Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yırtık pijama Etiketi


yırtık pijama yirtik_pijama
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
abim beni mahvetti
ben şu anda 23 yaşındayım başından gecen ve birolayı paylaşmak ıstıyurum sızınle istanbulda dügün vardı ve annemleristanbula gıtıler abımle ben evde y
6928
seks hikayeleri
KOMŞULUK HAKKI
merhaba ben 178 boyunda 73 kilo esmer 23 yaşında oldukça yakışıklı bir beyim. hikayem biraz sıradan ama umarım beğenirsiniz.Askerden yeni gelmiştim. h
2126
seks hikayeleri
Hep Dusundugum Sey Gerceklestı
P yengemı dusunup 31 cekıyordumslm hepınıze..ben 14 yasında erkeyım.bu olay dun aksam basıma geldı.hep yengemı dusunup 31cekıyordum.bu sefer daha dıkk
3368
seks hikayeleri
teyzemi sikerek uyandırdım
Merhaba ben 24 yaşındayım yeni evlendim eşim ikiz baldızım 19 yaşında sarışın bir afet evlerimiz birbirine yakın birgün eşim evde yokken televizyon iz
5004
seks hikayeleri
Hayal Ederdim
Hep hayalini kurupta yapmak istediğim şeydi evli bir çiftle grup yapmak..birgün işyerimde herzamanki yoğunlukta çalışırken karı kocabu anlatacağım hik
2256
seks hikayeleri
kocam olurmusun
Şu an 19 yaşındayım.İlk okul 5 e giderken sexle ilgili hiç bir şey bilmeyen birisiydim.çevremdeki arkadaşlarımın dilinden düşmezdi hiç.Kulak misafiri
6507
seks hikayeleri
Ensest Iliski Enfes Bir Seymis
Ensest İlişki Enfes Bir Şeymiş selam ben murat bu benim ikinci hikayem. Yine burda okuyupta heyecanlandığım ve yaşamak için fırsat kolladığım ve başa
12241
seks hikayeleri
Merak
Merak Özel bir bankada müdür yardımcısı olarak çalışıyorum iş yerinde şef olarak çalışan ferda ile bir müddetten beridir ilişkimiz vardı müdür iz
0
seks hikayeleri
Bir Zamanlar Bakireydi
|slm.ben eskişehirden faruk.bu yıl orta 3e geçtim.seex konusunda herşeyi biliyorum.ve sevgilim tuba ile sex yapmak istiodum.onu annemlerin olmadığı bi
1841
seks hikayeleri
Her Taraftan
Her Taraftan Ben 22 yaşında genç bir kızım. O zaman 20 yaşında iri göğüslü büyük popolu ve uzun boylu esmer sarı saçlı bir kızdım. Gelelim hikaye
3246
seks hikayeleri
seldayı kampüste tavladım
merhaba arkadaşlar halit ben 23 yaşındayım esmer ve uzun boyluyum.burada paylaştığım 3. hikayem.yaşadığım şehirde üniversteli arkadaşlarım var dışarda
3896
seks hikayeleri
Sadik Dostum Lessi
Sadık Dostum Lessi 16 yaşında babam bir köpek almıştı bana. Sevimli yavru bir köpekti, adını Lessi koymuştum. Kısa sürede köpeğe bağlanmış, evde geçi
3674
seks hikayeleri
ateşli hemşireyi bitirdim
Selam ben adanadan ZaZa ben gece yatarken birden rahatsızlandım polikinliğe gittim ve bana iğne yaptı ama çok acıttı kaltak ondan sonra ben bundan nas
2182
seks hikayeleri
Yol Parası
|ogün sıcak bi yaz günüydü arabada mavindim bir bayan bindi mini eteğiyle kolsuz bulüzüyle o yolun yolcusuydu bana biner binmez parasının olmadığını s
4257
seks hikayeleri
dokunuş fena
Size bir anımı anlatmak istiyorum. Biriyle beraberligim vardı ama sex üzerine. Canı istedigi zaman bize gelir, sabaha kadar sivişirdik, sonrada giderd
1226
seks hikayeleri
Siz Hiç Köpek Siktiniz Mi?
?Bu olay 6 ay kadar oldu Kızarkadaşım esin bir kaniş almış adınıdatekila koymuştu. Dersleriniden artan zamanlarda onunla olmaktan bayılıyor buyüzden k
30066
seks hikayeleri
Kordon Boyunda
SELAM ARKADAŞLAR BU OLAYI YAKLAŞIK BİR HAFTA ÖNCE İZMİR ALSANCAKTA SERDAR ORTAÇ KONSERİNDEN SONRA GECENİN İLERLEYEN SAATLERİNDE YAŞADIM.KONSER BİTMİŞT
1474
seks hikayeleri
sırayla sikti
Merhaba. Epeyce zamandan beri hikayelerinizi okuyorum. Tesettürlü bayanların sikiş hikayelerinden müthiş zevk alıyorum. Seks yapan kapalı bayanların e
4082
seks hikayeleri
gün 'ün yarısı sex
İsim : karanlıkMail : [email protected]
91
seks hikayeleri
sınıfta sexx
okulumuzun okul maçı vardı bizim sınıftan da katılan kimse olmadiği için izin alıp maça gitmek istedik neyse ben dısarıda sigara içiyordum sınıfa giri
10782
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :