Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yengemi uyurken delicek siktim Etiketi


yengemi uyurken delicek siktim yengemi_uyurken_delicek_siktim
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ucuyle Ayni Anda
Üçüyle Aynı Anda Bundan yaklaşık olarak 1 sene falan önceydi. Hayatımdaki en büyük fantazim aynı anda birden fazla erkekle birlikte olmaktı. Bunu ger
1967
seks hikayeleri
KOCAMI ALDATIsIM
KOCAMI ALDATIŞIM bundan 7 sene önce başladı önce kendimi anlatayım sarışın yeşil gözlü memelerim iri kalçam kalkık beyaz tenli minyon sexi ve güzel b
5467
seks hikayeleri
delicesine sikiştim
adım serkan üniversite maceralarımdan birtanesini anlatıcam hergün okulda konuşup muhabbet ettiğim bir kız wardı gerçekten çok yakındık birbirimize ev
1417
seks hikayeleri
Tuğbayı Siktim
Ben 19 yaşında bir gencim. hikayem benim bi arkadaş var onun kaldığı yurtta geçti. neyse ben liseden tanıdığım tuğbayı çok sikmek istiyodum hep ınunla
1758
seks hikayeleri
FAKÜLTEDE AŞK BAŞKADIR
Selam ben 21 yaşında üniversite öğrencisiyim ve izmirliyim. Daha önce izmir dışında bir üniversitede okuyordum ama daha sonra yatay geçiş yaparak izmi
2253
seks hikayeleri
Çıtır Kuzenim
Kuzenim buse henüz 18 yaşında olmasına rağmen vücudu mankenlere bile taş çıkartacak güzellikteydi. Birgün onu okuldan almaya gittim. Birde ne göreyim
3933
seks hikayeleri
delice am yaladım
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye giren ve hikaye gönderen herkesi medeni cesaretlerinden dolayı kutluyorum. Ama bazı hikayeleri okuduğumda arkad
5014
seks hikayeleri
Hep Kız Olmak İstemişimdir
Hep Kız Olmak İstemişimdir Selamlar öncelikle ben bir gayım pasifim hep kız olmak istemişimdir 22 yaşındayım ankarada oturuyorum ailem le kalıyorum
4103
seks hikayeleri
Amca Karisi
Amca Karısı merhabalar ben okan 1,70 boy orta halli bir gencim size bir kadınla ilk yattığım anımı anlatacam.bundan 1 yıl önce köyde tatildeydim uzak
6150
seks hikayeleri
YAPMA DAYI
 Herkese merhabalar adım Seray  18 yaşındayım. Sizlere anlatmak istediğim olay 2 yıl önce geçti başımdan.  Henüz 16 yaşında ama arzular
10774
seks hikayeleri
Yeni Evli Ciftler Ariyoruz
Yeni evli çiftler arıyoruz. Evli çift olarak artık yatak odası fantezileri kurarak başladık. Sonra hikaye sayfalarını okuyarak fikir edinmeye çalışıy
3690
seks hikayeleri
şu araları ögretmenler azmış yahu
ben 19 yaşında yakışıklı bir gencim bu olay 1 sene önce olmuştu o zaman lafı uzatmak istemiyorum ve hikaye ye başlıyorum o zaman lise 3 deydim bi muha
4798
seks hikayeleri
Amator Mankendim Topmodel Oldum
Amatör Mankendim Topmodel Oldum Selam sevgili ziyaretçiler ben emre 2.5 yıl önce başımdna geçen bir hikayemi ve bu hikayemden sonraki yaşantımı sizle
8461
seks hikayeleri
ormanda komşumu siktim
merhaba ben mustafa. 178 boy,73 kilo, esmer tenli, kısa saçlı, 23 yaşında oldukça yakışıklı biriyim. size askerden geldikten sonra başımdan geçen il
3410
seks hikayeleri
İnternet Cafede Oldu
merhaba ismim zafer hikaye degil gercek olayı paylasmak istedim sizlerle chat yapmak için sürekli, aynı cafeye gidiyordum istanbul aksarayda gene
2021
seks hikayeleri
sevgilim çok hızlı
Benim adım Banu. 27 yaşında bekar bir kızım size 2 hafta önce yaşadığım sex hikayesini yazacağım. Evdeydim canım çok sıkılıyordu ( tek başıma yaşıyord
2792
seks hikayeleri
Üst Komşumla 2 Gece
Adım Baran 28 yasında 1,78 boyunda esmer ve antalya da yasayan biriyim. Simdi hikayeme baslıyayım. Ben calısan biri olarak genelde pazar günlerim bos
3932
seks hikayeleri
pelin benim oldu sonunda
slm millet.ben 18 yasinda yakişikli bir gencim.size pelinle olan anımı anlatıcam.bir gün okulun öğle tatilinde sınıftaydım ve ders calisiyordum.sınıft
2050
seks hikayeleri
Sevecen Ağabey
Selam ben ankaradan yazıyorum.Anlatacağım olay çok yeni meydana geldi.Kızkardeşim 18 yaşında boyu yaklaşık 1,70 olan güzel vücutlu tam bir afettir. Uz
3888
seks hikayeleri
komşunun cilveli karısı
mahallemde çok begendiğim bir komşumun iri gögüslü dolgun kalçalı cilveli bir karısı vardı..ona ilgi duyar onu düşünür 31 çekerdim..birğün köy yeri o
3276
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :