Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yenge hıkayelerı Etiketi


yenge hıkayelerı yenge_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Yengem artık erkeğini bulmuştu
Ben 24 yaşında 175 boyunda esmer yeşil gözlü biriyim.Bundan yaklasık 6 ay once ıdı. yengem bıze gelmıstı. bense yengemı hayal eden ve 31 ceken bırı ol
6177
seks hikayeleri
hayatın tadıymış
ben 19 yaşında ufak tefek oldukca güzel bir bayanım sitenizi uzun zamandır takip ediyorum bir anıda ben anlatayım .18 yaşıma girmeden görucu usuluyle
5001
seks hikayeleri
erkeğin orospusu
ben 23 yaşında 175 79 kilo kumral güzel götü olan bir pasifim çok fazla ilişkim olmadı bir kaç kaçamak yaşadım sadece ikiside çok kalındı ve sanırım y
6171
seks hikayeleri
utangaç evli çift
Mrb ben hakan daha önce de yaşadığım bazı olayları buraya yazmıştım bu yazdığım olay emin olabilirsiniz bazıları buraya sadece fantazisini yazar benim
9058
seks hikayeleri
Kumsalda Ask Baskadir
Kumsalda aşk başkadır Tanışalı tam bir sene olmuştu, mutlu bir beraberliğimiz vardı. Bir yaz günü tatilimizi patara kumsallarında geçirmeye karar ver
1514
seks hikayeleri
komsumun karısını çok guzel sıktım
ben kayserıde yasıyorum yasım 29 komsumuzda 30 yasındaymıs neyse bize çay içmeye gelirdı annem mutfaga gidince benım oneme gectı ben çekyatta oturuyo
8443
seks hikayeleri
Olgun Tezgahtar
Ben Ankarada gezerken bir mağazaya girdim tezgahtar 40 yaşlarında güzelvücutlu bir bayandı.Yanındaki bayanla konuşurken dul olduğunu öğrendim ve onuel
3726
seks hikayeleri
komşumun ogluna hasta oldum
Mrb arkadaslar ben Arjin 16 yaşında 1.68 boyunda hafif esmer biriyim. Ben sex\'e çok düşkünüm bizim yan komşunun oğlu var ismi Derman, kendisi çok yak
4846
seks hikayeleri
sinemada karımla çıldırdık
Karim 39 yasinda 165cm boyunda 58 kilo sarisin sexi bir bayan Aramizi tekrar düzeltmek icin onu yemege ve güzel bi aksam gecirmeye davet ettim ve min
1789
seks hikayeleri
yeni dönmüştüm
Merhaba ben orhan. Size bundan 3 sene önce başımdan geçen bir olatı anlatacağım. Bu olay alt katta oturan komşumun kızı ile ilgili... Öncelik
4593
seks hikayeleri
karımın götü sikmelik
ben 34 karım gül 28 yaşındayız 5 yıllık evliyiz , ilk yıllarda sikişmelerimiz basit olurdu 10 dakikada biterdi herşey,öpüşüp sonrada amına sokup boşal
8706
seks hikayeleri
feci sakso çektirdim
MERHABA BEN KAAN. BAŞIMDAN GEÇEN BİR HİKAYEYİ SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM. BEN 31 YAŞINDA KUMRL ELA GօZLÜ 1.80 BOYUNDA REKLAMIMI YAPMAYI SEVMEM AMA İ
1646
seks hikayeleri
dilim amının kapılarını açtırdı
Merhabalar.Ben Hakan.Fotoğraf sanatçısıyım. Ama sanat şimdilik pek karın doyurmadığı için bunu biraz da para kazanmak için yapmaya karar verdim. Bir g
2287
seks hikayeleri
16 Yasinda Ilk Deneyim
16 Yaşında İlk Deneyim slm!ben şu anda 16 yaşındayım...daha bu yaştayken sexi nasıl ilk defa tattığımı anlatacam. ağustosun 2. haftasında annemin k
14152
seks hikayeleri
GiZLi KaLmIş GeRçEkLer
Bir gün evde oturuyordum annemler koye gitti bende çarşıya çıktım maksatım normal bir porno film alıp izlemekti neyse bir bilgisayarcıya girdim bi ada
10264
seks hikayeleri
Doyumsuz Bir Zevkti
Doyumsuz bir zevkti Merhaba. Ben 29 yasindayim ve istanbul da bir otelde calisiyorum. Esim yabanci ve inanamayacaginiz kadar guzel, seksi ve cekici.
1808
seks hikayeleri
kadınlar beni severler
Musty.hayatımı kendimden yaşlı insanları mutlu ederek kazanıyorum.yani bir yum.İşe Bodrumda çalıştığım zamanlarda başladım. o zamanlar tanıştığım Oya
1878
seks hikayeleri
daha fazla dayanamıyorum
merhaba ben 15 yaşında ap bi gencim. istanbulda ailemin yanında yaşıyorum. iki senedir yarrak ihtiyacım var artık dayanamıyorum bi gzel sikilmem lazım
18837
seks hikayeleri
meltemden sonra sinemlede
liseyi henüz yeni bitirmiştim.meltem yüzüme bile bekmıyordu.karşı daireye bir anne ve kız tasınmıştı.birgün evde tek kaldım.şans bu ya sinemde evde te
1733
seks hikayeleri
Surtunerek bosaldik
Merhaba seda ben 30 yasindayim. 4 ay once uye oldugum bir sitede tanistigim Bir bayanla olan kisa ama zevkli hikayemi paylasicam. Uzun zamandir bir
6896
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :