Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yırtık pijama 2 Etiketi


yırtık pijama 2 yirtik_pijama_2
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
amımı parmaklarken babam gördü
Merhabalar , şimdi size anlatacağım hikaye gerçektir bu sitede hikayeleri okurken amımı okşuyordum o sırada babam geldi ve gördü başlayayım adım Elif,
8278
seks hikayeleri
Yollarda - 1
40 yaşında, 15 yıllık tır şoförüyüm. Çift kabinli Renault marka bir çekicim var. Bununla yurdumun her tarafını gezdim, geziyorum. Bu nedenle sürekli e
2891
seks hikayeleri
fahriye ile
Merhaba ben Fahriye. Sizlerle paylaşmak istediğim hikayem kuzenim Serkan`i ilk bakirlikten kurtarışım. Bu Serkan daha sonra Gülşah`i da bozan ve sizde
1430
seks hikayeleri
O NE AMCIKTI
MERHABA adım Şakir 30 yaşındayım.sizlere anlatacağım hikaye eve temizliğe gelen bayan adı fulya çok güzel bacakları bir harika. Birgün yine evi temizl
2632
seks hikayeleri
Aşkıma Sınıfta Werdim
| mrb.ben aylin.15 yaşındayım.Bu hikaye gerçektir.bursada okuyorum.Bizim sınfa Yakışıklı bir türkçe öğretmeni gelmişti.Bütün kızlar ona hasta olmuş
9432
seks hikayeleri
adananın sex sinamasında
selam ben 23 yasın da hos bırıyım bıgun gezerken canım sıkıldı ve sex fılmı oynatan sınmaya gıttım bıletımı alıp ıcerı gırdım ılk defa gıtmıstım bole
1678
seks hikayeleri
çok güzel formatladım karıyı
Merhaba 29 yaşında fizyonomik iyi görünen dürüst güvenilir oturaklı ve olgun biriyim istanbulda yaşar kendi işimle uğraşırım.Başımdan geçen ilginç ve
2459
seks hikayeleri
Arkadaşımın Karısı
Selam ben Ankaradan onur daha öncede buraya Sekreter Kızın Çorapları 1 ve Sekreter kızın Çorapları 2 başlıklı yazıları göndermiştim umarım beğenerek o
3332
seks hikayeleri
Askerde
Selam ben mert 28 yaşındayım. askerde yaşadığım bi olayı paylaşacam sizinle. usta birliğinde bi arkadaşla tanıştım çok yakışıklıbi çocuktu. hep 31 çee
7166
seks hikayeleri
Koca Götlü Demet
Bizim yazlıkta fırında çalışan koca götlü demet diye birisi vardı her sabah fırına onu ggörmek için ekmek almaya giderdim birgün balığa gidecektim sab
4635
seks hikayeleri
Ben Bir Jigoloyum
Selam arkadaslar ben mert ben bır jıgoloyum yanı bılırsınız hayattan zevk almayan kadınlarla bırlıkte oluyorum eger sızde ıstersenız neden olmasın maı
1487
seks hikayeleri
Sonunda Başardım
Selamlar. Benim bu hikayemde gecekten yasanmis bir hikayedir. Umarim halami sizde begenir arzularsiniz. Halam 40 yasinda biridir gogusleri 95 kalcal
4110
seks hikayeleri
Annemle Muthis Tatil 1
Annemle Müthiş Tatil 1 Slm ben İstanbuldan Hakan 18 yaşındayım benim 37 yaşında Nurten adında sarışın, tam bir afet rannem war. 1.70 boyunda 60 kilo
0
seks hikayeleri
105 Giyer.2
|Slm birinci yazımda annemi tanıtmıştım tabi sizleri yarım bırakamazdım o akşam yatmıştım vakit çoktan gece yarısını gecmişti kapım tıkladı uykudan gö
3637
seks hikayeleri
beden egitimi hocamla
O zamanlar lise 2de okuyordum. Okulun açıldığı daha 3 hafta bile olmamıştı.Sınıfa izmirden gelen dilek isminde nefis bir sarışın vardı.Onu daha görür
3352
seks hikayeleri
üvey annemi döllere bogdum
Ben 16 yaşında lise öğrencisiyim.bi gün okuldan geldiyimde üvey anam (babamın ikinci karısı)babamın il dışına gittiğini söledi.evin tek çocuğuyum.gece
19092
seks hikayeleri
Douysuz Ablam
Douysuz Ablam Benim adım murat.18yaşındayım,ablam 34yaşında veevli çocuğu olmuyor,ablamın memeleri beni hep tahrik etmiştir.115`lik memeler hep rüyal
6283
seks hikayeleri
Kucuk Likden Kalma Tutkum
Kucuk likden kalma tutkum merhaba arkadaslar. ben 25 yasindayim.sizlere basimdan gecen hikayemi anlatmak istiyorum, nedendir bilmem kucuklukden belli
9206
seks hikayeleri
Kamyoncu
Ben İlk deneyimim bir tecavüzdü..14 yaşında bir kızdım ve sadece eğlenmek istiyordum. . Arkadaşlarımla dışarıda oynuyordum O herif bir kamyonla geldi
7139
seks hikayeleri
Yanik Tenli
Yanik tenli sirketin bozulan internet baglantisi icin gelecek servis gecikince orospu cocugu patron sen bekle dedi, küfürü bastim hepsine. Istanbulda
1748
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :