Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

zolasikiş Etiketi


zolasikiş zolasikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Değişen Seks Yaşantısı
İnternette okuduğum seks hikayeleri sonunda eşimi başka erkeklerle hayal eder olmuştum. Onun başkaları tarafından arzulanması beni epey tahrik ediyord
1735
seks hikayeleri
Canım Karım
Merhaba,öncelikle şunu belirtmekte fayda buluyorum. Bu yazıyı sizlerle paylaşmak ve eşimle benim yaşadıklarımızı okuyarak sizlerin koca yaraklarınızı
7861
seks hikayeleri
yengem milli etti beni
yengemin bebeği hastalanmış ve yalnız kalmamak için benden beraber hastaneye gitmemizi istedi bende onu kırmadın.yengem 28 yaşında kocaman götlü biris
5069
seks hikayeleri
Herşey O Gögüsleri Görmemle Başladı
|ben 15 yaşında bir gencim bizim liseye cillop gibi çok güzel bi kız geldi memeleri çok büyük vee güzeldi o bizim liseye geldiginden beri onu sikmeyi
6275
seks hikayeleri
Boyle Bir Sikis Olamaz
Böyle Bir Sikiş Olamaz slm arkadaslar, ben kayseride yasıyorum.21yasında gerçektende çok yakısıklıyım.dogal olarakta kadınların ilgisi çok fazla.neys
36097
seks hikayeleri
Dayımın Kızı
Dayımın kızı benden 5 yaş büyük, iri göğüslere sahip tam bir afet. Yıllardır hatta evlendikten sonra bile onu düşünmediğim bir gün olmadı. Eşimin
20453
seks hikayeleri
Dul Şükriye
Herkese selamlar konuşkan biriyim, şaka yapmayı sever ve temizliğe önem veririm sevgili fetishturk okurları. 25 yaşındayım, adım bayram. Her sabah tır
0
seks hikayeleri
İlaç verince gizli azdı
Yine her zamanki gibi Chat yapıyordum ve sanal seks yaptığım kızlar dolayısıyla canım aşırı derecede seks istiyordu..Bir süre mesajlaştıktan sonra mur
16740
seks hikayeleri
kız arkadaşım ve yengem
slm arkadaşlar birgün kız arkadaşımı eve getirdim ve onla filim izlediktensonra sevişmeye başladık onu öylebi sikiyordumki inliyordu ve ben yengemin e
5877
seks hikayeleri
7.sınıfa gidiyorum sınıfta sex
dersimiz fendi ve arda arkadaşım bana kağıtla mesaj yazmış yazmışki bugün sabaha kadar ev boş bende gelebilirmiyim dedim tmm dedi ve evine gittik bird
5331
seks hikayeleri
patronumun oğlu
ben nazlı yşım 25 patronumun oğlu çok tatlı 25 yaşında sarışın bir çocuktu. bana sırıl sıklam aşıktı genellikle mini etek ve yarım üstler giyip gid
6052
seks hikayeleri
Avrupa Dil Macerası
Artık justy ile aramız daha da sıkıydı. Çoğu anne-abası yattıktan sonra beniyanına çağırıyordu ve birlikte yatıyorduk. Bana makyaj yapmayı ve kadınsal
1614
seks hikayeleri
Türbanlı Arkadaşım Kübra
Merhaba,ben 26 yaşında İstanbulda yalnız yaşayan bir gencim. Türbanlı arkadaşım Kübrayla bir dönem arkadaşlık yaptım.Kendisi yurtdışında okuyor.Geçen
4184
seks hikayeleri
otobüsteki afete çaktım
ben mehmet geçenlerde işe gitmek için otobüse bindim otobüs tıkış tıkıştı artık ön kapıdan yolcu alamıyordu şoför.Lafı fazla uzatmayayım önümde bir b
1973
seks hikayeleri
bankacı azgın bayan
Öyümüzden ayrılalı uzun zaman olmuştu e halile memleket özlemi falan bizimkiler köy de köy diye tutturdu Babam bize oraları anlatır o anlattıkça biz İ
7517
seks hikayeleri
Tatlı Bakire
Selam. Ben 18 yaşında üniversiteye yeni başlayan bir gencim. Geçen gün başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ben yaklaşık 12 senedir şu an otur
2499
seks hikayeleri
YENGEM
|Ünv ikinci sınıftaydım . biz aile olarak tutucu bir aileyiz. amcamların bulunduğu şehirde okuduğum için arasıra onlara gider gelirdim yine bir akşam
0
seks hikayeleri
Ablamin Dogum Gunu Hediyesi
Ablamın Doğum Günü Hediyesi Slm ben ayberk 28 yasındayım.izmirde yasıyorum.özel bir şirkette çalısıyorum.ailem istanbulda.ablam aysegül 31 yasında ve
10234
seks hikayeleri
Işte Benim Ailem
Selam ben selin.kısaca baımdan geçen bi olayı sizle paylaşmak istiyorum.benim çok garip bi ailem var.herşey çok yüzeysel yaşanır bizim ilede.ben 17 ya
14120
seks hikayeleri
Yengem Kendii Istedi
Slm benn suan 18 yasındayım.bundan 1 ay önce yazlıktaydık.tabiiki yengemlerinde baska ewlerii vardıı ama bize yakındı.annemin babamın ist gitmesi lazı
8857
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :