Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

zorla sikilen liseli kızlar Etiketi


zorla sikilen liseli kızlar zorla_sikilen_liseli_kizlar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
mayosu beni çıldırttı
Slm arkadaşlar ben şu 23 yaşlarlarındayım ismim mehmet size ilk vetek gay lik maceramı ve ilişkimi anlatacam tam olarak kendimi gay hissetmem liseöğre
21707
seks hikayeleri
babasıyla sex yaptık
Ben 21 yaşında genç ve güzel bir bayanım.İstanbulda üniversite okuyorum.Ailem ise Bursa’da..Size kısa bir süre önce başımdan geçen bir olayı anlatmak
4563
seks hikayeleri
eşimle fantazi arayışındaydık
arka deliğine yol yapmıştım. Karımda bu duruma alışmıştı ama artık yetmediğinin farkındaydım. Eş değişimi ve grup 3 lü yapmak için kolları sıvadım ve
688
seks hikayeleri
şansşı boyacının kucağına am düştü
UnutamadımBundan yaklasık 3 ay once evını boya yapmaya gıttıgım bır bayan ve kendısıyle ılıskı kuracagım aklımın ucundan bıle gecmezdı kadın benden 10
3168
seks hikayeleri
EŞEKLER EŞEKLE SEX
|BEN HEM ÇİFTÇİ HEMDE MEMURUM ARAZİDE 3 EŞEK 2 Sİ ERKEK DİŞİ EŞEĞİ SİKMEYE ÇALIŞIYORLARDI BENDE ÇOK İLGİMİ ÇEKER HEMAN YANAŞTIM VE BAKMAYA BAŞLADIM İK
20926
seks hikayeleri
Chatten Kız Buldum Ama
Chatten Kız Buldum Ama Ben 26 yasinda 1.90 boyundayim. Sizlere uc gun once nasil tuzaga dusuruldugumu ve bunun bana aslinda nasil zevk verdigini an
1430
seks hikayeleri
Olmaz Böyle Bisey
Ben 19 yasinda 1.78 boyundayim ve bizim gulten adinda 29 yaslarinda bir akrabamiz var.kendisi uzakta oturur fakat arada bir bize gelirler.onun bir kiz
3006
seks hikayeleri
nefesim tükendi
slm arkadaslar, ben kayseride yasıyorum.21yasında gerçektende çok yakısıklıyım.dogal olarakta kadınların ilgisi çok fazla.neyse başımdan geçen olaya g
1889
seks hikayeleri
Tatlı Arnavutum
Merhaba yine ben.Serhan beni yine inşaata çağırdı. gittim. beni ürkütmemek için beniyapmayacağını, sadece elleyeceğini eğer istersem öpeceğini filan s
0
seks hikayeleri
liseli sevgilimi becerdim
gömlekten düğmeleri açar bacakları tüysüz çorap bile giymez bedenini sergilemeyide sever yani o derece seksi evde filim izlerken başıma vurdu dedim ba
560
seks hikayeleri
artık fatura yatırmayı seviyorum
bn sakaryadan yasıyorum 18 yasında kumral ela beyaz tenlıyım gecenlerde iş yerını faturasını yatrmaya gtmıstım ama cok sıra vardı bnde 2 tane fiş aldı
7232
seks hikayeleri
Evden Kacmisdi
Merhaba benim adim mustafa iranin azerbaycan iyaletinin baş kenti TEBRİZden yaziyorum genelde site olan hikayeleri okuyorum . bazilari bana gerçek ge
3479
seks hikayeleri
Oğlanlığımı Aldı(2)
|ben tucay 18 yaşında 1 83 boyunda arkadaşlaromın yakışıklı bulduğu bir erkekim aslındasize önce neden gay olduğumu açıklamak istiyorum ben küçükken a
3137
seks hikayeleri
Yaptı Ve Sattı 1
Selam adım canan fahişelik yapıyorum. Çok ahım şahım güzelliğim yoktu. Bir iki talibimi de geri çevirdikten sonra evde kaldım. Ailemin ekonomik durumu
3012
seks hikayeleri
iyi bir sikici
merhaba ark izmirde yasayan mutsuz ve zevkin duruklarına cıkmak isteyen bayanlar bana msj ulasın hayallerinizi karsılıklı canlandıralım adım güven güv
1147
seks hikayeleri
okulun wc sinde
mrb ben hüsamettin bu gerçek ismim değil size lise ikide yaşadığım bir olayı anlatacağım ben lise ikiye başladığımda okula yeni öğrenciler gelmişti be
5138
seks hikayeleri
çarşafli çift
merhabalar ben ender istanbuldan 33 yas 170 boy 66 kg esmer yakısıklı biriyim sizinle başımdan gecen bir hikayemi paylaşmak istedim. İnternette arkada
1910
seks hikayeleri
Anne-Kız
merhaba ben cemal.18 yasında bir lise ogrencisiyim.size anlatacagım anım bu yaz basımdan gecti. bir ay önce karsı dairemize 3 kişilik bir aile tasındı
9307
seks hikayeleri
hostes kızla
Yağmurlu bir gündü Paris seferine çıkmıştık. Uçak sağ salım havalanmıştı. her zamanki gibi ben yine yolcuların arasında erkeğimi arıyordum. servise ba
2954
seks hikayeleri
emanet köpekle
Arkadaşlarım bir haftalığına bir yere gideceklerdi.Bu bir hafta köpeklerine ben bakacaktım,daha önce hiç köpek bakmamıştım.50-60 cm yüksekliğinde sarı
75517
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :