
Amatör Mankendim Topmodel Oldum Selam sevgili ziyaretçiler ben emre 2.5 yıl önce başımdna geçen bir hikayemi ve bu hikayemden sonraki yaşantımı sizle
8455
seks hikayeleri
Halamın Kızını Ağlattım
Bir gün halamlara gittimiştim, herzamanki gibi bilgisayarla oyun oynuyordum ben 21 yasindayim halamın kızı 19 yasında cok güzel sexsi bir vucudu var g
5390
seks hikayeleri
sefa beni çok kötü sikti
KENDİMİ TANITMAYI SEVMEM AMA YİNEDE SÖLEYİM ADIM SEMA SEFA İLE COK İYİ BİR DOSTLUGUMUZ VARDI BİRGÜN EVİMDEN ALMAK ÜZERE EVİME GELDİ ARKİNİN DOGUM GUNU
10359
seks hikayeleri
gülsüm ile
selam erkeklerim 25 yaşındayım ve bir BAKİREYİM sizler başımdan geçen bir olayı anlatmıyacağım sadece gendimi anladıçağım evet yanlış anlamadım bir
2878
seks hikayeleri
İNTERNETTEN GELEN ZEVKİN DORUGU
SELAM BEN OKAN EVLİYİM ANCAK MUTLU BİR YAŞANTIM YOK EŞİMLE CİNSELLİK KONUSUNDA ANLAŞAMIYORUZ ÇOK İSTEKLİ DEĞİL BU YÜZDEN İNTERNETE TAKILIR OKEY OYNARD
847
seks hikayeleri
kafası güzelken
herkese selam. ben adıyamandan yunus yazdığım hikaye her noktasına dorudur. bir gün arkadaşımla alkol almaya karar verdik yani lilik die bir arkdaşla.
6008
seks hikayeleri
Denizde Amca Kızıları
|selam yine ben geçen hikayemi çok beğendiğiniz için bende yaşadığım bire bir gerçek hikayelerime devam ediyorum 3 yıl önce amcamlarla birlikte pikniğ
3933
seks hikayeleri
HER ŞEY DAHA GÜZEL OLABİLİRDİ
Benim adım İrem.18 yaşında,oldukça dolgun kalçalara sahip,süper fizikli bi kızım.Başımdan geçen bu hikayedede bunların büyük bir payı var sanırım.Aile
2185
seks hikayeleri
çok bilmenin gücü
Merhaba ben 19 yaşındayım amcam uzunyol otobus şöförüdür.amcam birgün istanbula gidecekti ve onun kızı yani kuzenim lise 2`ye gidiyor benseün.versited
2232
seks hikayeleri
Merakın Sonu
Adım emine karşı cinsi çok merak ederdim henüz 12 yaşındaydım yeni ergenlik çağına girmiştim adet oluyordum ama amımda kıllar çıkmaya başlamamıştı nas
5332
seks hikayeleri
Nişanlımla
Nişanlımın ailesi şehir dışına çıkınca hastalığını bahane ederek beni yemek yapmam için eve çağırdı. bir iki defa yok dedikten sonra mecburen kabul et
2490
seks hikayeleri
IKi PATRONUMLA BERABAER
İKİ PATRONUMLA BERABAER merhabalar ben Talin 34 yaşlarında oldukça hoş bakımlı ve etraf tarafından genelde çok beğenilen dul bir bayanım. Yaklaşık bu
3750
seks hikayeleri
Eşimin Teyzesi
34 yaşlarında iki çocuk annesi her şeyiyle hoş bir bayan yaklaşık olarak 1,60 boylarında 58 kilo civarlarında. Bense 28 yaşında 1,85 boyunda 90 kilo a
3568
seks hikayeleri
hastanede acıdıgım hastayı tatmin ettim
Merhabalar . Adım Nesrin, 34 yaşındayım, evliyim , İstanbulda bir hastanede hemşire olarak çalışıyorum. s*xe aşırı düşkünüm. Uzun boylu, esmer, atleti
14886
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :